Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104260 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #480 : 08.05.2008, 13.40.32 »
Mitä noihin Barcaa ja Realia koskeviin kommentteihin nyt enään lisäämään... Eipä ollut juurikaan ristiriitaisia kommentteja enkä itse osaisi asioita paremminkaan muotoilla, joten niiden sanojen taakse seisahdun myös minä.

Olipa ehkä turha posti, mutta niin paljon tunteita herättävät juuri Dinho ja Messi Barcasta (Real Madridiin koskevista kommenteista puhumattakaan) että pakko oli jotain sanoa.  :pallo: :sydän:
¡Hala Madrid!

manager

  • Viestejä: 529
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #481 : 08.05.2008, 15.43.52 »
Kyllä Guti on osoittanut olevansa jälleen yksi Realin parhaista pelaajista. Gutia ollaan aina halveksittu ja haukuttu muitten joukkueiden keskuudessa mutta kyllä Jose Maria ansaitsisi maajoukkuepaikankin. Gutille aina  :peukku_ylos:

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #482 : 08.05.2008, 16.32.43 »
Valdes, Messi, Iniesta, Xavi. Pääosin näitä kavereita Barca saa kiittää siitä, että ovat edes Champions League karsinnoissa ensi kaudella.

Tästä listasta unohtui täysin Yaya Toure, joka oli Barcalta ehdottomasti hyvä hankinta. Antanut joka pelissä kaikkensa loukkaantuneenakin. Samaa ei voi sanoa kuin muutamasta muusta Barcan pelaajasta.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #483 : 08.05.2008, 17.04.22 »
Valdes, Messi, Iniesta, Xavi. Pääosin näitä kavereita Barca saa kiittää siitä, että ovat edes Champions League karsinnoissa ensi kaudella. Näiden lisäksi vain Puyol, Milito ja Abidal ovat kantaneet edes suurinpiirtein vastuutaan. Superlupaus Krkic on tietysti asia ihan erikseen, koska eihän nyt 17-vuotiaan voi odottaa kannattelevan tämänkokoista seuraa.
Tästä listasta unohtui täysin Yaya Toure, joka oli Barcalta ehdottomasti hyvä hankinta. Antanut joka pelissä kaikkensa loukkaantuneenakin. Samaa ei voi sanoa kuin muutamasta muusta Barcan pelaajasta.
Ohhoh. Näistähän tulee melkein kokonainen kentällinen. Vain kaksi pelaajaa puuttuu, eli oikea pakki (Alvesta huhutta), ja vasen laituri. Ei ehkä olekaan ihan suuri remontti...

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #484 : 08.05.2008, 17.07.10 »
Ohhoh. Näistähän tulee melkein kokonainen kentällinen. Vain kaksi pelaajaa puuttuu, eli oikea pakki (Alvesta huhutta), ja vasen laituri. Ei ehkä olekaan ihan suuri remontti...
Pitää kuitenkin muistaa, että Barcan topparikaksikko Milito ja Puyol konttasivat melkoisesti. Jälkimmäinen Villarreal peli tulee ensimmäisenä mieleen.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #485 : 08.05.2008, 19.10.57 »
Ohhoh. Näistähän tulee melkein kokonainen kentällinen. Vain kaksi pelaajaa puuttuu, eli oikea pakki (Alvesta huhutta), ja vasen laituri. Ei ehkä olekaan ihan suuri remontti...
Pitää kuitenkin muistaa, että Barcan topparikaksikko Milito ja Puyol konttasivat melkoisesti. Jälkimmäinen Villarreal peli tulee ensimmäisenä mieleen.

Niin ja nykyään pelataan niin paljon huipputason otteluita, että sitä luotettavuutta pitää löytyä myös sen aloittavan 11 ulkopuolelta, jotta pelaajat jaksavat pelata koko kauden ja toisaalta terve kilpailu on tarpeen, jottei tällaista ns. konahtamista pääse käymään. Tietysti Barcalla on myös valmentajakysymys mietittävänään, koska Rijkaardilta on kyllä mestaruuksien jälkeen viimeistään nyt tällä kaudella karannut pelaajisto käsistään, mutta kyllä Barcalla hyvä runko on kasassa. Heidän vain pitää saada kylläiset pelaajat vaihdettua uusin osaaviin ja nälkäisiin ja sitten vielä tuo valmentaja. Kyllä tuossakin hommaa riittää.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #486 : 09.05.2008, 16.02.49 »
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1202736175792/noticia/Noticia/Amistoso_en_Arabia_Saudi.htm

Kuten jo aiemmin kerroin, Real Madrid lähtee Saudi-Arabiaan höntsäilemään Al Nasaria vastaan 20.5.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #487 : 09.05.2008, 21.45.43 »
Kuten jo aiemmin kerroin, Real Madrid lähtee Saudi-Arabiaan höntsäilemään Al Nasaria vastaan 20.5.
Mielenkiintoista tosiaan nähdä keitä Castillan pelaajia huolitaan mukaan vai huolitaanko ollenkaan. ???

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #488 : 13.05.2008, 15.52.05 »
Mitäs sanotte siihen, että seuran virallinen nimi saattaa ensi viikosta lähtien olla Real Madrid Club de Fútbol y Baloncesto? Seuran yleiskokous kokoontuu sunnuntaina päättämään seuran uusista säännöistä ja nimiasia on yhtenä listalla. Uudella nimellä halutaan tietysti kunnioittaa koripallojaostoa, joka on menestyksessä täysin jalkapallojaoston veroinen, mutta jotenkin tuo tökkii. Miksei sitten samantien Club Deportivo, joka kattaisi kaikki muut entiset ja kenties tulevat lajit?

Esille nousi myös seuran tunnuksen muuttaminen (siinähän on kruunu Realin merkiksi ja nimikirjaimet MCF), mutta tähän ei näillä näkymin olla ryhtymässä.

Lähde: Real Madrid, Marca

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #489 : 13.05.2008, 16.28.22 »
Ei jatkoon... kyllähän nyt nuo olisi syytä pitää erillään vaikka kuinka saman seuran lipun alla kulkevat. Tekisvät sitten oman koripallo seuralle jos ei tuo nykyinen kelpaa. Mutta olisi aivan järkyttävä muutta nimeä tuolla tavalla. Jo ajatukselle tuosta  :keskari:

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #490 : 13.05.2008, 16.56.05 »
Tunnusta ei todellakaan pidä vaihtaa jos ei sitten olla menossa takaisin vanhaan!  :keskari:

Kaikki viime aikojen logovaihdokset ovat olleet suureja floppeja.

Ja en kyllä kannata nimen muuttamistakaan, eikö nimeksi riitä Club Real Madrid tai jotain sellaista, sitten laitetaan CF sinne perään kun puhutaan fudisjoukkueesta?

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #491 : 15.05.2008, 00.43.06 »
Ensi kauden kotipaita. Ollaan vaihdettu takaisin valkomustaan. Liäksi paidoissa on kaulukset.

" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #492 : 15.05.2008, 02.35.57 »
Pidän. Parempi kun tällä kaudella :peukku_ylos:, toki Raulin päällä kaikki vaatteet komistuvat...
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #493 : 15.05.2008, 10.00.10 »
Pidän. Parempi kun tällä kaudella :peukku_ylos:, toki Raulin päällä kaikki vaatteet komistuvat...
Sama, enää on vielä päätettävä että ostanko ensi kauden paidan vai viime kauden paidan. En oikein tykkää tämän kauden paidasta. Tietääkö kukaan milloin nuo uudet tulevat myyntiin, ja miten paljon maksaa (Raúlin nimellä mieluusti)??

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #494 : 15.05.2008, 12.33.44 »
Jep, ehdottomasti hienompi kuin tällä kaudella. Jostain luin, että uusi yksityiskohta olisi myös niskaan sijoitettava Espanjan lippu. Toinen peliasu tulee olemaan musta ja kolmas sininen, molemmat valkoisilla Adi Dassler -raidoilla. Uudet paidat ovat käytössä jo sunnuntain päätösottelussa, jos sitä nyt edes pelataan... Pelattiin tai ei, niin luvassa on kuitenkin kunnon mestaruusjuhlat. :peukku_ylos:

Supportersplacesta noita varmaan saa, mutta hinta on luultavasti aika suolainen. Tämän kauden paita maksaa painatuksineen ja toimituskuluineen 112,7 euroa... (Huomatkaa muuten myös hieno retropaita!) El Corte Inglésin ylläpitämässä virallisessa verkkokaupassa tämän kauden paita painatuksella on 80 euroa ja toimituskulut EU-alueella 8,38 euroa, mutta jos kieli ei ole hallussa, niin en sitten tiedä onko tuo runsaan 20 euron säästö vaivan arvoinen. Ayuda-linkin takaa saa tosin jonkun verran ohjeita myös englanniksi.

Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #495 : 15.05.2008, 14.53.28 »
Tietääkö kukaan milloin nuo uudet tulevat myyntiin, ja miten paljon maksaa (Raúlin nimellä mieluusti)??

MMSports on Tanskassa majapaikkaansa pitävä yritys, josta olen itse pelipaitani hankkinut nopeasti ja turvallisesti. Sieltä postikuluineen €89,93 EUR.
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #496 : 15.05.2008, 17.04.37 »
Itse diggaan todella paljon tämän kauden paitaa. Todella tyylikäs ja violetti on aina parempi ja perinteisempi kuin tylsä musta. Joten pelipaidan kohdalla nyt taas hieman ToM.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #497 : 18.05.2008, 13.20.14 »
Onko kukaan napannut jostain varmistusta siitä, että pelataanko illalla vai meneekö se pelkästään juhlimiseksi? Itse en ole ainakaan vielä sellaisessa varmassa tilassa ottelun suhteen.

Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #498 : 18.05.2008, 13.21.34 »
On mahdollista että se päätetään vasta Recreativon ottelun jälkeen.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio