Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104416 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #220 : 08.10.2007, 13.27.30 »
http://www.youtube.com/watch?v=tR38ps1mF1s

Siinä kooste. Paikkoja on näköjään ollut muutamaan muuhunkin maaliin.

Marcelo harhautti 4 pelaaja, mutta viime hetkellä puolustaja pääsi väliin. Aikamoinen maali olisi ollut. :peukku_ylos:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #221 : 08.10.2007, 14.51.46 »
Oli siellä näköjään naapurillakin ihan hyviä paikkoja.
Real ois aivan hyvin voinut kuitenkin iskeä 2-3 maalia lisää.
Robbenilla muutama hyvä nousu!  :peukku_ylos: Härskisti jätettiin viheltämättä tilanne jossa Robben pelattiin pois pallosta rankkualueella.
« Viimeksi muokattu: 08.10.2007, 14.56.20 kirjoittanut Rootface »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #222 : 08.10.2007, 19.52.02 »

Van Nistelrooy sai viime kauden Pichichi palkinnon
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #223 : 08.10.2007, 21.50.24 »
Escucha a Van Nistelrooy agradeciendo el premio

Hyvin luonnistuu Ruudilta espanjan puhuminen jo. :peukku_ylos:

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #224 : 08.10.2007, 22.54.18 »
Jättäisin kans rotaation pois pakkilinjasta koska sen pitää olla raudanluja ja yhteistyö alkaa sujua kunnol vasta parin pelin jälkeen. Siin on kyl Sysselle kova kysymys pistääkö Cannan pariks Pepen, Metzelderin vai viime aikloina hyvin pelanneen Heinzen ???
Uskon kyl et noi laidat nostaa koht tasoo kun Robbenikin saa pari peliä ale, Robinho tarvis muutaman onnistumisen niin kyl hänelläkin alkais luistaa, ainakin toivon niin

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #225 : 13.10.2007, 13.43.19 »
Virallinen joukkuekuva otettiin tänään. Isompaa versiota odotellessa...

http://www.realmadrid.com/fondosescritorio/futbol1280.jpg

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #226 : 14.10.2007, 13.42.17 »
Mikäli liiton ja Marcan sivuilla oleva aikataulu pitää paikkansa on vieraspeli Espanyolia vastaan ensi lauantaina kello 23 Suomen aikaa.
Yleensähän tämä on ollut La sexta kanavan televisioima ottelu eli ilmainen kaikille espanjalaisille. Tämä taas parantaisi mahdollisuuksia nähdä ottelu UK:lta. Toivottavasti sotkut saadaan vihdoin selvittettyä.

Los blancosin otteluohjelma näyttää seuraavien neljän ottelun kohdalta kivenkovalta. Nousujohteinen Espanyol, aina vaikea Deportivo sitten kaksi vieraspeliä. Ensin Valencia ja sitten ennen kautta Real Madridia nöyryyttänyt Sevilla. Näistä saamisina 10 pistettä ja ollaan tyytyväisiä.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #227 : 14.10.2007, 17.53.56 »
Mali voitti eilen maaottelussa Togon 2–0 ja varmisti paikkansa vuoden 2008 Afrikan-mestaruuskilpailuissa (Africa Cup of Nations). Tämä tietää sitä, että Real Madridilla on tammikuun tullen keskikentällään Mahamadou Diarran kokoinen aukko. Ohjelmassa joukkueella on tuolloin kotimaan sarjan lisäksi myös kuninkaan cupia (olettaen, että ei olla pudottu jo silloin), joten Diarra voi olla sivussa jopa yhdeksästä ottelusta. Gago tulee siis saamaan paljon vastuuta, ellei sitten lähdetä markkinoille...

http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/1045935.html

Cicinho

  • Viestejä: 1071
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #229 : 16.10.2007, 22.10.22 »
http://www.realmadrid.com/articulo/rma43555.htm

Kyllä näin hieno ja nöyrä ihminen ansaitsee jotain aivan muuta kuin Arjalais-Aragonesin paskalausuntoja.

Gutilla jotain vaivaa koivessa ja ei ole varmaa voiko "Haz" osallistua lauantain otteluun.

« Viimeksi muokattu: 16.10.2007, 22.17.39 kirjoittanut florentinoperze »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #230 : 19.10.2007, 19.52.04 »
Robinhon myöhästymiseen on luotu, vaikka minkä sortin tarinoita. Espanjalaislehdistö kertoo Robinhon ja muiden Brassien juhlien aamunkoittoon ja se olisi syy myöhästymiseen.
Saas nähdä minkälaista kohtelua numero10 saa mikäli tämä on totta. Masentavia ovat olleet uutiset viimeisiltä päiviltä.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #231 : 20.10.2007, 15.55.19 »
Ecuador pelin jälkeen vaadin entistä enemmän, että prinssi siirretään sen oikealle pelipaikalle.
i Hala Madrid !

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #232 : 20.10.2007, 18.37.24 »
Samaa mieltä. Monet täälläkin olivat valmiita heittämään Raulin romukoppaan muutaman huonon kauden jälkeen vaikka huonot esitykset johtuivat lähes poikkeuksetta miehelle täysin tuhoon tuomitusta pelipaikasta. Robinhon tilanne on mielestäni täysin samanlainen. Miehen paikka on vapaa rooli kärkien alapuolelal josta mies saa juoksennelle ympäri kenttää missä huvittaa ja tehdä sitä kautta taikojaan, sillä onnistuessaan ja iskussa ollessaan Binho on maaginen. Toivottavasti tämä nyt tajutaan ennen kuin mies päästettään menemään jonnekin muualle jossa hänestä sitten nousee tämä odotettu supertähti.

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #233 : 21.10.2007, 17.22.09 »
Niimpä, toivottavasti nyt ei päästetä Binhoo pois. Miehellä on niin suuri potentiaali olla maailman parhaita pelaajia

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #234 : 23.10.2007, 11.26.30 »
http://www.realmadrid.com/articulo/rma43709.htm

Mitähän tääki nyt sit tarkottaa... Jos rankasee sillä että jättää useammista peleistä pois ni voivat olla aika varmoja että Robinho alkaa ettiä uuttaa osotetta jo heti tammikuussa... Antasivat asian nyt vaan olla, ja päästäsivät pojat pelaamaan. Robinhoakin mielestäni tarvittaisiin kentällä eikä kattomassa peliä katsomossa jonku hikisen kurinpidollisen rangaistuksen takia... Joitain asioita vois ottaa hiukan vähemmän saksalaisella vakavuudella  :peukku_alas:

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #235 : 23.10.2007, 14.01.57 »
Itseäni on alkanut jo vaivaamaan Robyn kohdalla yleinen saamattomuus, johtuuko se sitten väärästä pelipaikasta vai asenteesta, en tiedä. Haluaisinkin kysyä asiaa muilta foorumisteilta. Robinholla on nyt kolmas kausi meneillään eli onko hän mielestänne lunastanut ne odotukset, jotka häneen kohdistuivat? Siis odotitteko enemmän tai muuta vastaavaa. Onhan hän aina välillä väläytellyt, mutta nekin ovat aina osuneet sellaisiin peleihin missä vastustaja on ollut heikko. Toki on pelannut hyvin myös kovissa peleissä, mutta mutta...

Kyllähän Robinho on tällä hetkellä avauksen miehiä mutta rehellisesti sanottuna itse odotin mieheltä enemmän, toki aikaahan on. Että tällasta tällä kertaa :D 
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #236 : 23.10.2007, 14.12.23 »
http://www.realmadrid.com/articulo/rma43709.htm

Mitähän tääki nyt sit tarkottaa... Jos rankasee sillä että jättää useammista peleistä pois ni voivat olla aika varmoja että Robinho alkaa ettiä uuttaa osotetta jo heti tammikuussa... Antasivat asian nyt vaan olla, ja päästäsivät pojat pelaamaan. Robinhoakin mielestäni tarvittaisiin kentällä eikä kattomassa peliä katsomossa jonku hikisen kurinpidollisen rangaistuksen takia... Joitain asioita vois ottaa hiukan vähemmän saksalaisella vakavuudella  :peukku_alas:

Rankaista pitää, jos pelaaja rikkoo joukkueen sääntöjä tms., oli pelaaja ketä hyvänsä! Tostakin käytöksestä huomaa, että asenne ei ole seurajoukkuetta kohtaan ihan kunnossa! Se, että onko peleistä hyllyttäminen oikea rangaistus, onkin sitten jo ihan eri asia. Mielestäni jonkinlaiset sakot voisi olla kohdillaan, tai sitten joukkue kaverit saisivat päättää miten heitä rangaistaan! Mutta se on varma, että jos näihin "myöhästymisiin" ei puututa mitenkään, ne tulevat toistumaan!

eli sakkorangaistus tuli molemmille, 10 000£ per naama.
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=61835


täällä taas sanotaan, että seura on varoittanut Robinhoa, että jos asenne ei muutu hänet voidaan myydä tammikuussa!!!!
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=61871

Itseäni on alkanut jo vaivaamaan Robyn kohdalla yleinen saamattomuus, johtuuko se sitten väärästä pelipaikasta vai asenteesta, en tiedä. Haluaisinkin kysyä asiaa muilta foorumisteilta. Robinholla on nyt kolmas kausi meneillään eli onko hän mielestänne lunastanut ne odotukset, jotka häneen kohdistuivat? Siis odotitteko enemmän tai muuta vastaavaa. Onhan hän aina välillä väläytellyt, mutta nekin ovat aina osuneet sellaisiin peleihin missä vastustaja on ollut heikko. Toki on pelannut hyvin myös kovissa peleissä, mutta mutta...

Kyllähän Robinho on tällä hetkellä avauksen miehiä mutta rehellisesti sanottuna itse odotin mieheltä enemmän, toki aikaahan on. Että tällasta tällä kertaa :D 

Odotukset olivat kyllä korkeamalla Robinhon saapuessa, tosin pelipaikan suhteenkin odotukset oli erilaiset, sitä en sitten tiedä johtuuko otteet peilipaikasta vai mistä, mutta lievä pettymys Robinho on ollut!
« Viimeksi muokattu: 23.10.2007, 14.25.38 kirjoittanut raulforever »

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #237 : 23.10.2007, 16.36.02 »
Itselläni odotukset olivat paljon tuloksia suuremmat. Hänestä puhuttiin uutena Pelenä ja odotukset myös siirtosummaa kohtaan olivat huimat. Robinho oli äärimmäisen kallis pelaaja se täytyy muistaa. 40miljoonaa euroa, korjatkaa toki jos olen väärässä.

Toinen seikka puhuttiin Madridin ja Barcelonan välisestä taistelusta tällä kertaa Messin ja Robinhon kruunamisesta la ligan parhaaksi nuoreksi pelaajaksi. Täytyy nyt muistaa, että Robinho on syntynyt vuonna 1984, joten hän ei ole poikanen enää. Messi on päihittämyt hänet mennen tullen, vaikka ikäeroakin on selkeästi. Pettymys siis tälläkin saralla.

Seuraava pointti. Yksinkertaisesti tulokset. Maalimäärät ovat ensimmäisen kauden loppua lukuunottamatta todella huonot. Ei voida myöskään sanoa prinssin olleen tehokas syöttäjänä, peli on ennen kaikkea mennyt riplailuksi ja tehottamaksi sellaiseksi.

Seuraavaksi vielä toilailut. Viimeksi kunn olin Madridissa käymässä juttelin paikallisen miehen kanssa, joka sanoi Robinhon,Ronaldon ja R.Carlosin viihtyneen yöelämässä paljon enemmän kuin mitä lehdet antavat ymmärtää. Pelitaidoiltaan,tekniikaltaan ja nopeudeltaan Robinho on paljon esimerkiksi Beckhamia edellä, mutta se antaumus mikä jälkimmäisellä oli seuraan teki hänestä tärkeämmän pelaajan joukkueelleen.

Loppuun vielä oma mielipide seuraamuksista. Mielestäni tässä vaiheessa sakot riittävät. Mikäli vastaavaa tapahtuu niin on syytä mennä astetta rankemmalle tasolle ja hyllyttää pelaaja. Robinhon pelin on syytä nousta sille tasolle, joka maajoukkueessa on ollut. Hänellä on käytännössä todella vapaa rooli ja peliaikaa on tullut joten selittelyyn ei ole varaa. Toivottavasti hän tajuaa missä seurassa hän on ennen kuin pilaa mahdollisuutensa tulla legendaksi Bernabeulla.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #238 : 23.10.2007, 17.22.31 »
 - Robinho on ollut Real Madridissa pettymys ja on sitä joka pelissä uudestaan.

 - Robinho pelaa Real Madridissa väärällä pelipaikassa ja väärässä roolissa.

 -> Robinho on maajoukkueessa pystynyt koko ajan parempiin suorituksiin kuin Real Madridissa, joten ei hän floppi ole pelaajana - Real Madridissa ei vaan suju. Jotain uutta pitää vielä yrittää, ennen kuin Robinhosta luovutaan. Tosin hän itsekin tietää, että pystyy parempaan, joten tiedä sitten kauanko jaksaa Madridissa yrittää...

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #239 : 23.10.2007, 17.25.55 »
Hänellä on käytännössä todella vapaa rooli ja peliaikaa on tullut joten selittelyyn ei ole varaa.

Lisätietoja tästä?