Vapaa keskustelu > Vapaa keskustelu

Pelit

<< < (4/5) > >>

pipita#20:

Mites tää peli niinkun toimii? Ollaanko tässä joku manageri vai pelataan koko joukkueella, vai kuinka...?!?

PS. Itse pistin PC-version lataukseen  :peukku_ylos:

matskulainen:

--- Lainaus käyttäjältä: pipita#20 - 03.07.2009, 22.37.04 ---

Mites tää peli niinkun toimii? Ollaanko tässä joku manageri vai pelataan koko joukkueella, vai kuinka...?!?

PS. Itse pistin PC-version lataukseen  :peukku_ylos:

--- Lainaus päättyy ---

Eli olet ihan "oma itsesi". Kilpailet pelipaikasta jotain vanhaa kaveriasi vastaan. Otteluiden välissä täytyy käydä salilla, reenata vapareita/heittoja/kulmia/rankkareita ja lisäksi siellä voi käydä parissa ravintolassa, huutokaupassa, kukka-kaupassa, omassa asunnossa  jne. Ottelut ovat sellaisia että siinä näytetään muutamia tilanteita, useimmiten niitä joissa on itse mukana. Eli olet vain se yksi pelaaja etkä voi vaikuttaa muiden pelaajien tilanteisiin.

Peruna:
Kotimainen peliteollisuus ampuu kovilla

http://www.gamereactor.fi/uutiset/255124

https://www.youtube.com/watch?v=r0IZ_TEzg7M

Sebe13:
Assassins Creed IV:Black Flag on nyt pelattu läpi ja ansaitsee arvostelun.

Hyvät puolet:

Faktaa ja Fiktiota:Tarinan päähahmo Edward Kenway on täysin keksitty hahmo kuten myös hänen laivansa Jackdaw, vastapainoksi tarinassa esiintyy monia oikeita persoonia esim. Mustaparta ja Benjamin Hornigold. Pelissä on myös oikeita kaupunkeja esim. Havanna ja Kingston.

Jackdaw: Jackdaw on laiva, jonka päähahmo kaappaa itselleen tarinan alussa. Parasta siinä on, että laivaa voi parannella eri materiaaleilla(metalli,puu,kangas). Suurimpiin ja parhaisiin parannuksiin tarvitaan suunnittelupiiros joita pitää etsiä millon meren pohjasta ja milloin saarien maanalaisista arkuista.

Laivue:Jackdawin kapteenin hytissä avautuu tarinan edetessä laivueenhallinta paikka. Laivueeseen voi laittaa kaikki muut vallatut laivat laivuueseen paitsi Legendaariset laivat ja Jackdawin itse. Laivueessa avautuu uusia kauppareittejä ja niistä saa rahaa joka on pelissä tärkeä valuutta.

Huonoja puolia ei mielestäni ollut suuresti joten arvosanaksi 9,5/10

Suosittelen ehdottomasti!

Sakho:
mä en ymmärrä näit uusimpia FM tai siis Champions Managereita.

Ku siis kaikki vierasmatsit menee päin p*ersettä.

Muuten ihan hyvä mut vierais tulee turpaan,ja sitten tuleeki jo potkut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta