Jep, ehdottomasti hienompi kuin tällä kaudella. Jostain luin, että uusi yksityiskohta olisi myös niskaan sijoitettava Espanjan lippu. Toinen peliasu tulee olemaan musta ja kolmas sininen, molemmat valkoisilla Adi Dassler -raidoilla. Uudet paidat ovat käytössä jo sunnuntain päätösottelussa, jos sitä nyt edes pelataan... Pelattiin tai ei, niin luvassa on kuitenkin kunnon mestaruusjuhlat.
Supportersplacesta noita varmaan saa, mutta hinta on luultavasti aika suolainen. Tämän kauden paita maksaa painatuksineen ja toimituskuluineen 112,7 euroa... (Huomatkaa muuten myös hieno retropaita!) El Corte Inglésin ylläpitämässä
virallisessa verkkokaupassa tämän kauden paita painatuksella on 80 euroa ja toimituskulut EU-alueella 8,38 euroa, mutta jos kieli ei ole hallussa, niin en sitten tiedä onko tuo runsaan 20 euron säästö vaivan arvoinen. Ayuda-linkin takaa saa tosin jonkun verran ohjeita myös englanniksi.