Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104615 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #140 : 27.07.2007, 20.09.48 »
Eipä toimi streamit täälläkään. :-\

Marcan liveseuranta: http://www.marca.com/marcador/rfsh/pretemporada07/stoke_rma.html

Näköjään muuten tuolla florentinoperzen postittamalla "sinisellä" joukkueella lähdetty liikkelle, paitsi että Dudek on maalissa.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #141 : 27.07.2007, 20.46.25 »
Preseasonin ensimmäinen maali :peukku_ylos:.
http://www.youtube.com/watch?v=ESyg8MYNVAg

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #142 : 27.07.2007, 21.10.22 »
9 tehnyt toisen. :peukku_ylos:

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #143 : 27.07.2007, 23.17.47 »
Aika laiskatempoinen otteluhan tuo loppujen lopuksi oli. Real Madrid pelasi kuitenkin suhteellisen nättiä syöttöpeliä, vaikkakin vastustaja oli aika mitään sanomaton.

Ottelussa esille nousseet pelaajat:
1.puoliaika
Guti: Ekan puoliajan näkyvin pelaaja, hidas tempo antoi aikaa loisteliaalle pelinäkemykselle ja muutama erinomainen oivallus.
Raul: Pelasi pirteästi ja maalissa loistava maltti.  :peukku_ylos:
Balboa: Haastoi aina kun sai tilaisuuden ja vielä onnistuneesti.
Puolustus: Perusvarmaa ja Ramokselta muutama loistava liuku.

2.Puoliaika
Cicinho:Yllättävän hyvä peli vasemmalta puolelta,hyviä puolenvaihtoja ja nousuja.
Higuain: Todella pirteä, pyrki aina viemään peliä ylöspäin kuin vain mahdollista

Muuta huomioitavaa:
El conejo oli todella näkymätön, mutta tämän perusteella nyt ei kannata syvä-analyysiä tehdäkään.

Henk.koht diggasin Schusterin verkkareista ja tyylistä :peukku_ylos:

Viikonloppuja :tuoppi:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #144 : 28.07.2007, 02.43.10 »
Hyvä et El Capitanokin pääsi maalin makuun heti ekassa harjotusottelussa  :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #145 : 13.08.2007, 14.14.09 »

Piiri pieni pyörii  ;D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #146 : 17.08.2007, 17.25.50 »
Derby pelataan lauantaina 25. päivä. Todennäköisesti Urheilu+Kanava näyttää sen, mutta täällä päässä kaapelitaloudessa ei tietenkään voi nauttia ottelusta television välityksellä :keskari:

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #147 : 17.08.2007, 18.29.58 »
Derby pelataan lauantaina 25. päivä. Todennäköisesti Urheilu+Kanava näyttää sen, mutta täällä päässä kaapelitaloudessa ei tietenkään voi nauttia ottelusta television välityksellä :keskari:
Sama. Urheilukanavalle lähtee täältä muutama  :keskari:

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #148 : 20.08.2007, 10.14.41 »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

JooelN

  • Viestejä: 64
  • La salsa del fútbol
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #149 : 20.08.2007, 12.14.49 »
Yhdyn jokaiseen sanaan kyseisessä artikkelissa.

Sama. Kyllä kysymyksiä peluuttamisesta jäi paljon ja näyttää siltä että materiaali on hyvää, mutta nyt siitä pitäisi kasata kunnon keitto. Ei menetetä vielä uskoa: "que nadie lo olvide, el Madrid siempre será el Madrid..."

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #150 : 20.08.2007, 23.32.34 »
Minkälaista kokoonpanoo veikaatte Athleticoo vastaan?

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #151 : 21.08.2007, 13.37.31 »
Marca otsikoi tänään Real Madridin olevan jo pienessä kriisissä. Tämä mahtaa jo olla ennätys yleensä ollaan odotettu sentään muutama ottelu ennen kuin kylvetään kauhun siemeniä.

Olisi helpompaa jos ei lukisi yhtään lehteä eikä seuraisi mitään mediaa ennen kuin sarja pyörähtää käyntiin. Todella sekavaa touhua ollut koko kesän ajan Madridin suunnalta. Sneijderin ja Drenthen jälkeen tilanne oli levollinen muutaman päivän, kunnes jälleen hullunmylly alkoi pyörimään.

En ole tätä itselleni halunnut myöntää, mutta Real Madrid voi kokea aikamoisen nöyryytyksen lauantaina mikäli tätä pyörremyrskyä ei saada ajoissa kuriin. Maaottelutauko ei kyllä yhtään auta asiaa. Onneksi myös Atleticolla on tapahtunut paljon muutoksia ja myös heidän harjoitusottelunsa ovat sujuneet ailahtelevasti.

...ja kokoonpanoa on vaikea yrittää yhtään arvuutella kun tuskin siitä on täyttä käsitystä Schusterillakaan.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #152 : 21.08.2007, 15.58.53 »
...ja kokoonpanoa on vaikea yrittää yhtään arvuutella kun tuskin siitä on täyttä käsitystä Schusterillakaan.

Joo totta, ei oo antanu minkäänlaista käsitystä  harjotusotteluissal kunnol mikä ois se kokoonpano millä lähettäis liikkelle kauteen

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #153 : 21.08.2007, 16.11.16 »
Minkälaista kokoonpanoo veikaatte Athleticoo vastaan?
------------------RVN-------------------------
--------Robinho-Guti-Sneijder-------------
--------------Gago--Diarra------------------
Drenthe----Cannavaro--Pepe----Ramos

Tuntuis kaiken jären mukaan erittäin toimivalta, toivottavasti Schuster uskaltaa jättää Raulin penkille. Uskomatonta kyl rueta puhumaan jostain kriisistä vaikka kausi ei ole alkanutkaan, katotaan nyt vaikka 5 peliä aluks ja sit voi vasta puhua. Jännitys alkaa oleen katossa ja joku vois tehä ottelulle jo topikin.  :peukku_ylos:
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #154 : 21.08.2007, 17.04.38 »
toivottavasti Schuster uskaltaa jättää Raulin penkille
Uskaltaisinpa väittää, että tämä ei tule tapahtumaan. Raul vaihdetaan sitten tuttuun tyyliin 45-60min aikana Gutiin, kun ollaan nyhjätty maalitonta siihen asti.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #155 : 21.08.2007, 19.19.59 »
toivottavasti Schuster uskaltaa jättää Raulin penkille
Uskaltaisinpa väittää, että tämä ei tule tapahtumaan. Raul vaihdetaan sitten tuttuun tyyliin 45-60min aikana Gutiin, kun ollaan nyhjätty maalitonta siihen asti.

Valitettavasti veikkaan kans että näin tulee käymään  :(

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #156 : 22.08.2007, 15.10.10 »
Perinteikäs Trofeo Santiago Bernabéu pelataan 29. kertaa keskiviikkona 29. elokuuta. Vastassa on viime kaudella Portugalin bwinLigassa toiseksi sijoittunut lissabonilainen Sporting Clube de Portugal.

http://www.realmadrid.com/articulo/trofeo_santiago_bernabeu_41980.htm

roni

  • Viestejä: 24
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #157 : 23.08.2007, 07.07.22 »
real voisi tollatteella pelata:

                         RvN                                                    Vaihtopelaajat:

                         Robinho                                           RvN=Saviola, Soldado, Higuain
                                                                                 Robinho=Raul
 Robben           Sneijder    Drenthe                           Sneijder=Guti               
                     Diarra                                                  Robben=Baptista
                                                                                 Drenthe=Granero
Heinze   Pepe   Cannavaro  Ramos                          Diarra=Gago
                                                                                 Ramos=Salgado
                    Casillas                                                 Pepe=Metzelder
                                                                                 Cannavaro=
                                                                                 Heinze=Torres, Marcelo
« Viimeksi muokattu: 23.08.2007, 07.16.46 kirjoittanut roni »

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #158 : 23.08.2007, 08.18.33 »
Toivotaan, että pakka kaudelle 2007-2008 on kasassa. Schuster on saanut kaiken mitä on halunnut nyt on hänen vuoronsa näyttää kyntensä.

--Ramos--Cannavaro-Pepe--Heinze--
----------------Diarra----------------------
-------Sneijder--------Guti---------------
----Robinho------------Robben----------
----------------Rvn-------------------------

4-3-3 on oma muodostelmani. Kylläpä tulee mielenkiintoisia variaatioita :peukku_ylos: :pallo:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #159 : 23.08.2007, 08.24.54 »
Toivotaan, että pakka kaudelle 2007-2008 on kasassa. Schuster on saanut kaiken mitä on halunnut nyt on hänen vuoronsa näyttää kyntensä.

--Ramos--Cannavaro-Pepe--Heinze--
----------------Diarra----------------------
-------Sneijder--------Guti---------------
----Robinho------------Robben----------
----------------Rvn-------------------------

4-3-3 on oma muodostelmani. Kylläpä tulee mielenkiintoisia variaatioita :peukku_ylos: :pallo:

Sama. Kerkesin jo ottelu topiciin laittaakin samanlaisen kokoonpanon veikkaukseski!