Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: E-spel - 28.12.2007, 15.50.28No L'Equipen all star - kokoonpano ei ole yhtään sen kummempi kuin kenen tahansa yksittäisen henkilön päissään vääntämä kokoonpano. Sen todistaa vaikkapa L'Equipen valinta vasemmaksi pakiksi, joka ainakin allekirjoittaneessa herätti valtavan naurunremakan.Oli kyllä omituinen valinta Evra vasemmaksi laitapakiksi. Pelasiko paljoa ollenkaan viime kaudella? No L'Equipehan on ranskalainen lehti niin uskon, ettö vetävät vähän kotia päin. Minusta Gallasinkin valinta oli hieman omituinen. Hänen paikallaan olis voinut olla Ramos tai Canna.
No L'Equipen all star - kokoonpano ei ole yhtään sen kummempi kuin kenen tahansa yksittäisen henkilön päissään vääntämä kokoonpano. Sen todistaa vaikkapa L'Equipen valinta vasemmaksi pakiksi, joka ainakin allekirjoittaneessa herätti valtavan naurunremakan.
Minunkin mielestä Buffon on maailman paras, mutta Casillas tulee hyvänä kakkosena!
Lainaus käyttäjältä: Arakorn - 28.12.2007, 18.51.08Minunkin mielestä Buffon on maailman paras, mutta Casillas tulee hyvänä kakkosena! Eikös nuo ollu viime kauden vai 2007 vuoden valinnat ? btw. Buffon torjui serie b:ssä jo sillä periatteella Ikerin pitäs olla parempi.
nappasi pilkun finaalissa
Lainaus käyttäjältä: STRIKER - 29.12.2007, 14.41.21nappasi pilkun finaalissa Ei Buffon yhtään pilkkua torjunut? Trézéguet ylähirteen..
Miten MM-kisat nyt tähän liittyvät? Sehän on viime vuoden juttu...
onhan meillä Pepe
Lainaus käyttäjältä: mikko29 - 04.01.2008, 20.58.59onhan meillä Pepe Eikös Pepe ole loukkaantunut?