Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104287 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #420 : 17.04.2008, 17.32.02 »
Saviolalle voisi kyllä antaa näyttömahdollisuuden, jos on kunnolla harjoitellut ja osoittanut, että on aloituksen miehiä. Tosin kyllä Robinhonkin pitäsis olla samaan aikaan kentällä. Löytyy heti hyviä ja upeita kuvioita miehen ollessa kentällä. Saa nähdä mitä Schuster tekee.
REAL MADRID

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #421 : 17.04.2008, 17.33.00 »
http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=662862 kuuluivat UCL-osioon tai ei, niin tähän tämän nyt kuitenkin plänttään muitten asiaa koskevien viestien jatkoksi.
Elikkäs Raul on samoilla linjoilla Calderonin kanssa ja toivoo että Barca toisi UCL-pokaalin Espanjaan. Toinen "suosikki" olisi myös paljolti espanjalaisuudesta nauttiva Liverpool.
Hyvä meininki!!  :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #422 : 17.04.2008, 21.01.53 »
Saviolalle voisi kyllä antaa näyttömahdollisuuden, jos on kunnolla harjoitellut ja osoittanut, että on aloituksen miehiä. Tosin kyllä Robinhonkin pitäsis olla samaan aikaan kentällä. Löytyy heti hyviä ja upeita kuvioita miehen ollessa kentällä. Saa nähdä mitä Schuster tekee.

Aivan. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Saviolaa on kohdeltu kuin paskaa. Hän on kuitenkin laatupelaaja, jolla tuntuu harjoitusmoraalia riittävän. Ehdottomasti miehelle pitäisi antaa mahdollisuus.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #423 : 17.04.2008, 22.14.29 »
Ei mitään muuta kuin täysin turha ja typerä hankinta.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #424 : 22.04.2008, 20.46.08 »
Nyt kun mestaruus on lähes varma, olisi minulla enää pari toivomusta Schusterille. Ensinnäkin antaa Castillan Parejolle ainakin yksi peli edarissa. Varsinkin, jos Castilla sössii nousun mahdollisuuden. Toiseksi toivoisin Codinalle tai Adánille(mikäli toipunut loukkaantumisesta) näytönpaikan maalilla.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

manager

  • Viestejä: 529
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #425 : 22.04.2008, 21.04.24 »
Joo itsekin haluaisin nähdä Codinan ja Parejon edustusjoukkueessa. Sorchkin olisi kiva nähdä kun en ole vielä saksalaisen pelejä nähnyt. Saisi myös Schuster antaa loppukevään ajan Higuainille ja Drenthelle peliaikaa.

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #426 : 22.04.2008, 21.31.17 »
Sorchkin olisi kiva nähdä kun en ole vielä saksalaisen pelejä nähnyt.

Schorch on tällä kaudella alisuorittanut pahasti, joten hänelle on turha hakee paikkaa ykkösessä, jos Castillassakaan ei peliaikaa tule. Jos topparia haetaan niin Gary olisi ehdottomasti kokeiltavan arvoinen lupaus.

Parejolle. :peukku_ylos:

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #427 : 23.04.2008, 16.28.15 »
Marca kertoo, että mikäli mestaruus varmistuu jo tulevana viikonloppuna Athleticia vastaan, saattaa kauden lopuissa otteluissa, muun muassa klassikossa torjua Dudek.

Syy tähän on kilpailu Zamora-palkinnosta, mitä Casillas tällä hetkellä johtaa. Pahin kilpakumppani ei kuitenkaan ole kakkosena keikkuva Valdés, vaan tulee top 5:n ulkopuolelta. Toñolla on nimittäin jopa hieman Casillasia parempi keskiarvo (0,91 vs. 0,88), mutta häneltä uupuu vielä kaksi ottelua vaaditusta 28:sta. Champions League -paikasta taistelevan Racingin ykkösmaalivahtina hän kuitenkin tuon rajan saavuttanee, joten Casillasille pedattaisiin näin lepuutuksen kautta parempaa mahdollisuutta voittoon.

Casillasin hyvyyttä ei varmaan kukaan tule koskaan kiistämään, mutta olisihan se hienoa, jos hän edes kerran tuonkin palkinnon voittaisi. :peukku_ylos: Samalla Dudekikin saisi alleen muutaman liigaottelun kiitoksena ansiokkaasta penkinlämmityksestä (vaikka itsekin näkisin maalilla mieluummin jonkun ”omista pojista”).

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #428 : 23.04.2008, 16.29.34 »
Eikö nollien torjuminen auta jos toisella kaverilla on parempi keskiarvo?

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #429 : 23.04.2008, 19.45.03 »
Eipä tarvi montaa nollapeliä nähdä mikäli Dudek siellä maalinsuulla on.
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #430 : 27.04.2008, 17.02.19 »
Real Madrid on solminut QPR:n kanssa yhteistyösopimuksen. Real Madrid voi siis lähettää pelajiaan lainalle Englantiin.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #431 : 27.04.2008, 18.39.22 »
Tämäkin jo ensi kesän juttuja, mutta lopulta on varmistunut, että Real Madrid kohtaa bogotálaisen Millonariosin Kolumbiassa 7. elokuuta. Samalla muistellaan Alfredo Di Stéfanoa ja sitä maagista iltaa yli 50 vuoden takaa, jolloin Santiago Bernabéu varmistui, että La Saeta on puuttuva pala hänen palapelissään.

Perinteinen reissu Irdningiin on niin ikään suunnitteilla. Joukkue viettää Itävallassa noin kymmenen päivää, jonka jälkeen se matkaa elokuun alussa Lontooseen Emirates Cupiin, josta Mágico Madrid jo kertoi aikaisemmin. Myös Espanjan supercupin molemmat ottelut pelataan elokuussa, joten harjoituskauden ohjelma alkaa pikkuhiljaa muotoutumaan.

http://www.as.com/futbol/articulo/real-madrid-jugara-agosto-millonarios/dasftbpri/20080418dasdaiftb_42/Tes

Real Madrid on solminut QPR:n kanssa yhteistyösopimuksen. Real Madrid voi siis lähettää pelajiaan lainalle Englantiin.

Mielenkiintoista, jos pitää paikkansa (en löytänyt vielä kummankaan seuran sivusolta uutista). Aikaisemminhan oli puhetta Standard de Liègestä. Kumpi on sitten parempi, Belgian tuore mestari vai Championshipin keskivaiheilla pyristelevä joukkue? Tärkeintä tietysti, että nuoret saavat peliaikaa, ja kyllähän tuolla Englannissa toisellakin sarjatasolla voi yleinen taso olla Belgiaa kovempi. Rahaa pitäisi QPR:lläkin nyt riittää, kun Flavio ja Bernie ovat mukana.

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #432 : 27.04.2008, 21.36.50 »
Tämäkin jo ensi kesän juttuja, mutta lopulta on varmistunut, että Real Madrid kohtaa bogotálaisen Millonariosin Kolumbiassa 7. elokuuta. Samalla muistellaan Alfredo Di Stéfanoa ja sitä maagista iltaa yli 50 vuoden takaa, jolloin Santiago Bernabéu varmistui, että La Saeta on puuttuva pala hänen palapelissään.

Perinteinen reissu Irdningiin on niin ikään suunnitteilla. Joukkue viettää Itävallassa noin kymmenen päivää, jonka jälkeen se matkaa elokuun alussa Lontooseen Emirates Cupiin, josta Mágico Madrid jo kertoi aikaisemmin. Myös Espanjan supercupin molemmat ottelut pelataan elokuussa, joten harjoituskauden ohjelma alkaa pikkuhiljaa muotoutumaan.

http://www.as.com/futbol/articulo/real-madrid-jugara-agosto-millonarios/dasftbpri/20080418dasdaiftb_42/Tes

Real Madrid on solminut QPR:n kanssa yhteistyösopimuksen. Real Madrid voi siis lähettää pelajiaan lainalle Englantiin.

Mielenkiintoista, jos pitää paikkansa (en löytänyt vielä kummankaan seuran sivusolta uutista). Aikaisemminhan oli puhetta Standard de Liègestä. Kumpi on sitten parempi, Belgian tuore mestari vai Championshipin keskivaiheilla pyristelevä joukkue? Tärkeintä tietysti, että nuoret saavat peliaikaa, ja kyllähän tuolla Englannissa toisellakin sarjatasolla voi yleinen taso olla Belgiaa kovempi. Rahaa pitäisi QPR:lläkin nyt riittää, kun Flavio ja Bernie ovat mukana.

Ainakin useammilla nettisivuilla on ollut juttua ja taidettiin jossain urheilu uutisissakin (TV) mainita. Hyvä homma.
¡Hala Madrid!

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #433 : 27.04.2008, 22.18.32 »
Loistava uutinen kyl tää yhteistyö QPR:n kanssa, pääse nuoretkin pelaan suht koht kovia pelejä

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #434 : 27.04.2008, 23.31.29 »
Tässä kun Bilbao-peliä kattelee niin täytyy kyllä sanoa, että tulevaisuutta ajatellen meillä on kyllä helvetin kova nippu kasassa  :peukku_ylos:

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #435 : 27.04.2008, 23.57.31 »
Tässä kun Bilbao-peliä kattelee niin täytyy kyllä sanoa, että tulevaisuutta ajatellen meillä on kyllä helvetin kova nippu kasassa  :peukku_ylos:
Ja jos palataan hieman menneisyyteen niin juuri se siis on toteutunut, mitä jo Capelloa hankittaessa lähdettiin hakemaan.
Capellolla mestaruus--> Capello ulos--> Schuster ja uudenlainen pelifilosofia ajetaan joukkueeseen--> ollaan rakennettu joukkue jossa yhdistyy tulevaisuus ja kokemus--> täydellisen balanssin kanssa mestaruuteen ja ensi kaudella vähintään tupla.  :pallo:

e. typo
« Viimeksi muokattu: 28.04.2008, 00.11.58 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #436 : 28.04.2008, 00.03.48 »
Loistavaa kyl et kerrankin ollaan lähetty rakentaan joukkuetta kunnolla. Uskon ja toivon et kesällä ei lähetä hirveesti höntyileen siirtomarkkinoilla ja joukkue pysyy lähes samanlaisena

manager

  • Viestejä: 529
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #437 : 28.04.2008, 16.37.49 »
Itse toivon ainakin että Higuainia ei lempata joukkueesta ulos kesällä sillä Higuain on todella lupaava pelaaja kunhan vaan saa sihtinsä kuntoon.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #438 : 30.04.2008, 18.51.23 »
Tarkempaa lähdettä ei ole, mutta eräällä foorumilla kerrottiin, että Real Madrid pelaisi saudiarabialaista Al Nasria vastaan 16.5. Zizou kuulema pelaa Al Nasrin paidassa. Tarkempaa lähdettä tarvitaan!

edit. päivämäärän on oltava väärä
« Viimeksi muokattu: 30.04.2008, 18.55.37 kirjoittanut Mágico Madrid »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #439 : 01.05.2008, 16.47.54 »
Parejo harjoitellut tänään ykkösjjoukkueen mukana. :peukku_ylos:

Debyytti sitten Barcelonaa vastaan. 8)