Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104283 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #440 : 01.05.2008, 18.01.52 »
Debyytti sitten Barcelonaa vastaan. 8)
vaparista maali Barcaa vastaa.. Mark my words!  :)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #441 : 02.05.2008, 17.54.29 »
Gutin puuttuminen kokoonpanosta ja Ruudin paluu sinne tullee tekemään muutoksen pelitapaan Osasunaa vastaan. En näkisi mitään järkeä lähteä 4-3-3 systeemillä nyt kun kaksi puhdasta kärkeä on taas käytettävissä.

-------Gago-------------
---------------Sneijder--
-Robben--------Robinho--

---------Raul---Ruud-------

Tuollaista 4-4-2 systeemiä voisi kokeilla. Diarran peluttaminen Gutin tilalla olisi jotenkin outoa, vaikka Schuster voikin hakea ns. 0-1 vierasvoittoa sunnuntaina.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #442 : 02.05.2008, 17.59.32 »
Kyllä tuossa Osasuna pelissä mielestäni pitäisi pistää vaan rohkeesti joukkue "ajamaan". Kannu kotiin tyylillä.  :peukku_ylos:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #443 : 02.05.2008, 23.53.13 »
Higuaín ansaitsee aloituskokoonpanon paikan, eikä Ruudia kannata suoraan aloitukseen heittää.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #444 : 04.05.2008, 00.00.10 »


Bernd laittaa Gutin tekniikan koville. Vanhat taidot tallella. :)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #445 : 05.05.2008, 09.04.27 »
TAitaa muuten Dudek pelata, ellei nyt ihan sitten El Classicoa keskiviikkona, mutta ainakin pari viimeistä matsia.  ;D
iVamos sanoi Sergio Ramos!

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #446 : 05.05.2008, 16.09.07 »
TAitaa muuten Dudek pelata, ellei nyt ihan sitten El Classicoa keskiviikkona, mutta ainakin pari viimeistä matsia.  ;D

Voipa hyvinkin olla. Saatais vihdoin joku palkinto pyhälle Ikerillekkin

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #447 : 05.05.2008, 18.54.19 »
Toivottavasti klassikkoon lähdetään rohkeasti hyökkävällä kentällisellä. Ehdottomasti molemmat laidat käyttöön! Higsu, Saviola, Robinho/Sneijder ja Robben olisi mukava nähdä samaan aikaan kentällä.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #448 : 05.05.2008, 19.32.13 »
Sama.

--Torres--Ramos--Pepe--Marcelo--

-----------Gago-----Sneijder---------
----Robben--------------Robinho----

--------Raul----------Higuain---------

Ja jumalauta 6-5 voitto sinipurppurasta. :peukku_ylos:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #449 : 05.05.2008, 21.31.45 »
Ja jumalauta 6-5 voitto sinipurppurasta. :peukku_ylos:
Ja sinne meni Zamora... :(

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #450 : 05.05.2008, 23.12.21 »
Ja jumalauta 6-5 voitto sinipurppurasta. :peukku_ylos:
Ja sinne meni Zamora... :(
Eikös Valdes ja Iker ole aika kaukana muista ?
i Hala Madrid !

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #451 : 06.05.2008, 21.01.27 »
Mikäli sikäli olen oikein ymmärtänyt niin Heinzen kortti on peruttu ja Guti on huomenna pelikunnossa.



Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #452 : 06.05.2008, 21.08.14 »
Casillas (R.Madrid)            0,89
Victor Valdés (Barcelona) 0,91
Toño (Racing)                    1,00
Ricardo (Osasuna)         1,03
Abbondanzieri (Getafe)    1,26
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #453 : 06.05.2008, 22.07.54 »
Mikäli sikäli olen oikein ymmärtänyt niin Heinzen kortti on peruttu ja Guti on huomenna pelikunnossa.
Pitää paikkansa.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #454 : 06.05.2008, 23.19.03 »
Miksi vitussa Heinzen kortti peruutettiin?!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #455 : 06.05.2008, 23.27.14 »
La lista de convocados la forman:
Iker Casillas, Dudek, Pepe, Sergio Ramos, Heinze, Torres, Marcelo, Diarra, Gago, Guti, Robinho, Robben, Drenthe, Baptista, Sneijder, Higuaín, Raúl y Van Nistelrooy.


Eli Javier Saviola ei kohtaa Barcelonaa Real Madridin paidassa tällä kaudella.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #456 : 07.05.2008, 00.10.15 »
Luultavasti/toivottavasti lähdetään tällaisella:

               Casillas
Ramos Pepe Heinze Marcelo
                Diarra
          Sneijder Guti
                      Robinho/Robben
           Raúl Van Nistelrooy

Jos Ruud ei ole vielä kunnosssa niin sitten rohkeasti vain kahdella laiturilla!

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #457 : 07.05.2008, 09.51.21 »
Luultavasti ei lähetä, ainkin Heinze on pelikiellossa... Ja missä on Gago??

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #458 : 07.05.2008, 10.11.08 »
Luultavasti ei lähetä, ainkin Heinze on pelikiellossa... Ja missä on Gago??
Ketsupin keltainen kortti on peruttu: http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=686143

Ja ehdottomasti Gago Diarran tilalle!!
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #459 : 07.05.2008, 10.21.35 »
Ja ehdottomasti Gago Diarran tilalle!!
Kyllä
JA omasta mielestäni Higuain ansaitsisi paikan avauksen ellei Ruud ole täydessä kunnossa. Ainakin kunnon minuutteja pojalle!
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker