Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104279 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #400 : 06.04.2008, 21.51.02 »
Noh, eipähän ainakaan Villarreal saa kiinni. Ottelu loppui lukemiin 2-0. Tainnut olla muutenkin rikkonainen peli, 10 keltaista, joista Villarrealin Capdevila sai kaksi ja siis samalla ulosajon. Barca taitaakin olla tänään sitten toinen juttu. Mutta katsotaan nyt kuitenkin peli ensin. Toivotaan Getafelta hyvää peliä.  :) :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 06.04.2008, 21.59.33 kirjoittanut Petri »
REAL MADRID

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #401 : 07.04.2008, 15.27.21 »
Real Madrid aikoo valittaa Ramosin jälkimmäisestä keltaisesta. Tuon hidastuksen perusteella, kun sitä on kelaillut niin ei se kyllä kortti ollut.

Viime vuosina näitä kortteja on peruttu, mutta viime vuoden uhka tuomariboikotista oli niin kova pelote, että tuskin sitä hylätään.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

manager

  • Viestejä: 529
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #402 : 07.04.2008, 17.17.50 »
Onkos Ramos sitten pelikiellossa Murciaa vastaan?

manager

  • Viestejä: 529
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #403 : 07.04.2008, 17.18.57 »
Ai se olikin punainen kortti..En ollut tiennyt.. My bad

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #404 : 07.04.2008, 22.02.00 »
Tossa Ramosin korttihommassahan on se juju, että nyt Sergio on ens pelistä punaisen takia sivussa, mutta silti 4 korttia jo takataskussa. Eli seuraavasta keltaisesta yhden ottelun huili. Mutta jos Madrid saisi peruutettua tuon toisen keltaisen, Ramos ois ens pelistä pois 5 keltaisesta ja sitten seuraavassa matsissa korttitili tyhjänä.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #405 : 08.04.2008, 14.47.04 »
Ei koske tätä kautta, mutta Real Madrid osallistuu Emirates Cuppiin. Turnaus järjestetään tietenkin Emirates-stadionilla Arsenalin toimesta. Myös Juventus ja Hampuri ottavat osaa turnaukseen. Real Madrid kohtaa ensin Hampurin 8.8.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #406 : 13.04.2008, 22.16.36 »
Casillas ohitti vihdoinkin Valdesin Zamorassa!

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #407 : 15.04.2008, 00.12.38 »
Jos joku ei ole vielä huomannut, niin kannattaa vilkaista seuran sivustoa. Se on saanut tänään paitsi uuden ulkoasun, myös uutta sisältöä. Nyt kaikista seuran nykyisistä pelaajista on esittely ja kuvagalleria, seuran ja stadionin historiaa on laajennettu, samoin puheenjohtajista, valmentajista ja legendoista kertovia osioita... Paljon lukemista ja katsomista siis.

Myös sivustolla olleen parhaat pelaajat -äänestyksen tulos on julkistettu (suluissa äänet):

1. Di Stéfano (28 466)
2. Zidane (28 344)
3. Raúl (28 090)
4. Roberto Carlos (27 104)
5. Bernabéu (26 958)
6. Casillas (26 258)
7. Hierro (24 575)
8. Butragueño (24 362)
9. Puskas (23 792)
10. Sánchez (23 342)
11. Zamora (22 043)
12. Pirri (20 973)
13. Redondo (20 966)
14. Camacho (20 383)
15. Santillana (19 546)
16. Gento (18 741)
17. Juanito (18 722)
18. Amancio (18 285)
19. Del Bosque (17 456)
20. Pahiño (17 392)

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #408 : 15.04.2008, 10.15.08 »
Ton äänestyksen olin huomioinu ja itsekin siihen osllistuin ja mielestäni kakkosena komeilee väärä mies... Zidanen aika Madridissa oli kuitenkin melko lyhyt ja mielestäni tästä syystä häntä ei voisi nostaa aivan heti Di Stefanon perään vaan kyllä Raul kuuluisi Zizoun edelle. Myös Hierron varsin alhainen sijoitus ihmetyttää. Onhan tuolla myös Butragueñon ja Puskasin kuuluisi ehkä olla ylempänä jos koko seuran historian hienoimpia pelaajia etsitään. Mutta tähän taas vaikuttaa tuo että äänestys oikeus on lähes kellä tahansa ja nuoret, kuten en varmasti itsekään, tiedä riittävästi seuran historiasta

Seuran sivuja selailen kyllä lähes päivittäin ja tuo ulkoasun muutos on varsin tyylikäs, mutta ainakin näin alkuun melko sekava tai no, monimutkainen. Mutta kaikkeen tottuu

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #409 : 15.04.2008, 16.13.03 »
Noniin, Ramón Calderon kertoi haluavansa että Barca voittaa Mestareiden Liigan. Mitähän tuohonkin sanois... en tiedä onko seuran presidentin sopivaa ottaa kantaa tällaisiin asioihin. Myös Pepe on sanonut toivovansa Barcan voittoa sieniliigassa.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #410 : 15.04.2008, 16.16.35 »
Kuuluu ehkä nämä Calderonin ja Pepen sanomiset tuonne UCL-osioon. Kumminkin: Perustelivatko mitenkään sanojansa? :)
REAL MADRID

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #411 : 15.04.2008, 16.30.05 »
Kuuluu ehkä nämä Calderonin ja Pepen sanomiset tuonne UCL-osioon. Kumminkin: Perustelivatko mitenkään sanojansa? :)
Pepe:n perusteita en muista, koska juttu oli jo viimeviikolla AS:n sivuilla, mutta Calderonin perusteet löytyvät täältä: http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/1112020.html

Ja niille, jotka eivät jaksa lukea niin pähkinänkuoressa: "Mielummin Barca kuin ulkomainen joukkue. Olemme kilpailijoita, mutta emme vihollisia." Toki myöhemmin tokaisee, että Barca-fanit ovat kiittämättömiä Rijkaardin ja Laportan suuntaan. ;D
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #412 : 15.04.2008, 17.26.13 »
Ainakin ulkoasultaan uudistetut sivut ovat tyylikkäämmät. Vähän aikaa meneekin totutellessa, mutta sisältökin vaikuttaisi paremmalta. :peukku_ylos:

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #413 : 15.04.2008, 22.57.33 »
Aikamoinen heitto Calderonilta.

Perusteetkin aika oudot ainakin toi loppu pisti heti silmään. Ollaan Barcan kanssa kilpailijoita JA vihollisia, niin se on aina ollut.
Räpmies

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #414 : 16.04.2008, 07.39.01 »
Aikamoinen heitto Calderonilta.

Perusteetkin aika oudot ainakin toi loppu pisti heti silmään. Ollaan Barcan kanssa kilpailijoita JA vihollisia, niin se on aina ollut.

En voisi ikinä suoda minkäänlaista sympatiaa Barcalle.
REAL MADRID

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #415 : 17.04.2008, 14.40.30 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=88395
NÄin siinä taitaa sitten käydä eli DInho siirtyy kesällä Milaniin.
Todella amatöörimäisesti Laporta ja kumpp. ovat kohdelleet Taikuria tällä kaudella.  :peukku_alas:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #416 : 17.04.2008, 15.51.58 »
No nyt on kyllä melko outo uutinen... Marca huhuilee että Schuster saatta korvata Robinhon Santander pelni avauksessa Saviolalla??? Robson ei ole kuulema vakuuttanut Sysseä loukkaantumisensa jäljiltä ja Saviola on kuulema harjoitellut hyvin... Oikeesti jos noin tota Prinssiä kohdellaan niin en ihmettelisi jos ensi kaudella mies kohta seuraisi Dinhoa & kumppaneita Milaniin  :peukku_alas:
http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/racing/es/desarrollo/1113129.html

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #417 : 17.04.2008, 16.52.07 »
Oikeesti jos noin tota Prinssiä kohdellaan niin en ihmettelisi jos ensi kaudella mies kohta seuraisi Dinhoa & kumppaneita Milaniin  :peukku_alas:
Schuster itse on sanonut pariinkin otteeseen, että Robinho täytyy pitää onnellisena. Tiedä sitten onko tuo hyvän pelaajan merkki, mutta eikös kaikki starat ole tälläisiä.

ps. Ainakin sunnuntaina Robson oli iloisella päällä. Ottelun jälkeen tarkoitan. Muuten Robinhon peli meni melkolailla piloille Torresin punaisen jälkeen. Robinhohan pelasi lähes Ramoksen roolissa.  :)
« Viimeksi muokattu: 17.04.2008, 16.53.55 kirjoittanut Mágico Madrid »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #418 : 17.04.2008, 17.20.38 »
Nyt Goal.com povailee että Saviola ottaisi Robinhon paikan avauksessa Santanderia vastaa:

http://goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=662392

Samassa artikkelissa kerrotaan myös, että Madrid ottaa mielellään tarjouksia Baptistasta.
¡Hala Madrid!

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #419 : 17.04.2008, 17.26.52 »
http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=662862 kuuluivat UCL-osioon tai ei, niin tähän tämän nyt kuitenkin plänttään muitten asiaa koskevien viestien jatkoksi.
Elikkäs Raul on samoilla linjoilla Calderonin kanssa ja toivoo että Barca toisi UCL-pokaalin Espanjaan. Toinen "suosikki" olisi myös paljolti espanjalaisuudesta nauttiva Liverpool.
¡Hala Madrid!