Huomenna viimeiset harjoitukset ennen lauantain peliä ja huomenna ollaan lauantain kokoonpanostakin jo hieman viisaampia. Miltei samalla miehistöllä kuin tähän asti mennään. Itse harrastaisin rotaatiota jonkin verran tiistain peliä silmällä pitäen.
......................................................................................................................................
Kattelen tässä Rosenborg-Real Madrid UCL-matsia kaudelta 2005/2006. Pullat on kyllä hyvin uunissa,koska tämän kauden miehistöstä saisi kyhättyä10 vaarallisempaa variaatiota kuin tuossa ottelussa käytetty kokoonpano.
-Salgado-Pavon-Woodgate-Carlos-
------Diogo-----Ramos------------
--Beckham-------------Guti---------
-------Robinho----------------------
----------------------Raul----------
Siis mitä helvettiä?! Diogo ja Ramos doblepivotena!
EDIT. Koko pelin ajan luullut Diogoa Helgueraksi no samapa tuo, helvatan erikoinen muodostelma siltikin.