Kirjoittaja Aihe: Football Manager 2010  (Luettu 8567 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Robben

Vs: Football Manager 2010
« Vastaus #20 : 12.12.2009, 20.19.25 »
Heitin ihan huulella, näköjään uppos ja osus ;D.

pälle

« Vastaus #21 : 12.12.2009, 20.21.01 »
 ::)
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Arakorn

« Vastaus #22 : 12.12.2009, 20.22.40 »
Kuten sanoin tuossa, kyllä kaikki sen tietää, eivät vain halua myöntää.

Robben

« Vastaus #23 : 12.12.2009, 20.22.53 »
Nojoo oli vähän jäinen, mutta kun polvet niin kipeinä niin ajatukset ei kulje =(

Edu

« Vastaus #24 : 12.12.2009, 20.27.43 »
Nykyversiossahan saa valittua myös manageristaan femalen. :P

PS. Anna oli eilen nättinä keikalla :sydän:

Rootface

« Vastaus #25 : 22.12.2009, 12.58.36 »
Heittäkäähän arvonpalstaveljet kehiin nimiä, jotka ovat ns. pakkohankintoja.
Itse olen tehnyt muutaman hankinnan Realilla ja Vargas on niistä ehdottmasti rahanarvoinen.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

matskulainen

« Vastaus #26 : 22.12.2009, 14.14.20 »
Itse olen tehnyt muutaman hankinnan Realilla ja Vargas on niistä ehdottmasti rahanarvoinen.

Realilla se on aivan sama ketä hankit. Jos on floppi niin on vielä se 200 miljoonaa jäljellä ostaa pari uuttakin floppia jäämättä tappiolle.

Naurettavaksi tehty tuo Realin budjetti. Ei mitään kiinnostusta pelata yhdelläkään suurseuralla sen jälkeen kun pelin uudet ominaisuudet oppii tuntemaan.
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

Rootface

« Vastaus #27 : 22.12.2009, 15.08.11 »

Realilla se on aivan sama ketä hankit. Jos on floppi niin on vielä se 200 miljoonaa jäljellä ostaa pari uuttakin floppia jäämättä tappiolle.

Naurettavaksi tehty tuo Realin budjetti. Ei mitään kiinnostusta pelata yhdelläkään suurseuralla sen jälkeen kun pelin uudet ominaisuudet oppii tuntemaan.
Ilmeisesti tuon 200 miljoonaa saa vasta toisen kauden alussa..
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Arakorn

« Vastaus #28 : 22.12.2009, 16.22.11 »
Juu, ekalla on vain 10 milliä jonka voi nostaa ainakin tuplaksi jos vähentää wage budgettiä. Ja joskus marraskuussa sain 20 milliä lisää.

Uusi pätsi kyllä aika perseestä, ainakin matsien osalta. Ennen maalit tulivat kaukolaukauksista, eikä läpisyöttöjä tullut ollenkaan, ja niinä harvoina hetkinä kun päästään läpi niin vedetään suoraan päin veskaa. Nykyään kaukolaukauksetkaan eivät uppoa, mutta läpi päästään todella usein, harmi vain että vedetään vieläkin päin veskaa.

matskulainen

« Vastaus #29 : 22.12.2009, 18.02.41 »

Ilmeisesti tuon 200 miljoonaa saa vasta toisen kauden alussa..

Juu 1.kausi täytyy selvitä Ronaldolla, Kakálla, Benzemalla, Lassilla, Ikerillä ja muilla pelissä ylivoimaisilla. Sen jälkeen 2.kausi on parisataa miljoonaa ja summa kasvaa kausi kaudelta. Kun on 5.kausi niin alkaa budjetti olemaan sellainen että voisi ostaa kaikki Adelanten pelaajat.
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

Ronaldo #9

• David Silva
« Vastaus #30 : 31.12.2009, 12.44.27 »
Joop näin päättyi ensimmäinen kausi Realilla. Odotetusti tripla. Liiga voitettiin 12 pisteen erolla Barcaan. Omasta mielestäni liigan yllättäjä oli Almeria jolla oli tiukka kamppailu Atleticon kanssa kolmannesta tilasta mutta tippui valitettavasti neljänneksi. Tippujat olivat Malaga, Osasuna ja Mallorca.

Espanjan cupin finaalissa kaatui Barca helpohkosti numeroin 3-1.

Mestareiden liigan alkulohkon ensimmäisiä oltiin puhtaalla pelillä. Muita joukkueita lohkossa olivat Rubin, Rangers ja toinen jatkoonmenijä Bayern. Mestareiden liigan semifinaaleissa Barca voitettiin yhteismaaleilla 7-5 Higuainin tehdessä 4 maalia yhdessä ottelussa. AC Milan kaatoi omassa välierässään Sevillan yhteismaalein 5-2. Finaalissa Bernabeulla vastaan siis asettui AC Milan joka voitettiin tiukassa kamppailussa 1-0 Ronaldon puskumaalilla.

Tammikuussa kun siirtoikkuna aukesi Fabregas siirtyi valkoisiin 62miljoonan siirtosummalla joka oli sovittu jo Marraskuussa. Tuossa siirrossa rahat toimitettiin suoraan Lontooseen yhdessä erässä. Toinen hankinta oli 17vuotias ranskalainen maalivahti Alphonse Areola 55tuhannen euron siirtosummalla. Areola oli scouttien mukaan todella lupaava tulevaisuuden maalivahti. Kesällä olisi tarkoitus hankkia vahvistus joka tämän hetken mukaan voisi olla David Villa.
David Silva

Raul_

« Vastaus #31 : 05.01.2010, 02.19.34 »
Itse pelailen Genoalla ja menossa nyt kausi 2012-13. Tähän mennessä saavutuksina Serie A:n ja Italian cupin voitto.

Nykyinen avauskokoonpano näyttää seuraavalta:

Benzema       Acquafresca

Van der Vaart

Busquets        Defour

Veloso

Criscito       Bochetti        Esposito      Azpilicueta

Amelia

Tällä kaudella tavoitteena Champions Leaguen voitto ja mahdollinen uuden stadionin rakentaminen.