Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104476 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #120 : 23.07.2007, 20.21.40 »
Stoke city- ottelu alkaa perjantaina 20.30 Suomen aikaa ja suurella todennäköisyydellä REALMADRIDTV näyttää ottelun. Hienoa nähdä varsinkin Saviolan ja Soldadon otteita perjantaisessa ottelussa.

Näkyyköhän missään streamina?

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #121 : 23.07.2007, 20.42.15 »
Stoke city- ottelu alkaa perjantaina 20.30 Suomen aikaa ja suurella todennäköisyydellä REALMADRIDTV näyttää ottelun. Hienoa nähdä varsinkin Saviolan ja Soldadon otteita perjantaisessa ottelussa.

Näkyyköhän missään streamina?

En oo varma kinkkimeiningistä, mutta eikös tuo realmadridtv ainakin jossain näkynyt streaminä. Muistelisin, että olen koulussa joskus sitä mulkoillut.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #122 : 24.07.2007, 06.04.33 »
Voi laittaa linkkiä streamista perjantain peliin, jos joku löytää..

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #123 : 24.07.2007, 09.00.18 »
Tuli tässä muuten mieleen, että Ramoksen peluuttaminen oikealla avaa mielenkiintoisen vaihtoehdon Cicinhon peluuttamiseen. Tammikuussa 2006 kun Cicinho saapui Madridiin tuli hänestä Bernabeun suuri suosikki juuri pitkien ja nopeiden nousujen ansiosta. Puolustuspeli on aina ollut heikommanlaista ja parhaiten mieleen on jäänyt Mestarien liiga peli Arsenalia vastaan, jossa häntä vei vuoronperään niin Henry kuin Reyeskin.

Miksi ei häntä siis peluutettaisi laitalinkkinä? Schuster halusi pitää Cicin joukkueessa, joten tämä voi olla taka-ajatuksena. Ei näyttäisi ollenkaan huonolta, jos oikean laidan miehittävät Ramos ja Cicinho.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #124 : 24.07.2007, 11.00.31 »
Jännä, että seuran virallisella sivulla olevasta pretemporadan ohjelmasta tuota Stokea ei löydy. Stoke puolestaan on uutisoinut ottelusta viimeksi sunnuntaina, joten kai se pelataan kuitenkin... Streamiä kannattanee etsiä lähempänä perjantaita vanhoista tutuista MyP2P ja Rojadirecta.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #125 : 25.07.2007, 12.43.08 »
Schusterin haastattelusta mielenkiintoisia pointteja:

-Diarra pelaa puolustavana keskikenttänä ja hänen edessään Guti, Gago tai De la red
-Hän on tyytyväinen kaikkeen muuhun paitsi vasempaan laitaan, on kuitenkin luottavainen, että Pedja hoitaa tarvittavan pelaajan sinne
-Schuster toteaa myös, että joukkueeseen tulisi kaksi "uutta" hankintaa, Reyesin lisäksi siis
-Babtistasta toteaa, että ottaisi mielellään ja haluaisi kattoa miten hän pelaa
-Ramos pelaa oikealla no tämä nyt oli alusta asti jo selvää
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #126 : 25.07.2007, 17.30.53 »
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=362881

Javi Garcia yrittää nyt haastattelussa painostaa itselleen peliaikaa. Ja helvetti soikoon mielummin sitten hankkiuduttais Emersonista eroon kun menetettäis tää helmi kämäseen Liverpooliin.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #127 : 26.07.2007, 08.57.15 »
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=362881

Javi Garcia yrittää nyt haastattelussa painostaa itselleen peliaikaa. Ja helvetti soikoon mielummin sitten hankkiuduttais Emersonista eroon kun menetettäis tää helmi kämäseen Liverpooliin.

Emersonista todennäköisesti hankkiudutaan eroon, mutta en silti osaa nähdä Javi Garcian saavan peliaikaa muualla kuin Copa del reyen alkukierroksilla. Näin se vaan valitettavasti menee, onneksi De la Red tuntuu tällä kaudella olevan hieman suuremmissa saappaissa.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #128 : 26.07.2007, 10.47.41 »
Garcia on kyllä aika pahasti De la Redia ja Graneroa jäljessä jos mietitään että ketä junnuja sinne keskikentän keskelle aletaan laittamaan. Molemmat ovat paljon parempia pelaajia kuin Garcia, jonka kehitys on viime vuodet aika lailla junnannut paikallaan.

keskikentälle nyt kuitenkin on: Gago,Diarra,Guti,De la Red, Emerson(? jos jää) De la Red, Granero ja Garcia, joka luultavasti se kaikkein vähiten pelaava
Räpmies

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #129 : 26.07.2007, 12.08.46 »
Käsittääkseni Garcia on kuitenkin puolustavamman roolin pelaaja kun De LA Red ja Granero. Kummallista on sekin jos Javi ei saa edes mahdollisuutta näyttää osaamistaan.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #130 : 26.07.2007, 12.23.13 »
Garcia on kyllä aika pahasti De la Redia ja Graneroa jäljessä jos mietitään että ketä junnuja sinne keskikentän keskelle aletaan laittamaan. Molemmat ovat paljon parempia pelaajia kuin Garcia, jonka kehitys on viime vuodet aika lailla junnannut paikallaan.
Välillä kuitenkin mennään kolmen keskustalla ja hyökkäävästä roolista taistelee Guti, Granero ja ehkäpä De la Red, joten kahdelle muulle paikalle jäävät Gago, Diarra ja Garcia. Näin siis jos Emerson lähtee ja mieluummin hän kuin Garcia.

keskikentälle nyt kuitenkin on: Gago,Diarra,Guti,De la Red, Emerson(? jos jää) De la Red, Granero ja Garcia, joka luultavasti se kaikkein vähiten pelaava
;D
32

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #131 : 26.07.2007, 14.40.46 »
Näillä näkymin realmadridtv ei ole näyttämässä huomista ottelua. TVE on sopinut otteluista Dundee united-Barcelona ja Hannover -Real Madrid. Stoke City "koitos" jää näin mitä suurimmalla todennäköisyydellä näkemättä. :'(
 
Hannover peliin luulisi myös streamejä löytyvän..
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #132 : 26.07.2007, 17.03.33 »
Nyt Robinhon ollessa lomalla meillä on kyllä huutava pula laitapelaajista, mielenkiinnolla odotan Schusterin kokoonpanoa huomiseen otteluun. Casillas palasi tänään treeneihin, joten aloittanee penkillä? Sama homma Torresin kanssa.

                             Dudek

Ramos         Canna         Metz           Cicinho

                            Diarra

                                 
                                  Guti   
 Higuain                                         Saviola

                          Raul   
                                        Soldado

Jotain tämänsuuntaista?!?
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #133 : 26.07.2007, 18.35.41 »
Nyt Robinhon ollessa lomalla meillä on kyllä huutava pula laitapelaajista, mielenkiinnolla odotan Schusterin kokoonpanoa huomiseen otteluun. Casillas palasi tänään treeneihin, joten aloittanee penkillä? Sama homma Torresin kanssa.

                             Dudek

Ramos         Canna         Metz           Cicinho

                            Diarra

                                 
                                  Guti   
 Higuain                                         Saviola

                          Raul   
                                        Soldado

Jotain tämänsuuntaista?!?
Ellei sitten Balboa tai Adrian Gonzales valtaa toista laitaa. En usko että Stokea vastaan mentäisiin noin "hyvällä" joukkueella.
32

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #134 : 27.07.2007, 09.33.01 »
Raul on muuten ollut kaikissa kuntotesteissä kärjessä. En tiedä näenkö vain jonkin sortin Elcapitano-lasien läpi, mutta myös kasvot näyttävät jotenkin kapeammilta ja hän näyttää olevan aivan loistavassa kunnossa.

Diarra ollut myös kovassa tikissä, malilainen nostaa kyllä koko ajan arvostustaan meikäläisen silmissä.

Kaikille ilouutinen näin aurinkoiseen perjantaihin! RMTV näyttää illan ottelun ja se alkaa suomen aikaa 19.30. :peukku_ylos:

Illan otteluun lähtisin seuraavalla:

--Ramos------Cannavaro-----Metzelder---Cicinho-

---------------Diarra-----------------------------------
-------------------------Guti----------------------------
-----Higuain-------------------------------------------
----------------------------------Saviola-------------
----------Raul-----------------------------------------
-------------------------Soldado--------------------

Eli sama kuin yllä.
« Viimeksi muokattu: 27.07.2007, 10.35.33 kirjoittanut florentinoperze »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #135 : 27.07.2007, 11.49.12 »
Kaikille ilouutinen näin aurinkoiseen perjantaihin! RMTV näyttää illan ottelun ja se alkaa suomen aikaa 19.30. :peukku_ylos:
Ja Rojadirectaankin pitäisi ilmestyä Sopcast-streamiä vartti ennen ottelun alkua.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #136 : 27.07.2007, 13.46.05 »
EQUIPO AZUL: Codina; Ramos, Pepe, Metzelder, Torres; Balboa, Guti, Diarra, Bueno; Granero y Raúl.

EQUIPO NARANJA: Dudek; Salgado, Cannavaro, Jordi García (para completar el grupo), Cicinho; Higuaín, De la Red, Emerson, Adrián; Saviola y Soldado.

Nämä ovat vissiin kokoonpanot illaksi. :peukku_ylos:
Molemmille yksi puoliaika kaiken järjen mukaan.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #137 : 27.07.2007, 14.50.27 »
Kukas hitto on Jordi García? Vai pitäisikö olla Javi? Javista pitikin kysyä, että missä mies menee, kun ei ole nimeä näkynyt edustuksen eikä Castillan listoissa.

Edit: Tää Jordi taitaakin olla joku kuntovalmentaja. :D No mikäs siinä.

Raul on muuten ollut kaikissa kuntotesteissä kärjessä. En tiedä näenkö vain jonkin sortin Elcapitano-lasien läpi, mutta myös kasvot näyttävät jotenkin kapeammilta ja hän näyttää olevan aivan loistavassa kunnossa.



Joo, taitaa pitää paikkansa, kun joukkuetoveritkin katselevat noin kateellisina. ;D

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #138 : 27.07.2007, 19.43.14 »
Pyöriikö kenelläkään? Buffering.. >:(
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #139 : 27.07.2007, 19.56.20 »
Raul 1-0 :tuoppi:
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi