RealMadridFIN::foorum

Yhteisö => Kannattajayhdistys => Aiheen aloitti: Juhana - 04.06.2006, 20.47.10

Otsikko: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: Juhana - 04.06.2006, 20.47.10
Ilmoittautukaas tänne nikeillänne, niin saan laitettua teille oikeudet tuohon jäsenalueeseen.
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: Mágico Madrid - 04.06.2006, 20.49.08
mukana ollaaan.. makso, mitä makso..  ;)  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: sirkerkko - 04.06.2006, 20.49.51
Kuin myös. ;)
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: Juhana - 04.06.2006, 20.52.54
Toistaiseksi valitettavasti vain 13 perustajajäsentä kelpuutetaan. Heti kun uusien jäsenten ottokäytäntö selkiytyy, muitakin pääsee.

Elikkä laittakaa sittenkin minulle privaan koko nimenne jotta osaan yhdistääkin vielä, muisti kun ei nimien kanssa ole mikään... no ei mikään, nimenomaan...
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: sirkerkko - 04.06.2006, 20.54.59
Toistaiseksi valitettavasti vain 13 perustajajäsentä kelpuutetaan. Heti kun uusien jäsenten ottokäytäntö selkiytyy, muitakin pääsee.
Eli pitänee vielä mainita että olin perustamiskokouksessa. ;D
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: Finale - 04.06.2006, 20.55.22
Täältä löytyy yksi ylpeä perustajajäsen ;)
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: mikko29 - 04.06.2006, 21.08.06
Toistaiseksi valitettavasti vain 13 perustajajäsentä kelpuutetaan. Heti kun uusien jäsenten ottokäytäntö selkiytyy, muitakin pääsee.
Eli tarkoitat ilmeisesti että vain kokouksessa olleet henkilöt pääsevät jäseniksi alussa?
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: Juhana - 04.06.2006, 21.14.37
En tarkoita sitä. Tarkoitan vain sitä, että tässä menee nyt hetki ennenkuin saadaan konseptit siihen järjestykseen että pystytään ottamaan lisää jäseniä. Tiliä avata ja kerätä nyt perustajajäsenien tiedotkin ensin. Valitan.
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: El Madridista - 07.06.2006, 09.11.33
mukana ollaan!
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: ronaldo_90 - 07.06.2006, 10.39.30
Saaks yhdistyksen jäsenet mitään etuoikeuksia täällä foorumilla, jos saa nii voiks tolle zkb:lle antaa bänniä...
ps.Millo voin itse liittyä yhdistyksee.
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: E-spel - 08.06.2006, 18.03.37
Naturalmente, mukana heti kun se vaan on mahdollista  :peukku_ylos: :traktori:
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: Hartikainen - 08.06.2006, 21.04.07
Mukana ollaan.
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: mikko29 - 08.06.2006, 21.33.43
Kuin myös :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: KesantoVesa - 09.06.2006, 09.23.28
Toki mukana :traktori:
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: don Miguel - 09.06.2006, 18.15.35
Jepulis, messissä ollaan
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: luisfigo - 15.06.2006, 16.32.50
Meikäläinen vois olla kanssa messissä
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: Juhana - 04.11.2006, 00.01.42
Joku perustamiskokouksessa olleista lähetti mulle joku aika sitten sähköpostia. Olen hukannut sen, pahoittelen, joten voisiko kyseinen henkilö vaikka lähettää uudestaan sen viestin... niin laitan oikeudet tuolle jäsenalueelle.
Otsikko: Re: Yhdistyksen jäsenet ilmoittautukaa
Kirjoitti: Alcoholic - 30.11.2006, 01.38.31
Vielä, jos on mahdollisuus ilmoittautua messiin yhdistyksen toimintaan niin täällä olisi yksi..