Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104463 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #180 : 09.09.2007, 22.35.00 »
Pitkästä aikaa näyttää oikein hyvältä tuo kokoonpano :peukku_ylos:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #181 : 11.09.2007, 16.03.45 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=56285

Raul haluaisi kaksi vuotta lisää nykyseen soppariin joka nyt päättyy vuonna 2010. Luulee vissiin että jaksaa vielä kolmevitosenakin pommittaa maaleja ;D
32

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #182 : 11.09.2007, 19.55.09 »
Koska tämän kauden ryhmäkuva otetaan? Onko jo otettu?
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #183 : 12.09.2007, 23.43.55 »
Heppa taas maalannu Hollannin paidas :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #184 : 13.09.2007, 12.31.38 »
Heppa taas maalannu Hollannin paidas :peukku_ylos:
tässä VanGoalin maali+ sitä edeltäneet painit..

http://rapidshare.com/files/55254294/0-1_holanda.asf.html

Cannavaro täyttää tänään 34-vuotta. ¡Feliz cumpleaños, Fabio!
« Viimeksi muokattu: 13.09.2007, 13.11.38 kirjoittanut Mágico Madrid »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #185 : 13.09.2007, 22.52.58 »
Huomenna viimeiset harjoitukset ennen lauantain peliä ja huomenna ollaan lauantain kokoonpanostakin jo hieman viisaampia. Miltei samalla miehistöllä kuin tähän asti mennään. Itse harrastaisin rotaatiota jonkin verran tiistain peliä silmällä pitäen.

......................................................................................................................................
Kattelen tässä Rosenborg-Real Madrid UCL-matsia kaudelta 2005/2006. Pullat on kyllä hyvin uunissa,koska tämän kauden miehistöstä saisi kyhättyä10 vaarallisempaa variaatiota kuin tuossa ottelussa käytetty kokoonpano.

-Salgado-Pavon-Woodgate-Carlos-
------Diogo-----Ramos------------
--Beckham-------------Guti---------
-------Robinho----------------------
----------------------Raul----------

Siis mitä helvettiä?! Diogo ja Ramos doblepivotena!

EDIT. Koko pelin ajan luullut Diogoa Helgueraksi no samapa tuo, helvatan erikoinen muodostelma siltikin.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2007, 00.00.06 kirjoittanut florentinoperze »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #186 : 13.09.2007, 22.59.12 »
Kattelen tässä Rosenborg-Real Madrid UCL-matsia kaudelta 2005/2006.
Eikö tämä peli ollut se jossa Woody teki oman ja otti punaisen? Vai oliko se kotipelissä?
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #187 : 13.09.2007, 23.25.52 »
Muistaakseni se oli kotipelissä aiemmin syksyllä.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #188 : 13.09.2007, 23.48.45 »
Kattelen tässä Rosenborg-Real Madrid UCL-matsia kaudelta 2005/2006.
Eikö tämä peli ollut se jossa Woody teki oman ja otti punaisen? Vai oliko se kotipelissä?

Se oli liigamatsi Athleticia vastaan. Kotiottelussa norjalaisia vastaan Woody teki ihan oikean maalin vastustajan verkkoon; Madrid voitti kyseisen ottelun 4-1. Toisessa ottelussa Trondheimissa Madrid taisi voittaa 0-2.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #189 : 13.09.2007, 23.57.07 »
Näinhän se taisi mennäkin, kiitos korjauksesta. Voisi olla muuten hyvä idea avata tänne topikki, jossa muistella vanhoja otteluita ja jaaritella menneistä ::)
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #190 : 15.09.2007, 19.35.20 »
Real Madridin veteraanijoukkue kävi vierailemassa Madridin alueen luoteiskulmassa keskellä Guadarraman vuoristoa sijaitsevassa Moralzarzalin kunnassa ja löylytti paikallisen joukkueen maalein 12–1. Real Madridin avauskokoonpano muodostui sellaisista tuntemattomista suuruuksista kuin Buyo, Isidro, Ramis, Gallego, García Cortés, Hierro, Míchel, Alfonso, Butragueño, Santillana ja Morales. Kovimmassa vireessä oli Santillana, joka viimeisteli kolme maalia. :pallo:

http://www.realmadrid.com/articulo/veteranos_forma_42665.htm

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #191 : 21.09.2007, 18.48.58 »
Koska tämän kauden ryhmäkuva otetaan? Onko jo otettu?

Virallinen joukkuekuva otettiin tänään. Isompaa versiota odotellessa...

http://www.realmadrid.com/articulo/foto_2007-08_avance_42840.htm

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #192 : 22.09.2007, 00.15.58 »
Robinholla oli 100. ottelu valkoisten paidassa tiistaina. Tuossa haastattelu...
http://realmadrid.com/articulo/rma42844.htm
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #193 : 25.09.2007, 16.59.39 »
Calderon pidätetty jenkkien toimesta   :o   

http://realmadrid.com/articulo/rma42955.htm
http://www.urheiluviikko.net/?p=10500

e. Mistäköhän tullut tuo lentokoneen nimi La saeta  ;)
« Viimeksi muokattu: 25.09.2007, 22.34.38 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #194 : 26.09.2007, 17.37.18 »
Näyttää kyllä vääjäämättömästi siltä, että Soldado lähtee tammikuussa, lainalle tai pysyvästi. :peukku_alas:
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi


Raulisti

  • Viestejä: 1140
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #196 : 26.09.2007, 21.05.00 »
32

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #197 : 26.09.2007, 21.10.49 »
http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2007/09/565214
Ikerman vakuutti kätensä ;D
Nyt siis selvisi miksi, Dudek hankittiin. Casillas kokee pian traagisen moottorisahaonnettomuuden, kerää vakuutusrahat ja muuttaa Bahamalle, elämään ilman kuninkaallisia paineita.  :D
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #198 : 29.09.2007, 00.34.20 »
http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2007/09/565214
Ikerman vakuutti kätensä ;D
Nyt siis selvisi miksi, Dudek hankittiin. Casillas kokee pian traagisen moottorisahaonnettomuuden, kerää vakuutusrahat ja muuttaa Bahamalle, elämään ilman kuninkaallisia paineita.  :D
Olisi muuten ilman käsiäkin Jerzya parempi veräjän vahti  :traktori:
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #199 : 29.09.2007, 19.29.29 »
Nyt vähintään tullut selväksi, että Shysterin pelaajavalintoja on mahdoton ennakoida. Enpä olisi odottanut Balboan tulemista kokoonpanoon ja että Ruudia lepuutetaan taas. Sinänsä ihan hyväkin asia. Real Madrid voi hyvinkin ratkaista pelin selvästi ennen loppua ja Balboaa sitten vain kehiin... 
Sitten hieman eri asiaan liittyen:
http://www.soccerway.com/news/2007/September/29/real-madrid-draws-up-player-conduct-code/
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-