RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: pälle - 01.06.2009, 15.41.47

Otsikko: los Serranos - vikat jaksot
Kirjoitti: pälle - 01.06.2009, 15.41.47
Huomenna jatkuu tämä älyttömiä tilanteita ja hulvattomia hetkiä tarjonnut sarja. Sarjaa esitetään vielä viimeiset 23 jaksoa.
TV:n ääressä tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 18.30!

Kelasin näin alottaa ihan oman topicin ettei keltään menis ohi.
Otsikko: Vs: los Serranos - vikat jaksot
Kirjoitti: Ronaldo #9 - 01.06.2009, 16.22.57
Huomasin kanssa eilen ylen sivuilta. Pakko katsoa koska serrano on paras sarja. Uskomattoman hyvää viihdettä.  :D
Otsikko: Vs: los Serranos - vikat jaksot
Kirjoitti: E-spel - 01.06.2009, 17.39.53
Ainut paska juttu tässä sarjassa on se, että sen esittäminen Suomessa tuotta hyvinvointia Silvio Berlusconille. :keskari:
Otsikko: Vs: los Serranos - vikat jaksot
Kirjoitti: matskulainen - 01.06.2009, 19.41.30
Paska esitysaika... oli mukavampaa katsoa aamusarjana
Otsikko: Vs: los Serranos - vikat jaksot
Kirjoitti: pälle - 01.06.2009, 19.56.53
Paska esitysaika... oli mukavampaa katsoa aamusarjana
Tulee seuraavana aamuna uusintana 9.30 ;)
Otsikko: Vs: los Serranos - vikat jaksot
Kirjoitti: pipita#20 - 02.06.2009, 18.21.40


 Jaah 10.min niin uudet jaksot alkaa!  :peukku_ylos: :peukku_ylos: Loistava sarja EHDOTTOMAN PAKKO KATSOA!  :peukku_ylos: