Kirjoittaja Aihe: PES2009  (Luettu 18146 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Vs: PES2009
« Vastaus #20 : 17.10.2008, 22.08.02 »
Mitä on läpijuokseminen?
PES 08:ssa nopealla ja teknisellä pelaajalla pystyi juoksemaan helposti koko kentän läpi, koska puolustaminen oli niin saatanan vaikeeta. Tätä ainaki luulisin Mikko29:n tarkoittaneen..?

Tosiaan pes09:ssa syötöt ovat reilusti kovempia kuin edellisessä proevossa ja nyt pelirakentelullakin pääse kivasti maalintekopaikkoihin, eikä driblailu ja spurttaaminen ole enää "ainoo" tapa.
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

mikko29

  • Viestejä: 1540
Vs: PES2009
« Vastaus #21 : 17.10.2008, 23.59.52 »
Läpijuokseminen on itse kehittämäni erittäin epämääräinen termi ;D Eli tarkoitan että C.Ronaldolla, Eto'olla tai esim. Messillä voi kirmata pelkällä nopeudella pakkien ohi.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Ronaldo #9

  • Viestejä: 345
  • David Silva
Vs: PES2009
« Vastaus #22 : 18.10.2008, 11.45.25 »
Ärsyttävää kun menin eilen Tampereelle vain sen takia että ostaisin pelin ps2:oselle. Sitten kun siellä menin kysymään niin sanottiin että ilmestyy myöhemmin!!!! Se on totta mutta ärsyttää!!
David Silva

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: PES2009
« Vastaus #23 : 18.10.2008, 12.05.16 »
Läpijuokseminen on itse kehittämäni erittäin epämääräinen termi ;D Eli tarkoitan että C.Ronaldolla, Eto'olla tai esim. Messillä voi kirmata pelkällä nopeudella pakkien ohi.
No kyllä nopeat pelaajat ovat edelleen aika ylivoimaisia. Jotain vitun gepardeja, oikeesti!  :peukku_alas:
Tekee Realilla pelailun vaikeeksi, ainakin jos kärjessä käyttää muuten ylivoimaista RR-kaksikkoa. :P (Niin, ja sitten Robben tai Robinho päälle :P)

Outoa muuten että nykyään hyvin harva pelaaja osaa tehdä Marseille-ruletin. Realista ainoastaan van Nistelrooy (tosin Robinholla en ole kokeillut).

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: PES2009
« Vastaus #24 : 20.10.2008, 13.50.13 »
Hola!!

Noniin.. ne ketkä pelaa PS3:lla uusinta pessiä niin täältä tulee uusin päivitys optionfileen:
http://files.filefront.com/PESFan+PS3+OFzip/;12084870;/fileinfo.html

sisältää:
Updated all Spanish team kits and names!
Updated all transfers! (ingame players only)
Made unlicensed National team kits!
Correct player, league, stadium names!
Removed fake duplicate players from NT's!


Ainiin.. en unohtanut XBOX360 käyttäjiäkään:

http://rapidshare.com/files/155359262/PESFan_2009_360_OptionFile.zip

http://www.mediafire.com/download.php?to1jjy52nym


Ja tuossa samat päivitykset kuin PS3 versiossa..

mikko29

  • Viestejä: 1540
Vs: PES2009
« Vastaus #25 : 20.10.2008, 17.37.26 »
En ole ennen siirtänyt tavaraa koneelta konsolille. Puranko zipin vaan tikulle ja isken pleikkaan kiinni? Tarvitseeko se purkaa johonkin tiettyyn tiedostoon, nimi tai jotain??
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Vs: PES2009
« Vastaus #26 : 20.10.2008, 18.35.11 »
PesFan.com
Lainaus
[PS3] How do I put an option file on my PS3?
1. Plug your USB/Memory Stick/PSP into your PC.
2. On the PC create the following folder paths in the device: PS3\SAVEDATA.
3. Put the PES2009 Data folder into the Savedata folder .
4. Put your memory device into your PS3, go along to games, then saved data utility.
5. Click (kolmio -näppäin) and copy the data file from your device to the PS3 hard drive.
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

mikko29

  • Viestejä: 1540
Vs: PES2009
« Vastaus #27 : 20.10.2008, 18.37.01 »
Tack
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: PES2009
« Vastaus #28 : 22.10.2008, 00.17.28 »
Paras peli ikinä! PES IS BACK!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: PES2009
« Vastaus #29 : 22.10.2008, 08.37.01 »
Jeps eilinen tuli nyt vihdoin tahkotua kunnolla uusinta ja täytyy sanoa että kuningas on palannut! Nyt on taas sitä PESsiä mitä se on ollut aina ennenkin.. ja Become a legend modi on loistava :peukku_ylos:

Pesfan.com:iin kanattaa jokaisen rekisteröityä.. sieltä kun saa tiedon lähes kaikkeen mitä PES sisältää.. Ja tietenkin aina päivittyvän OptionFilen..(optionfile tuon pesfan sivuston kautta on aina taattua laatua.. huomannut että jos hakee muiden sivustojen kautta niin aina on jotain ongelmia).

Sitten seuraava homma.. jos ja kun pelaatte verkossa niin mikä on teidän nickki? Itse en ole vielä kokeillut verkkopeliä että onko se parantunut viime pelistä mutta näin ainakin ollaan luvattu..

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: PES2009
« Vastaus #30 : 22.10.2008, 15.21.57 »
Enpä ole vielä kokeillut verkkopeliä, kun siihen tarttee jotain rekisteröityä, ja sitä paitsi olen vielä niin huono. Voisi myös odotella marraskuussa tulevaa pätsiä, jne...

PesFanissa on se ongelma, ettei sinne saa ladata tai linkittää mitään Premier League-matskua, joidenkin copyrightjuttujen takia.

Itse tein myös SS-pelaajan Become a Legendsissä, ja joinasin huonoimpaan jengiin (Malaga) koska ajattelin peliajan saamisen olevan helpompaa siellä. No, 6:n pelin jälkeen en ole kyllä vielä edes päässyt penkille, mutta ainakin olen tehnyt kaksi maalia.  :peukku_ylos: Aika vaikeata on muutenkin pelata kun on vielä niin huonot statsit. Olen kuitenkin  nopea kuin mikä (jotain 83 top speed), mutta ei auta kuin tekniikka ja dribblaus on niin paskaa. Yksin läpi on muutenkin vaikeata mennä, koska kamera pitää huolen siitä että suoraan on mahdotonta juosta.  :peukku_alas:

SSolari

  • Viestejä: 1582
Vs: PES2009
« Vastaus #31 : 22.10.2008, 15.23.00 »
Huomenna Boxi + NHL09 & PES09 poistoon. Muita Xbox kavereita täällä?

pähkinä

  • Viestejä: 800
Vs: PES2009
« Vastaus #32 : 22.10.2008, 15.48.50 »
Joo ittellä xbox löytyy. Miks poistoon?

Robben

  • Viestejä: 1281
Vs: PES2009
« Vastaus #33 : 22.10.2008, 16.06.22 »
Enpä ole vielä kokeillut verkkopeliä, kun siihen tarttee jotain rekisteröityä, ja sitä paitsi olen vielä niin huono. Voisi myös odotella marraskuussa tulevaa pätsiä, jne...

PesFanissa on se ongelma, ettei sinne saa ladata tai linkittää mitään Premier League-matskua, joidenkin copyrightjuttujen takia.

Itse tein myös SS-pelaajan Become a Legendsissä, ja joinasin huonoimpaan jengiin (Malaga) koska ajattelin peliajan saamisen olevan helpompaa siellä. No, 6:n pelin jälkeen en ole kyllä vielä edes päässyt penkille, mutta ainakin olen tehnyt kaksi maalia.  :peukku_ylos: Aika vaikeata on muutenkin pelata kun on vielä niin huonot statsit. Olen kuitenkin  nopea kuin mikä (jotain 83 top speed), mutta ei auta kuin tekniikka ja dribblaus on niin paskaa. Yksin läpi on muutenkin vaikeata mennä, koska kamera pitää huolen siitä että suoraan on mahdotonta juosta.  :peukku_alas:

Kaksi maalia, vaikka et ole vielä päässyt edes penkille?

Robben

  • Viestejä: 1281
Vs: PES2009
« Vastaus #34 : 22.10.2008, 16.08.34 »
Joo ittellä xbox löytyy. Miks poistoon?

Tässä ilmeisesti syy toimintaan.

Tarkoitus olisi ostaa pikemminten Xbox 360, johon sitten lisäkylkiäisenä NHL 09 ja PES 2009 :peukku_ylos:

SSolari

  • Viestejä: 1582
Vs: PES2009
« Vastaus #35 : 22.10.2008, 16.27.11 »
Ei vittu, ei vaan kestä. Pakko lähtee hakemaan se nyt.

pähkinä

  • Viestejä: 800
Vs: PES2009
« Vastaus #36 : 22.10.2008, 17.51.26 »
Prkl, ite pääsee pelaan vasta viikon- parin päästä kun xbox on parhaillaan huolossa saksassa :'(

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: PES2009
« Vastaus #37 : 22.10.2008, 18.06.22 »
Enpä ole vielä kokeillut verkkopeliä, kun siihen tarttee jotain rekisteröityä, ja sitä paitsi olen vielä niin huono. Voisi myös odotella marraskuussa tulevaa pätsiä, jne...

PesFanissa on se ongelma, ettei sinne saa ladata tai linkittää mitään Premier League-matskua, joidenkin copyrightjuttujen takia.

Itse tein myös SS-pelaajan Become a Legendsissä, ja joinasin huonoimpaan jengiin (Malaga) koska ajattelin peliajan saamisen olevan helpompaa siellä. No, 6:n pelin jälkeen en ole kyllä vielä edes päässyt penkille, mutta ainakin olen tehnyt kaksi maalia.  :peukku_ylos: Aika vaikeata on muutenkin pelata kun on vielä niin huonot statsit. Olen kuitenkin  nopea kuin mikä (jotain 83 top speed), mutta ei auta kuin tekniikka ja dribblaus on niin paskaa. Yksin läpi on muutenkin vaikeata mennä, koska kamera pitää huolen siitä että suoraan on mahdotonta juosta.  :peukku_alas:

Kaksi maalia, vaikka et ole vielä päässyt edes penkille?

Pääsin muuten äsken kolmessa ottelussa penkiltä kentälle, Racing-häviössä, Deportivo-tasurissa ja Real-murskahäviössä. Deporia vastaan olin kentän paras (7.0 vaikken tehnyt mitään, 0-0 päättyi), ja kun tulin puoliajalla kentälle Realia vastaan niin siihen loppuikin maalinteko (3-0). Olin most impressive player, niin paljon ehdin nähdä ennen kuin peli kaatui. Ja sinne meni save, eli täytyy Realia vastaan ottaa uudestaan.
Nii siis treeniottelussa...
« Viimeksi muokattu: 22.10.2008, 18.08.06 kirjoittanut Arakorn »

SSolari

  • Viestejä: 1582
Vs: PES2009
« Vastaus #38 : 22.10.2008, 18.52.10 »
Porvoosta ei tietty löytyny konsolia, joten piti tilata nyt vpd:stä. Toivottavasti perjantaina tulee, vituttaa jos joutuu venaamaan maanantaille.

Edu

  • Viestejä: 1259
Vs: PES2009
« Vastaus #39 : 22.10.2008, 20.17.13 »
Noniin, itsekin sain pelin käsiini PC:lle.

Tuo Become a Legend vaikuttaa aika äärimmäisen koukuttavalta. Tein kokeeksi itseni oikeajalkaiseksi molemman laidan wingeriksi. Kyllähän tuon huomaa, kun vasemmalla pelannut treenipelejä, että on se vasen jalka huonompi pelissäkin. Joukkueeksi valitsin Espanjasta Vall Villaneuvan. Luonnollisestikaan en ole edes penkille päässyt, mutta harjoituspeleissä saanut vasenta laitaa kirmailla. Yksi maalisyöttö keskityspallosta tilillä, kun kaksi peliä takana.

Kerrohan Arakorn tai joku, missä vaiheessa olette päässeet penkille, ja sitä kautta kentälle. Aika hitaalta vaikuttaa kyllä tuo arvojen nouseminen, mutta eiköhän se tästä.