Vapaa keskustelu > Vapaa keskustelu

SM-Liigan mestari?

<< < (15/16) > >>

el Blanco:
Mun mielestä tuo lakko olis aika kiva ja "jänskän jännä" asia, kun huippumiehiä alkaa lirua SM-liigaankin. Eihän se hyvä juttu NHL:n kannalta oo ja Rapakon takana olevien kiekkofanien kannalta, mutta olisi aika mielenkiintoista seurata sitä hommaa kun huiput valtaa Euroopan sarjat. Koivu menis Tepsiin, Ruudut ja Jokinen IFK:hon, Timonen ja Kapanen menis KalPaan Mestiksen puolelle, Pitkänen Kärppiin. Tie Domihan sanoi, että aikoo tulla Jokereihin jos lakko tulee. Hölmö äijä!!! Ei Narrit sellaista jätkää tarvitse. Mielummin tulis Hifkiin rymistelemään kovalla pelityylillään. Tuliskohan noita muitakin tähtiä kuin suomalaisia tämän Domin lisäksi? Näillä asioilla kyllä voi spekuloida vaikka miten ja se nyt jää nähtäväks tuleeko koko lakkoa vai ei ja jos tulee, kestääkö se ylipäätänsä koko kauden ajan. Seuraavaksi kuitenkin jääkiekollinen huomioome suuntautuu NHL:n tämän vuotisiin pudotuspeleihin ja sitten parin viikon päästä alkaviin MM-kisoihin. Kesän jälkeen meitä odotteleekin sitten todellinen herkkupala: Hockey World Cup!!! Odotellaan ja katellaan... 8)

luisfigo:
Hyvä että Kärpät voitti! Pohjoinen antoi etelälle päihin, yleensä joka asiassa pohjoista syrjitään.

el Blanco:

--- Lainaus käyttäjältä: luisfigo - 13.04.2004, 19.35.55 ---Hyvä että Kärpät voitti! Pohjoinen antoi etelälle päihin, yleensä joka asiassa pohjoista syrjitään.

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä tuo menee vähän kaupunkirasismin puolelle ja siinä (kaupunkirasismissa) ei ole mitn järkeä! Mua kyllä ärsyttää, kun koko ajan hoetaan tähän malliin: "Tämä on Pohjois-Suomen voitto ja mestaruus. Kärpät voitti Pohjois-Suomelle."
Mä en kyllä jaksa luke tommosia hokemia...Oulukin nyt vaan sattuu olemaan pohjoisessa ja sen kiekko- ja urheilukulttuuri on erilainen kuin esim. Stadissa. Ei tästä sen enempää nyt! :P

luisfigo:
Meinasin vaan sitä että ikinä ei kuunnella mitä pohjoinen on mieltä yleensä kaikki päätetään siellä prkl helsingissä >:(

el Blanco:

--- Lainaus käyttäjältä: luisfigo - 13.04.2004, 21.38.46 ---Meinasin vaan sitä että ikinä ei kuunnella mitä pohjoinen on mieltä yleensä kaikki päätetään siellä prkl helsingissä >:(

--- Lainaus päättyy ---

Stadi onkin Suomen piäkaapunki! ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta