Ton äänestyksen olin huomioinu ja itsekin siihen osllistuin ja mielestäni kakkosena komeilee väärä mies... Zidanen aika Madridissa oli kuitenkin melko lyhyt ja mielestäni tästä syystä häntä ei voisi nostaa aivan heti Di Stefanon perään vaan kyllä Raul kuuluisi Zizoun edelle. Myös Hierron varsin alhainen sijoitus ihmetyttää. Onhan tuolla myös Butragueñon ja Puskasin kuuluisi ehkä olla ylempänä jos koko seuran historian hienoimpia pelaajia etsitään. Mutta tähän taas vaikuttaa tuo että äänestys oikeus on lähes kellä tahansa ja nuoret, kuten en varmasti itsekään, tiedä riittävästi seuran historiasta
Seuran sivuja selailen kyllä lähes päivittäin ja tuo ulkoasun muutos on varsin tyylikäs, mutta ainakin näin alkuun melko sekava tai no, monimutkainen. Mutta kaikkeen tottuu