Enpä ole vielä kokeillut verkkopeliä, kun siihen tarttee jotain rekisteröityä, ja sitä paitsi olen vielä niin huono. Voisi myös odotella marraskuussa tulevaa pätsiä, jne...
PesFanissa on se ongelma, ettei sinne saa ladata tai linkittää mitään Premier League-matskua, joidenkin copyrightjuttujen takia.
Itse tein myös SS-pelaajan Become a Legendsissä, ja joinasin huonoimpaan jengiin (Malaga) koska ajattelin peliajan saamisen olevan helpompaa siellä. No, 6:n pelin jälkeen en ole kyllä vielä edes päässyt penkille, mutta ainakin olen tehnyt kaksi maalia.

Aika vaikeata on muutenkin pelata kun on vielä niin huonot statsit. Olen kuitenkin nopea kuin mikä (jotain 83 top speed), mutta ei auta kuin tekniikka ja dribblaus on niin paskaa. Yksin läpi on muutenkin vaikeata mennä, koska kamera pitää huolen siitä että suoraan on mahdotonta juosta.
