Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 2007–2008  (Luettu 28542 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #60 : 09.01.2008, 17.25.05 »
Soldado on loukannut jalkansa ja näin ollen sotilaalta jää viikon Mallorca peli väliin. :peukku_alas:

Olisi kyllä ollut vihdoin hienoa tihrustaa telkusta maailman hienoimman hyökkääjän otteita.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #61 : 09.01.2008, 20.55.31 »
Paperilla on kyllä helpon näköistä jatkoa luvassa ;D. Ja kiinnostus nähdä näitä pelejä on hirveä mutta kun ei tahdo mistään tulla, edes streamien kautta >:(.

Ja taas auttoi kun vähän mussutti ;D.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #62 : 09.01.2008, 20.59.55 »
Kokoonpano:

Goalkeepers: Dudek, Codina

Defenders: Sergio Ramos, Pepe, Salgado, Marcelo, Torres

Midfielders: Guti, Gago, Balboa, Sneijder, Drenthe

Attackers: Higuain, Saviola, Robinho, Raul

Not Called Up: Casillas, Robben, Baptista, Van Nistelrooy, Heinze, Cannavaro, Soldado, Metzelder, and Diarra.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #63 : 09.01.2008, 21.06.15 »
Ja tämä Madridin 36 milj€:n hollantilainen farssi on vaihteeksi estynyt pelaamasta loukkaantumisen vuoksi :keskari:. Kaikki kesällä sormet ristissä toivoivat, että Robbenin terveys ongelmat olisivat historiaa mutta nyt se alkaa olemaan kuitenkin selvää, että vituiks meni tämäkin kauppa.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #64 : 09.01.2008, 21.33.59 »
Sitä en kyllä ymmärrä, että miksi sinne vasempaan laitaan pitää ängetä niin paljon pelaajia, kun oikealle ei oikeastaan ole laittaa ketään? (Higuain ehkä, ja Raúlkin, mutta molemmat ovat hyökkääjiä).

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #65 : 09.01.2008, 23.58.44 »
Ja tämä Madridin 36 milj€:n hollantilainen farssi on vaihteeksi estynyt pelaamasta loukkaantumisen vuoksi :keskari:. Kaikki kesällä sormet ristissä toivoivat, että Robbenin terveys ongelmat olisivat historiaa mutta nyt se alkaa olemaan kuitenkin selvää, että vituiks meni tämäkin kauppa.

Ikävä kyllä tässä aletaan taas olla siinä tilanteessa, että ilmeisen huonon tuurin lisäksi on myös katsottava jo pelaajaankin päin. Jotakin täytyy olla vialla Robbenin henkilökohtaisessa lihashuollossa tai sitten osastolla elämäntavat/ruokavalio. Näitä jatkuvia vammoja on ollut jo parisen kautta.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #66 : 10.01.2008, 00.01.58 »
Meneillään on Copa del Reyn neljännesvälierien huippuottelupari Sevilla - Barca. Pizjuanilla on pelattu ensimmäinen 45 minuuttia ja tilanne on 1-1. Henry vei Barcan johtoon ja Diego Capel tasoitti. Jos joku on linjoilla niin ehdottomasti kannattaa katsoa. Kyseessä on nimittäin todella viihdyttävä peli.

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=4665&part=sports

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #67 : 10.01.2008, 17.30.59 »
Tänään tulee kyllä vaikea matsi, Mallorca tulee varmasti prässäämään kovaa edellisestä kotitappiosta sisuuntuneena. Veikkaan vähintään neljää maalia yhteensä ::)

Jos saadaan tasuri ja vierasmaali niin se riittää ainakin minulle.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #68 : 10.01.2008, 18.32.25 »
Veikkaan, että tulossa tasainen ja vähämaalinen peli. Mallorca on tosi paha vastus kotonaan. Sen sai kokea myös Barca, joka oli vaikeuksissa viime liigakamppailussa Mallorcaa vastaan. Barca oli todella hukassa ensimmäisen puoliajan, vaikkakin voitti lopulta 0-2. Veikataan lopputulokseksi 1-1 tai 1-2. Tsemppiä valkoisille  :peukku_ylos:
REAL MADRID

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #69 : 10.01.2008, 20.52.03 »
La "doble G" kuten Marca hehkuttaa. Gago ja Guti aloittavat Mallorcaa vastaan. Tänään alkaa kuukausi joka on Fernando Gagon näytönpaikka. Meitä on muutamia joita Gago ei ole vielä vakuuttanut mutta toisaalta täällä on myöskin porukkaa joiden mielestä Gago on muutaman vuoden kuluttua maailman paras keskikenttä pelaaja. Ei ole Gagon ideaali rooli tuurata rikkovan pelityylin omaavaa Diarraa mutta on kuitenkin joukkueen selkein pivote Malilaisen jälkeen. Jos ei alaspäin kulje yhtä hyvin kuin Diarralla niin ainakin ylöspäin menemisen suhteen on suuret odotukset... taas.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #70 : 10.01.2008, 21.10.44 »
Itse haluaisin nähdä sitä Gagoa, jonka näin viime kauden UCL kotimatsissa Bayernia vastaan ekalla puoliajalla: paljon helppoja syöttöjä omille ja jatkuvasti pelattavissa, puolustuspäässä kovaa tappelua jokaisesta pallosta. Jos se Fernando Gago on vielä jossain, niin astukoon esiin tän kuukauden aikana.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #71 : 10.01.2008, 21.39.14 »
Nyt on kyllä paha paikka kun ei oikein ole Nandolle korvaajaa... Pitääpi sitten laittaa jotakuta Baptistaa tai Guti sinne. Tosin Ramoskin voi pelata ankkurina...

E: Kauanko ne Afrikan mestaruuskisat kestävätkään?

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #72 : 10.01.2008, 22.28.11 »
Ajatus katki. :traktori:

1kk kestävät.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2008, 22.35.30 kirjoittanut mikko29 »
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #73 : 10.01.2008, 22.52.30 »
Vitun vittu taas Porvoota ja luontoäitiä. Ilma hieman päin persettä ja tällä hetkellä näyttää siltä, että matsi katellaan jonku räkäsen striimin kautta. Kovasti kuitenki odotellaan, mitä kautta sitten katotaankaan, toivottavasti valkoiset vievät  :peukku_ylos:

Uskon kuitenkin, että edellisestä sisuuntuneena, Valkoiset vie 1-3

EDIT: JES, NÄKYY  :peukku_ylos:

EDIT: Ihan vaan mielenkiinnosta, mitä vittua Salgado tekee kentällä  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 10.01.2008, 23.08.48 kirjoittanut SSolari »

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #74 : 10.01.2008, 23.24.45 »
Kaveri iski eka mut sitten




BOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Higuain 1-1

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #75 : 10.01.2008, 23.38.20 »
Korvaa näköjään Marceloa (tosin oikealla, Torres on vasemmalla).

Tässä muuten kokoonpano:

Dudek
Salgado, Ramos, Pepe, Torres
Gago
Guti, Sneijder
Raúl, Robinho
Higuain

Penkki: Codina, Marcelo, Balboa, Drenthe Saviola

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #76 : 10.01.2008, 23.47.49 »
Eka puoliaika alkaa olla aikalailla pelattu. Dudekilta aika vitun huono vastaantulo, vaikka ei kyllä olisi ollutkaan pilkun arvoinen, palloon osui ensimmäisenä. Salgado kaatoikin sitten aivan täysin pilkun arvoisesti, mutta hyvähän se meidän kannalta on. Meiltä ihan näppärää syöttelyä, tosin Binho ollut vitun huono, ei näytä kiinnostavan. Gago ollut ihan ok, välillä pallo tuntunut polttavan. Salgado & Torres ollut ihan vitun hukassa.

Reilusti vaan sitten Sysseltä vaihtoja käyttöön. Drenthe, Baldoa ja Saviola saisivat saada peliaikaa, koska Marcelo saa sitä kuitenkin viikonloppuna.

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #77 : 11.01.2008, 00.51.52 »




+


Olipahan perseestä.   :keskari:

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #78 : 11.01.2008, 09.18.07 »
Olipas kehno esitys tällä kertaa. Pelin auetessa toisella puoliajalla olisi pitänyt saada se tasoitus aikaan, ei vaan näköjään ollut onni puolella.

Puolustus: Pelaamattomuus näkyi laidoilla, Torres tosin paransi pelin edetessä. Pepeltä ihan kelpo peli, samoin Ramoksella, muutamia sijoittumisvirheitä, "vieraan" pelipaikan piikkiin..

No joo, en jaksa arvioida sen enempää. Sanotaan nyt että Raul ihan näkymätön, Robinho ei saanut mitään aikaan. Guti ja Sneijder sentään yrittivät jotain. Gago ei tarjonnut hyökkäyssuuntaa paljoakaan, kyllä se on Guti jolle se pallo pitää pelata jos läpisyöttöä kaivataan.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #79 : 11.01.2008, 10.26.26 »
Kyllähän sitä varmaan tasapeli oltaisiin saatu, mutta siinä vaiheessa kun ollaan metri maalista ja pääse itse päättämään mihin vetää ja tuloksena on "Silmät kiinni, paita kattoon ja mimmit kotiin" tyylillä vedetty roiskari, ni eihän siitä nyt tule paskaakaan.