RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: pälle - 01.06.2009, 15.41.47
-
Huomenna jatkuu tämä älyttömiä tilanteita ja hulvattomia hetkiä tarjonnut sarja. Sarjaa esitetään vielä viimeiset 23 jaksoa.
TV:n ääressä tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 18.30!
Kelasin näin alottaa ihan oman topicin ettei keltään menis ohi.
-
Huomasin kanssa eilen ylen sivuilta. Pakko katsoa koska serrano on paras sarja. Uskomattoman hyvää viihdettä. :D
-
Ainut paska juttu tässä sarjassa on se, että sen esittäminen Suomessa tuotta hyvinvointia Silvio Berlusconille. :keskari:
-
Paska esitysaika... oli mukavampaa katsoa aamusarjana
-
Paska esitysaika... oli mukavampaa katsoa aamusarjana
Tulee seuraavana aamuna uusintana 9.30 ;)
-
Jaah 10.min niin uudet jaksot alkaa! :peukku_ylos: :peukku_ylos: Loistava sarja EHDOTTOMAN PAKKO KATSOA! :peukku_ylos: