Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104523 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #80 : 12.07.2007, 14.19.21 »
RFEF hieroo parhaillaan ensi kauden otteluohjelmaa. Tässä vaiheessa tiedetään jo sen verran, että Real Madridin osalta kausi alkaa derbi madrileñolla, kun ensimmäisellä kierroksella Santiago Bernabéulle saapuu Atlético. :peukku_ylos:

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #81 : 12.07.2007, 14.27.33 »
 Näin luin. Tässä kädet ristissä rukoilen, että Real Madridin ensimmäinen vieraspeli olisi Espanyolia vastaan. Sattuu nimittäin lomareissu Barcelonaan samaan aikaan. :peukku_ylos:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #82 : 12.07.2007, 14.31.21 »
Näin luin. Tässä kädet ristissä rukoilen, että Real Madridin ensimmäinen vieraspeli olisi Espanyolia vastaan. Sattuu nimittäin lomareissu Barcelonaan samaan aikaan. :peukku_ylos:
Eikö El Classico kelpaa?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #83 : 12.07.2007, 14.42.58 »
Meneekö el classico ihan tavallisen arvan mukaan. Muistelisin, että sitä yritetään ajoittaa aina samoille ajankohdille.? ???

edit. El classico on Barcelonassa 23. joulukuuta.
« Viimeksi muokattu: 12.07.2007, 15.13.12 kirjoittanut florentinoperze »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #84 : 12.07.2007, 16.28.18 »
1. Atlético (k)
2. Villarreal (v)
3. Almería (k)
4. Valladolid (v)
5. Betis (k)
6. Getafe (v)
7. Recreativo (k)
8. Espanyol (v)
9. Deportivo (k)
10. Valencia (v)
11. Sevilla (v)
12. Mallorca (k)
13. Murcia (v)
14. Racing (k)
15. Athletic (v)
16. Osasuna (k)
17. Barcelona (v)
18. Zaragoza (k)
19. Levante (v)

20. Atlético (v)
.
.
.
38. Levante (k)

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #85 : 12.07.2007, 20.17.22 »
http://www.realmadrid.com/articulo/ruta_real_40976.htm



Ovatpa don Juan Carlos ja Calderón hyvää pataa keskenään. Jossain näin vielä kuvan Calderónista ja Ángel María Villarista naureskelemassa keskenään ilmeisesti tuon ensi kauden otteluohjelman arvonnan yhteydessä, mutta nyt en enää löytänyt sitä. Nämä kun näyttäisi Culéille, niin saisivat taas jutun juurta. :D

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #86 : 13.07.2007, 16.00.14 »
Onkos foorumilla Urheilulehden tilaajia? Tämän päivän numerossa oli Kauhalan juttu Real Madridin valmentajakuviosta. Sen luettuani tekis mieli pistää palautetta Urheilulehden suuntaan, Kauhala: älä edes kirjoita seurasta, jonka perinteistä sinulla ei ole mitään käsitystä!
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #87 : 13.07.2007, 19.51.44 »
Onkos foorumilla Urheilulehden tilaajia? Tämän päivän numerossa oli Kauhalan juttu Real Madridin valmentajakuviosta. Sen luettuani tekis mieli pistää palautetta Urheilulehden suuntaan, Kauhala: älä edes kirjoita seurasta, jonka perinteistä sinulla ei ole mitään käsitystä!

Scannaa, referoi, lue nauhoitteeksi ja laita nettiin?

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #88 : 13.07.2007, 20.07.26 »
Scannaa, referoi, lue nauhoitteeksi ja laita nettiin?
Jos kopsaan vaikka tähän topiikkiin huomenna paremmalla ajalla koko kasan höyryävää sontaa?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #89 : 13.07.2007, 20.13.02 »
Scannaa, referoi, lue nauhoitteeksi ja laita nettiin?
Jos kopsaan vaikka tähän topiikkiin huomenna paremmalla ajalla koko kasan höyryävää sontaa?

 :peukku_ylos:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #90 : 13.07.2007, 20.46.02 »
Jos kopsaan vaikka tähän topiikkiin huomenna paremmalla ajalla koko kasan höyryävää sontaa?

Mielellään :peukku_ylos:.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #91 : 15.07.2007, 12.24.05 »
Noniin, pahoittelen tätä minimaalista 24 tunnin mittaista myöhästymistä, aikaa löytyi vasta nyt. Tässä tulee:


Lainaus käyttäjältä: Kauhala
Vaaleasta valkoiseksi enkeliksi

Real Madrid on jalkapalloseurana mielisairas. Se voi muun muassa erottaa mestaruuden voittaneen päävalmentajan, toimia muutenkin täysin mielivaltaisesti ja suuruudenhulluudessaan unohtaa kaiken järjellisen ajattelun. Siksi syntyykin mielenkiintoinen yhdistelmä, kun seuraan nimetään päävalmentajaksi hullu ja itsepäinen saksalainen.

Kun Fabio Capello viime kauden La Ligan mestaruudesta huolimatta erotettiin Real Madridin päävalmentajan paikalta kesäkuussa, löytyi sopiva kandidaatti läheltä, Madridin esikaupungista Getafesta, jossa entinen Madridinkin pelaaja Bernd Schuster on tehnyt ansiokasta työtä.

Kukaan ei voikaan kieltää, etteikö viiksistään vihdoin luopunut 47-vuotias augsburgilainen olisi lupaava valmentaja. Toimiessaan kahden vuoden ajan pienen Getafen päävalmentajana hän johti koko historiansa ajan alasarjoissa junnanneen lähiöseuran kahteen tasapainoiseen La Liga - kauteen, UEFA Cupiin ja Espanjan Cupin finaaliin.

Saksalaisen suurin ongelma onkin se, että hänet on aina tunnettu vaikeana ja räiskyvänä persoonana. Ensin pelaajana ja sitten valmentajana.

Pelaajana hän oli elegantti keskikenttämies, joka pyöritti peliä taidokkailla syötöillään, ja oli myös erinomainen maalintekijä. Hankkiessaan hänet riveihinsä muun muassa Barcelona, Real Madrid ja Atletico Madrid saivat itselleen keskikentän talismaanin, jota monet pitivät 80-luvulla jopa Michel Platinin ja Maradonan tasoisena jalkapalloilijana.

Samalla he saivat käsiinsä myös miehen, jolla oli maaginen taito riitautua ympärillään olevien ihmisten kanssa. Niin kävi muun muassa Barcelonassa valmentajien ja seurajohdon kanssa sekä Saksan maajoukkueessa, jossa hänellä oli erimielisyyksiä niin maan jalkapalloliiton, maajoukkuevalmentajien kuin pelikavereidenkin kanssa.

Kun "Vaalean enkelin" saksalaissukupolvi juhli maailmanmestaruutta Italian MM-kisoissa vuonna 1990, augsburgilainen oli ollut omasta päätöksestään jo kuusi vuotta edustamatta Saksaa. Se vei häneltä mahdollisuuden pelata loppu-urallaan arvokisoissa ja johti siihen, ettei Schusterista ikinä tullut yhtä ikäluokkansa tunnetuimmista pelaajista.

Mikään ei ollut Schusterille pyhää. Hän teki peliurallaan muun muassa Espanjan anteeksiantamattomimman tempun siirtyessään Barcelonasta katalonialaisten ikuiseen veriviholliseen Real Madridiin ja kaksi kautta myöhemmin sieltä vielä Realin paikallisvastustajaan Atleticoon.

Valmentajana Schusterin tie vei Fortuna Kölnin, 1. FC Kölnin, Xerezin, Shaktar Donetskin ja Levanten kautta Getafeen, josta kasvoi Schusterin alaisuudessa muutamassa vuodessa yksi sarjan toimivimmista ja vaikeimmin voitettavista joukkueista.

Madridin nimittäessä tällä viikolla Schusterin valmentajakseen perusteina olivat, että seuran entisenä pelaajana hän tuntee Real Madridin ja että hänen pelifilosofiansa edustaa kaikessa hyökkäävyydessään sitä, mihin madridilaiset pyrkivät. Haaste on vaikea, sillä Madridissa pelkkä voittaminen ei riitä.

Siihen kukaan ei ilmeisesti kiinnittänyt huomiota, että Getafessa itsepäinen Schuster sai johtaa seuraa täysin omien ajatustensa pohjalta. Real Madrid ei ole sellainen seura.


Kuvateksti: Sopeutuuko ikikapinallinen Bernd Schuster Real Madridiin?
---Urheilulehti---
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

setä samuli

  • Viestejä: 43
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #92 : 15.07.2007, 15.47.48 »
 ;D :peukku_ylos:

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #93 : 16.07.2007, 11.55.39 »
Perjantainahan joukkue suuntaa jo Itävaltaan. Lähteeköhän joukkueen mukaan pelaajat, joiden ei ensi kaudella ole tarkoitus valkoisissa jatkaa? Lähinnä Cassano ja Emerson, myös Salgadon, Helgueran ja Babtistan tilanne on mielenkiintoinen. Itsellä on ainakin sellainen olo, että vaikka pelaajia ja valmentaja on tullut on joukkueen tila edelleen hieman sekava. Ketä jatkaa ja ketä lähtee..
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #94 : 16.07.2007, 15.23.09 »
Eikös Schuster sanonut jossain haastattelussa että Emerson jää joukkueeseen.

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=47826
-Jää

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=48026
-Ei jää :D

Hyvä olisi olla sekä Diarra että Emerson samalle pelipaikalle, De la Red ei taida olla niin puolustava, vai?
« Viimeksi muokattu: 16.07.2007, 15.27.11 kirjoittanut mikko29 »
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #95 : 16.07.2007, 21.39.04 »
Olisi tavallaan kyllä helvetin hieno juttu, jos Emerson jäisi (penkille) vielä tulevaksi kaudeksi. Hän on kuitenkin hemmetin kokenut pelaaja, ja kaiken lisäksi ilmeisen johtava ja esimerkillinen pelaaja, kun brassien maajoukkuessa on kapteenina toiminut. Olisi ollut kapteenina 2002 vuoden kisat, jos ei olisi loukkaantunut.

Näitä kokeneita johtajia ei koskaan ole liikaa (paitsi ehkä Milanissa hiljalleen...), joten olisi hieno homma, jos Emerson jäisi Madridiin. Hänellä on varmasti paljon opetettavaa Gagolle, De la Redille ja erityisesti Diarralle.

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #96 : 19.07.2007, 19.22.17 »
Dudek esitellään Bernabéulla huomenna kello 13, jonka jälkeen hän liittyy välittömästi muun joukkueen vahvuuteen. Joukkuehan matkaa huomenna Itävaltaan harjoituskaudelle.

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #97 : 21.07.2007, 02.10.59 »


de la Redin sopimusta jatkettu vuoteen 2011 asti
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #98 : 21.07.2007, 12.59.36 »
Mitäs porukka nyt on mieltä tapauksesta Julio Baptista? Pitäisikö jäädä vai ei? Itse olisin jopa valmis antamaan pedolle mahdollisuuden, sillä Copa Americassa mies pelasi oikeasti hyvin, enkä nyt tarkoita vain finaalin uskomatonta maalia, ja mielestäni mies oli yksi joukkueen parhaista loppu kaudella Realissa ennen Arsuun lainaamista. Ja ei noita hyökkääviä keskikenttäpelaajia liikaa joukkueessa ole ja Julio voisi olla aivan katsottava kortti. Tämä siis vain minun mielipide, saatte tietysti olla eri mieltä...

Masatti

  • Viestejä: 280
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #99 : 21.07.2007, 13.12.54 »
Mitäs porukka nyt on mieltä tapauksesta Julio Baptista? Pitäisikö jäädä vai ei? Itse olisin jopa valmis antamaan pedolle mahdollisuuden, sillä Copa Americassa mies pelasi oikeasti hyvin, enkä nyt tarkoita vain finaalin uskomatonta maalia, ja mielestäni mies oli yksi joukkueen parhaista loppu kaudella Realissa ennen Arsuun lainaamista. Ja ei noita hyökkääviä keskikenttäpelaajia liikaa joukkueessa ole ja Julio voisi olla aivan katsottava kortti. Tämä siis vain minun mielipide, saatte tietysti olla eri mieltä...

Itekkin antasin mahdollisuuden Baptistalle vielä ensi vuonna. Jos ei toimi niin lainalla tai myyntiin vaan. Kyllä sitten potuttaa jos Real päästää Julion menemään ja mies lyö ensi kaudella itsensä läpi pelaamalla mahtavan kauden jossain muualla. ;D