Kirjoittaja Aihe: PES2009  (Luettu 18127 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

matskulainen

  • Viestejä: 1783
Vs: PES2009
« Vastaus #60 : 28.02.2009, 23.52.14 »
Hiukan aiheesta sivuten mutta itellä on tarkoitus ostaa joko FIFA09 tai PES2009 ensi viikolla (on tullut nakutettua vanhaa Fifaa jo sen verran että aika ostaa uudempi versio). Oli hiukan vaikeuksia päättää kumman ostaisi; Fifa on monilla tavoilla nyt Pessiä parempi mutta Pes houkuttelee BAL:n rajoittamattoman keston takia. Kumpi kannattaisi ostaa?
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

pipita#20

  • Viestejä: 419
  • Hala Madrid! <3
Vs: PES2009
« Vastaus #61 : 01.03.2009, 00.05.40 »


 Vaikea sanoa. FIFA09 on kyllä PS3/XBOX kuulemma aivan sairaan hyvä ja samoin taitaa olla PES. Kakkosella jos pelaat niin kyllä ehdottomasti PES, mutta jos et tiedä kumpaa niin osta molemmat.  :D :D
CR9 y Kaka

SSolari

  • Viestejä: 1582
Vs: PES2009
« Vastaus #62 : 01.03.2009, 01.04.26 »
Itse en uusinta PESsiä ole kokeillut, mutta FIFA kyllä on todella hyvä. Ja jos vielä Liveä ja Adidas Live Seasonia on varaa pitää yllä niin  :peukku_ylos:

Iker

  • Viestejä: 333
Vs: PES2009
« Vastaus #63 : 01.03.2009, 10.49.41 »
Itse en uusinta PESsiä ole kokeillut, mutta FIFA kyllä on todella hyvä. Ja jos vielä Liveä ja Adidas Live Seasonia on varaa pitää yllä niin  :peukku_ylos:
Tuo Adidas Live Season on kaiken lisäksi vielä tämän kauden ainakin ilmainen 8) :peukku_ylos:

SSolari

  • Viestejä: 1582
Vs: PES2009
« Vastaus #64 : 01.03.2009, 11.26.39 »
Itse en uusinta PESsiä ole kokeillut, mutta FIFA kyllä on todella hyvä. Ja jos vielä Liveä ja Adidas Live Seasonia on varaa pitää yllä niin  :peukku_ylos:
Tuo Adidas Live Season on kaiken lisäksi vielä tämän kauden ainakin ilmainen 8) :peukku_ylos:

Woot  :o

Yritin tuossa yks päivä laittaa sitä kuntoon ja näytti siltä että se ois maksanut.  :peukku_alas:

Iker

  • Viestejä: 333
Vs: PES2009
« Vastaus #65 : 01.03.2009, 12.50.10 »
Itse en uusinta PESsiä ole kokeillut, mutta FIFA kyllä on todella hyvä. Ja jos vielä Liveä ja Adidas Live Seasonia on varaa pitää yllä niin  :peukku_ylos:
Tuo Adidas Live Season on kaiken lisäksi vielä tämän kauden ainakin ilmainen 8) :peukku_ylos:

Woot  :o

Yritin tuossa yks päivä laittaa sitä kuntoon ja näytti siltä että se ois maksanut.  :peukku_alas:
Ei se mitään maksa, vaatii vaan että teet Live-tunnuksen, sen ilmaisen silver-version. Yhden liigan päivitykset saa ilmaseks, mutta kokoonpanopäivitys, joka tulee päivittäessä, niin tulee kyllä kaikkiin liigoihin :peukku_ylos:

E. Ja josset oo tehny Live-tunnusta niin saat ,vaikka tekisit sen ilmaisversion, kuukaudeksi maksullisen version veloituksetta  :peukku_ylos:. Kuukauden jälkeen se automaattisesti vaihtuu sitten siihen silveriin, jolla pystyy Adidas Live Seasonia viikottain päivittämään.
« Viimeksi muokattu: 01.03.2009, 12.56.40 kirjoittanut Iker »

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: PES2009
« Vastaus #66 : 01.03.2009, 22.44.10 »
Jos omistaa Xbox 360:n tai PS3:n niin voi ostaa Fifan. Muuten kannattaa ehdottomasti hankkia PESsin, sillä PC:llä PES09 on sama kuin konsoleilla. (Fifa PC taas ei!!  :keskari:)

pipita#20

  • Viestejä: 419
  • Hala Madrid! <3
Vs: PES2009
« Vastaus #67 : 02.03.2009, 16.32.58 »


 No niin 3.kausi lähti Madridilla Master Leaguessa käyntiin. Ekassa pelissä Bilbaota vastaan heikko 2-2-tasapeli ja seuraavassa pelissä El Derby Madrileños Atleticon vieraissa päättyi Van der Vaartin maalilla voittoon 0-1.

 Pelasin tossa muutaman pelin Become a Lengendiä myös niin tulihan se 5.kauden jälkeen siirto vihdoinkin Real Madridiin ja nyt ei oikein tiedä, että kumpaa pelaisi. Becomee vai Masteria?
CR9 y Kaka

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Vs: PES2009
« Vastaus #68 : 13.03.2009, 17.12.45 »
Ekaa kerta ittekin ML:ää Realilla tahkoan (ennen aina alottanu vakio ML-alotusporukalla).
Mutta nyt kolmannen kauden puolivälissä alkaa jengi näyttää jo ihan kivalta:

                                           Casillas (Kim U Don)
S.Ramos(Salgado)   Pepe(Metz)   Garay(Canna)     Marcelo(M.Torres)

                                              Lass(Gago)
                                           Sneijder (DeLaRed)
C.Ronaldo(Ribery)                                                      Silva(Drenthe)
                                              Kaka'(Raul)

                                            Benzema(Higuain)

Tällä jos jaksais tahkota  :peukku_ylos:
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

pipita#20

  • Viestejä: 419
  • Hala Madrid! <3
Vs: PES2009
« Vastaus #69 : 14.03.2009, 16.27.35 »

 Meikäläiselle kävi aikalailla vittumainen juttu, kun tuli tyhjennettyä tuota PS2:sen muistikorttia aika kiiressä, niin sitten huomasin, että siinähän meni samalla tuo Realin Master-savetus, jossa olin siis jo kolmannessa kaudessa.  :keskari: Noh hetken vittu-huutojen jälkeen aloitin sitten uuden, ja suoraan La Liigasta, koska toi Division 2 tuli jo pelattua.


 Avauskokoonpano on muotoa 4-4-1-1:

 ------Casillas----

 Ramos--Pepe---Canna---Marcelo---

--------Lass-----

---------Sneikka------

----Robben--------Higuain------

-----------Raúl-------

---------Van Nistelrooy-------


 Penkiltä löytyy sitten: Dudek, Heinze, Drenthe, M.Torres, Metz, Salgado, Gago, Guti, De la Red, van der Vaart, Saviola ja Huntelaar. Reservissä vielä M.Diarra, Javi Garcia ja Faubert.
CR9 y Kaka

Ronaldo #9

  • Viestejä: 345
  • David Silva
Vs: PES2009
« Vastaus #70 : 22.07.2009, 15.16.01 »
Tuossa eilen tuli ostettua kyseinen peli platinum versiona ja nyt tässä aloittelen master leaguee Realilla.
David Silva

SSolari

  • Viestejä: 1582
Vs: PES2009
« Vastaus #71 : 22.07.2009, 16.21.46 »
Tuossa eilen tuli ostettua kyseinen peli platinum versiona ja nyt tässä aloittelen master leaguee Realilla.

Virheen teit. Fifa pyyhkii aivan vitun kovaa PESSIÄ 09-versioissa. Parin kuukauden päästähän tulossa 10 versiot.

Itse kaverin kanssa muutama viikko sitten ostettiin Fifa juuri sen takia, että Pes 08 tuntui surkealta. Nyt tykitystä on takana jo reilusti yli 50 matsia. Oma joukkue tehty ja aloitettu projekti Barnetilla Englannin 4. divisioonasta (Coca-cola league 2).  :peukku_ylos:

pipita#20

  • Viestejä: 419
  • Hala Madrid! <3
Vs: PES2009
« Vastaus #72 : 22.07.2009, 17.55.04 »



Virheen teit. Fifa pyyhkii aivan vitun kovaa PESSIÄ 09-versioissa. Parin kuukauden päästähän tulossa 10 versiot.

Itse kaverin kanssa muutama viikko sitten ostettiin Fifa juuri sen takia, että Pes 08 tuntui surkealta. Nyt tykitystä on takana jo reilusti yli 50 matsia. Oma joukkue tehty ja aloitettu projekti Barnetilla Englannin 4. divisioonasta (Coca-cola league 2).  :peukku_ylos:

 Jep pakko kompata SSolaria, itse tuli kans vähän aikaa sitten hommattua PS3, ja sille tietty Fifa, joka on siis aivan huikea peli! Suosittelen, mutta kyllähän itsekkin pidän Pessistä, mutta ostoskoriin tulee sitten vasta 10, joka tulee siis syksyllä.
CR9 y Kaka