Huomio, että viime kauden alussa Cambiasso oli aivan alotuskokoonpanon tasoa, miestähän pidetään suurena lupauksena. Real vaan menettää puolustavia keskikenttäpelaajiaan, enää Makelele. Gutia en niin pitäis varteenotettavana puolustavana pelaajana. Siirrytänkö sitten Celadesiin?
Ja nyt Cambiasso pakotetaan ulos seurasta, savustusta

.
Joka tapauksessa, jos pelaajarinkiä on vähennettävä vois pyrkiä myös eroon pelaajista jotka ei varmasti tule pelaamaan (+paskat); Tote (lähtenee onneks), flavio, celades, MACCA (ylipalkattuna) jne...