Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104338 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #340 : 25.02.2008, 16.17.20 »
Viimeistään Romaa vastaan haluan nähdä Robinhon ja Robbenin avauksessa. Robben on vihdoin kunnossa ja ensimmäistä kertaa Realilla on käytössään yhtä vahvat laidat, mitä pitkin hyökätä. Siinä joutuuu vastustajakin koville, kun ei voi peittää pelkästään toista laitaa. Eilenkin näkyi, kuinka siellä oli aina 2-3 kaveria Robbenin kimpussa. Hollantilaiselle krediittiä siitä, että jaksoi koko ajan haastaa, vaikka menettikin muutaman pallon.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #341 : 29.02.2008, 13.51.56 »
No niin Ruud on poissa kokoonpanosta lauantaina. Mitenköhän saksalainen aikoo pelaajat kentälle ryhmitellä lienee kysymys.

--------------Raul-----------------
--Robinho------------Robben---

--------Guti-----Babtista-------
--------------Diarra--------------

Tämä on todennäköinen, mikäli esimerkiksi Guti on terve huomiseen mennessä.

Itselläni Roma peli sintää osittain jo mielissä, vaikka huominen on ehkä koko sarjan kannalta kriittinen. Saako Barcelona niskalenkkiä huomenna? Lähtisin seuraavalla liikkeelle.

-----Higuain-----Soldado---
--Robinho---------Robben---
-------Guti--------------------
----------------Diarra----------
--Torres--Canna--Heinze--Ramos-

On se outoa, että ainakin meikäläisellä ei huomista kohtaan kovin suuria odotuksia ole, pessimistisenä tässä on pakko liikkua.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #342 : 29.02.2008, 14.07.06 »
Guti ei luultavasti tule pelaamaan huomenna, joten nyt Schusterin on pakko peluuttaa toista hyökkääjää Raúlin kanssa, tai sitten hän laittaa kylmästi Gagon ja Diarran samaan aikaan kentälle. Kysymysmerkki on myös loukkaantuneena ollut Robinho.

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #343 : 29.02.2008, 16.04.23 »
No niin Ruud on poissa kokoonpanosta lauantaina. Mitenköhän saksalainen aikoo pelaajat kentälle ryhmitellä lienee kysymys.

--------------Raul-----------------
--Robinho------------Robben---

--------Guti-----Babtista-------
--------------Diarra--------------

Tämä on todennäköinen, mikäli esimerkiksi Guti on terve huomiseen mennessä.

Itselläni Roma peli sintää osittain jo mielissä, vaikka huominen on ehkä koko sarjan kannalta kriittinen. Saako Barcelona niskalenkkiä huomenna? Lähtisin seuraavalla liikkeelle.

-----Higuain-----Soldado---
--Robinho---------Robben---
-------Guti--------------------
----------------Diarra----------
--Torres--Canna--Heinze--Ramos-

On se outoa, että ainakin meikäläisellä ei huomista kohtaan kovin suuria odotuksia ole, pessimistisenä tässä on pakko liikkua.

No kyllä Gago pleaa ennen Diarraa. Näkisin kyllä mieluiten miehet samaan aikaan kentällä, kun kerran todennäköisesti tulevat UCL:ssä pelaamaan samaan aikaan.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #344 : 29.02.2008, 18.31.46 »
LISTA DE CONVOCADOS

Porteros: Casillas y Dudek.

Defensas: Pepe, Ramos, Cannavaro, Heinze, Miguel Torres, y Marcelo.

Centrocampistas: Gago, Diarra, Robben, Balboa y Drenthe.

Delanteros: Raúl, Robinho, Higuaín, Baptista y Soldado.

Euroopan kovin puolustuslinja vihdoin taas kasassa :peukku_ylos:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #345 : 29.02.2008, 19.21.09 »
Muttei varmaan vielä kentällä. :(

EDIT: Ja arvaus:

Casillas; Ramos, Cannavaro, Heinze, Torres; Diarra, Gago, Baptista ; Robinho, Robben, Raúl

Toive:

Casillas; Torres, Ramos, Cannavaro, Heinze; Diarra, Gago, Robben, Drenthe; Raúl, Soldado

Kahdella laidalla pelataan! Ja kärjellä ja piilokärjellä!
« Viimeksi muokattu: 29.02.2008, 19.23.29 kirjoittanut Arakorn »

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #346 : 29.02.2008, 21.15.58 »
Toivottavasti Saviola pysyy jatkossakin katsomon puolella. :peukku_ylos:

manager

  • Viestejä: 529
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #347 : 29.02.2008, 22.15.57 »


                                                     Casillas
                                      Salgado  Ramos  Cannavaro   Torres
                                       Robben  Diarra  Gago   Drenthe
                                                         Raul  Higuain

Oma toiveeni avaukseen..

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #348 : 29.02.2008, 22.44.56 »


                                                     Casillas
                                      Salgado  Ramos  Cannavaro   Torres
                                       Robben  Diarra  Gago   Drenthe
                                                         Raul  Higuain

Oma toiveeni avaukseen..

Kyllä laittaisin Heinzen Salgadon tilalle,. Torres oikeaan laitaan, tietenkin.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #349 : 29.02.2008, 23.11.30 »


                                                     Casillas
                                      Salgado  Ramos  Cannavaro   Torres
                                       Robben  Diarra  Gago   Drenthe
                                                         Raul  Higuain

Oma toiveeni avaukseen..
Salgado on loukkaantuneena, ja näin ollen ei pelaa huomenna.

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #350 : 29.02.2008, 23.53.46 »


                                                     Casillas
                                      Salgado  Ramos  Cannavaro   Torres
                                       Robben  Diarra  Gago   Drenthe
                                                         Raul  Higuain

Oma toiveeni avaukseen..
Salgado on loukkaantuneena, ja näin ollen ei pelaa huomenna.

Eli menemme minun ehdotuksellani.

Iker

  • Viestejä: 333
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #351 : 01.03.2008, 11.33.25 »
   
Marca veikkailee seuraavaa avausta:
                                          Casillas

                      Ramos-Cannavaro-Heinze-Torres
                                          Diarra
                          Drenthe                    Robben
                                           Gago
                                   Raul          Baptista

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #352 : 01.03.2008, 11.58.35 »
Olisi kyllä mukava, jos Gagoa kokeiltaisiin ylempänä. Näin hänen peli voisi monipuolistua ja hänelle olisi helpompi antaa peliaikaa myös silloin, kun Diarra on vireessä.

Ja mikä parasta, Gago pääsee paremmin hakeutumaan maalipaikkoihin  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 01.03.2008, 13.41.49 kirjoittanut peikko »

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #353 : 01.03.2008, 13.02.13 »
Ja mikä parastas, Gago pääsee paremmin hakeutumaan maalipaikkoihin  :peukku_ylos:
Ja tästä on hyötyä, koska... ? ;D
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #354 : 01.03.2008, 13.42.21 »
Ja mikä parastas, Gago pääsee paremmin hakeutumaan maalipaikkoihin  :peukku_ylos:
Ja tästä on hyötyä, koska... ? ;D

Katsojat viihtyy ja itsetunto nousee kun tunnemme itsemme hyviksi laukojiksi  :peukku_ylos:

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #355 : 01.03.2008, 14.42.34 »
Lainaus
                       Casillas
Torres - Cannavaro - Ramos - Heinze
                        Gago
  Robben                              Drenthe
                       Baptista
            Raul                  Soldado

Tuollaista toivotaan, mutta eiköhän siellä ole Robinho, Higuain ja Diarra avauksessa. Kuten todettua, todellinen piikki puuttuisi, jos kärjessä on Raul ja Higuain. Diarra ja Robinho sitten lopussa ottamaan tuntumaa UCL:ää varten, ehkä myös Pepelle, jos ei pakkovaihtoja tarvitse tehdä.

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #356 : 01.03.2008, 17.19.29 »
Lainaus
                       Casillas
Torres - Cannavaro - Ramos - Heinze
                        Gago
  Robben                              Drenthe
                       Baptista
            Raul                  Soldado

Tuollaista toivotaan, mutta eiköhän siellä ole Robinho, Higuain ja Diarra avauksessa. Kuten todettua, todellinen piikki puuttuisi, jos kärjessä on Raul ja Higuain. Diarra ja Robinho sitten lopussa ottamaan tuntumaa UCL:ää varten, ehkä myös Pepelle, jos ei pakkovaihtoja tarvitse tehdä.


Schuster sanoi, että Robinho eikä Pepe tule aloittamaan. Higuaín ennen Soldadoa, kiitos.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #357 : 01.03.2008, 17.40.05 »
Toivottavasti se Baptista pysyy nyt siellä penkillä ja Drenthe& Hiqsu on avauksessa.
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #358 : 12.03.2008, 16.21.50 »
Parejo, Chema Antón, Sergio, Mateos, Vázquez ja Tébar. Nämä herrat osallistuivat tämän päivän ykkösjoukkueen harjoituksiin.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #359 : 12.03.2008, 20.04.24 »
Parejo, Chema Antón, Sergio, Mateos, Vázquez ja Tébar. Nämä herrat osallistuivat tämän päivän ykkösjoukkueen harjoituksiin.

Hienoa, parhaat on otettu mukaan. Ainoastaan ehkä José Callejónille olisi voinut antaa mahdollisuuden, mutta kuitenkin listalle :peukku_ylos:.