Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104437 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #200 : 29.09.2007, 19.51.05 »
AS ja Marcan mukaan Nistelrooyn lepuuttaminen johtuu samasta loukkaantumisesta kuin Betis ottelussa joten siinä ei ole mitään sen kummempaa lepuutus syytä.

Gagoa huhuiltu Diarran sijaan avaukseen ja Baptistaa Raulin kärkipariksi.

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #201 : 01.10.2007, 00.03.30 »
Huh että kuulostaakin noin Villarealin tilastot kovilta kun Virkunen niitä kertoo, 14:sta viime pelistä voittanu 13:sta ja tän kauden 6 pelissä Madrit on ainoo joka on saanu pallon Villarealin verkkoon!!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #202 : 01.10.2007, 11.46.09 »
Nyt on taas hieman ihmettelemistä ensi viikonlopun aikatauluissa. Valencia-Espanyol on ainoa ottelu lauantaina, kun kaikki muut ottelut alkavat sunnuntaina 18.00 Suomen aikaa.

Tv-sopimuskiistojen lisäksi lyödään vielä El Realin ja Barcan pelit päällekkäin. Mitäköhän tuolla nyt taas ollaan ajateltu. ::)

Joku asiasta enemmän tietävä valaiskoon..
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #203 : 01.10.2007, 11.47.59 »
Nyt on taas hieman ihmettelemistä ensi viikonlopun aikatauluissa. Valencia-Espanyol on ainoa ottelu lauantaina, kun kaikki muut ottelut alkavat sunnuntaina 18.00 Suomen aikaa.

Tv-sopimuskiistojen lisäksi lyödään vielä El Realin ja Barcan pelit päällekkäin. Mitäköhän tuolla nyt taas ollaan ajateltu. ::)

No huhhuh! Varsin ennenkuulumatonta! Jo on perkele että ne ei saa sovintoa aikaan - tällaiset jutut on niitä harvoja huonoja puolia espanjalaisessa kulttuurissa; asioista ei osata päättää ja sitten alkaa jahkailu ja taistelu, joka kestää ja kestää ja kestää...

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #204 : 01.10.2007, 14.05.16 »
Saviola, Gago ja Heinze on valittu Argentiinan maajoukkueeseen. Dunga sen sijaan valitsi Robinhon ja Baptistan..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #205 : 01.10.2007, 17.46.47 »
Baptista täytti 26-vuotta tänään. ONNEA!
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #206 : 01.10.2007, 22.02.46 »


La Saeta y la Saeta. :peukku_ylos:

Tämä ilmojen kaunokainen suuntaa nokkansa kohti Ikuista Kaupunkia :traktori:

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #207 : 02.10.2007, 16.09.12 »

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #208 : 06.10.2007, 11.34.42 »
Robinho on kuntoutunut vammastaan ja pystynee huomenna pelaamaan. Samoin Robben, joka sai jonkun kolhun Romassa. Metzelderin tilanne on niin sanotusti fiffty-sixty.

Itse lähtisin muuten samalla kokoonpanolla kuin Laziota vastaan, mutta Robinhon laittaisin oikealle. Sneijder saisi pelata ylempänä vasemmalla laidalla kuten kauden ensimmäisissä otteluissa.

Huomenna on varmaan miltei turha elätellä toiveita streamistä. Vielä kerran ämpärillinen löysää paskaa niiden niskaan, jotka ovat tähän soppaan kokkeina. :keskari:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #209 : 06.10.2007, 12.58.47 »
Robbeni vois alkaa kyl parantaa otteitaan, toivon suuresti että näin tulee tapahtumaan pian

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #210 : 06.10.2007, 15.46.21 »
Sniper terapiaan ja Ruud allekirjoittamaan paperia parista jatkovuodesta.  :traktori:

http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2007/10/568033
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #211 : 06.10.2007, 19.16.18 »
Merkittävä muutos Espanjan kentille. Eli afrikkalaispelaajia ei lasketa enää ulkomaalaiskiintiöön mukaan...
http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2007/10/568421
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #212 : 06.10.2007, 20.19.22 »
Merkittävä muutos Espanjan kentille. Eli afrikkalaispelaajia ei lasketa enää ulkomaalaiskiintiöön mukaan...

Samaan kastiin kuuluvat myös Karibian ja Tyynenmeren alueelta tulevat pelaajat, eli yhteensä asia koskettaa noin 80 valtiota. Paskempi juttu sarjan espanjalaisuuden kannalta, kun jo ennestään EU-kansalaisuuden on saanut leikiten ainakin, jos on Keski- tai Etelä-Amerikasta kotoisin.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #213 : 06.10.2007, 21.25.35 »
Samaan kastiin kuuluvat myös Karibian ja Tyynenmeren alueelta tulevat pelaajat...
No, tuskinpa tuolta Tyynenmeren alueelta ainakaan hirveätä tungosta Espanjan kentille on. Esimerkiksi Naurun saaren (pinta-ala 21km²) pelaajia en tiedä yhtään pelaavan La Liigassa   ;D
« Viimeksi muokattu: 06.10.2007, 21.27.50 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #214 : 06.10.2007, 22.15.09 »
Kuka kirjoittaa Real Madridista wikipediaan? Ainakin tietoa näyttää löytyvän. Balboan info suorastaan lamaannutti..  :)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #215 : 06.10.2007, 22.23.21 »
Kuka kirjoittaa Real Madridista wikipediaan? Ainakin tietoa näyttää löytyvän.

Nimimerkki Kooma on tarjoillut hienoa asiantuntemustaan ja antanut näemmä varsin suuren panoksen suomenkieliseen wikiin liittyen Real Madridiin :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #216 : 06.10.2007, 22.24.04 »
Nimimerkki Kooma on tarjoillut hienoa asiantuntemustaan ja antanut näemmä varsin suuren panoksen suomenkieliseen wikiin liittyen Real Madridiin :peukku_ylos:
kiitos tiedosta. Koomalle suuret peukut..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #217 : 06.10.2007, 22.50.52 »
Saitte kiinni. :D

Real Madridista kertova artikkeli oli muuten jokin aika sitten ehdolla suositelluksi, mutta ehdotus kaatui artikkelissa olevien punaisten linkkien suureen määrään (tai ainakin tämä otettiin esille suurimmassa osassa vastustusääniä). Punaiset linkit ovat siis linkkejä artikkeleihin, joita ei vielä ole; tässä tapauksessa lähinnä seuran entisiä pelaajia ja valmentajia. Näitä olen yrittänyt pikkuhiljaa kirjoitella, mutta olisikin hienoa, jos täältä joku tai jotkut innostuisivat auttamaan, niin artikkelia voisi vaikka joskus lähitulevaisuudessa tarjota uudelleen suositelluksi. :) Lähdemateriaalia löytyy espanjantaitoisille ainakin seuran virallisen sivuston Jugadores de leyenda -osiosta. Toki itse pääartikkelikin vaatisi vielä kohentelua varsinkin historian osalta (Uefa-cupit ja kaksi edellistä Mestarien liigan voittoa pitäisi ainakin parilla lauseella käydä läpi), joten rohkeasti muokkaamaan, jos keksitte jotain lisättävää.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #218 : 06.10.2007, 23.30.27 »
Saitte kiinni. :D

Real Madridista kertova artikkeli oli muuten jokin aika sitten ehdolla suositelluksi, mutta ehdotus kaatui artikkelissa olevien punaisten linkkien suureen määrään (tai ainakin tämä otettiin esille suurimmassa osassa vastustusääniä). Punaiset linkit ovat siis linkkejä artikkeleihin, joita ei vielä ole; tässä tapauksessa lähinnä seuran entisiä pelaajia ja valmentajia. Näitä olen yrittänyt pikkuhiljaa kirjoitella, mutta olisikin hienoa, jos täältä joku tai jotkut innostuisivat auttamaan, niin artikkelia voisi vaikka joskus lähitulevaisuudessa tarjota uudelleen suositelluksi. :) Lähdemateriaalia löytyy espanjantaitoisille ainakin seuran virallisen sivuston Jugadores de leyenda -osiosta. Toki itse pääartikkelikin vaatisi vielä kohentelua varsinkin historian osalta (Uefa-cupit ja kaksi edellistä Mestarien liigan voittoa pitäisi ainakin parilla lauseella käydä läpi), joten rohkeasti muokkaamaan, jos keksitte jotain lisättävää.
tästä tulikin mieleeni, että tämän sivuston legenda-osiota pitäisi päivitellä. Tai paremmin sanottuna ottaa käyttöön. ;) Kooma ja muut käyttäjät voisi lähettää tekstit Juhanalle. Tietenkin olisi hyvä, jos hieman muokkaisi ettei ole suoraan wikistä kopsattu. Itse en varmaan ehdi kirjoitella armeijan takia juurikaan.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #219 : 08.10.2007, 13.03.00 »
Tulee maaottelutauko hyvään saumaan, saadaan kaikki(Pepe) pois sairastuvalta, olettaen ettei uusia kolhuja satu. Vajaan kahden viikon kuluttua onkin sitten kova testi edessä; kovassa vireessä oleva Espanyol vieraissa.

Hieman off-topicia: Liian aikaista sanoa, mutta Sevillan pitäisi kyllä ottaa itseään niskasta kiinni, sen verran surkeasti(=tuloksellisesti) ovat pelanneet. En usko myöskään Villarrealin paukkujen riittävän pitkällä tähtäimellä, mutta aika näyttää, tuleeko tästä kahden suuren kilpajuoksu.

Ja palataan takaisin; vaikka peli on ollut tuloksellisesti erinomaista, on parannettava varsinkin keskikentän syöttöpeliä ja liikkumista. Toki on taas tutut uusi koutsi, uudet naamat ja uusi systeemi, mutta silti. Etenkin keskikentän laidoilta, Robben, Robinho, Higuain ja Drenthe, odotan tason nostoa. Onneksi löytyy pelaajia, joihin pystyy luottamaan silloinkin kun peli ei kulje.

Puolustus on tällä hetkellä raudan luja, kun Ramos pelaa oikealla ja Marcelo vasemmalla. Jälkimmäinen kompensoi hyvin nopeudellaan lievää höntsäämistä, mikä toivottavasti häviää pelipaikan vakiintumisen myötä. Topparin tontilla on vieläkin valoisampaa; Cannan paikka on kiveen hakattu, mielenkiintoista onkin sitten kenestä tulee vakiopari, sillä rotaatiota ei tulisi mielestäni soveltaa kyseisiin pelipaikkoihin. 
« Viimeksi muokattu: 08.10.2007, 13.10.23 kirjoittanut mikko29 »
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi