Äänestys

SM-Liigan mestari suosikkeja kyselen

Oulun Kärpät
9 (32.1%)
Turun Palloseura
4 (14.3%)
Helsingin IFK
3 (10.7%)
Helsingin Jokerit
6 (21.4%)
Tampereen Tappara
0 (0%)
Hämeenlinnan pallokerho
2 (7.1%)
Rauman Lukko
1 (3.6%)
Tampereen Ilves
3 (10.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 25

Kirjoittaja Aihe: SM-Liigan mestari?  (Luettu 14369 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
Re:SM-Liigan mestari?
« Vastaus #60 : 07.04.2004, 09.24.18 »
Hunajata, hunajata! Kärpille ja voittomaalille 59sek ennen päätössummeria :tuoppi:

el Blanco

« Vastaus #61 : 07.04.2004, 14.57.12 »
Meikäläinen on vielä vähän katkera tuosta HIFK:n tappiosta, etten oo Kärppien puolella, mutta en myöskään toivo TPS:n voittavan.
Eli en ole Kärppien puolella, vaan toivon ettei Tepsi voita kultaa... ;D
Ota tuosta siis selvää...vituttaa vaan vieläkin tuo HIFK:n tappio. Ja siihen päälle vielä tuo Monaco-juttu!!! Mun vitutusprosentit on kyllä nyt ylirasittuneita. Nyt vaan täytyy toivoo että Jukurit voittaa Mestiksen-mestaruuden. Jos niin ei käy, niin varmaan pimahdan, koska vitutus on niin suuri. Mutta eihän niin käy!! Mitä mä puhun?! Tottakai Jukurit hoitaa homman kotiin täpötäyden kotihallinsa edessä!!! 8) ;D

Rootface

« Vastaus #62 : 07.04.2004, 15.31.33 »
Joo, saas nähä miten peleissä käy. Itse toki, tietysti, tottakai ja ilman muuta toivon että Kärpät vie pytyn, mutta TPS on paha. Voi olla että HPK:ta himmeimmät kiinnostaa tänään enemmän kuin Isoja Kissoja. Mestiksen vie, toivottavasti KalPa, sillä oishan se aika noloa ja koomista, jos Mestiksen 2. nostettais liigaan (kuten on huhuttu), säälistä, kuten Pelicans muinoin, hävittyään Kärpille. No, illalla ollaan paljon, paljon viisaampia.   8)
iVamos sanoi Sergio Ramos!

el Blanco

« Vastaus #63 : 08.04.2004, 09.02.47 »
Niin siinä sitten kävi, että KalPa otti jatkoaika voiton 2-3 täpötäydessä Mikkelin jäähallissa ja voitti mestaruuden. Ensin harmitti vietävästi, mutta olen kuitenkin sen verran häkellyksissä vielä Realin touhun kanssa että tämä pettymys jäi varjoon. Eikä tuo nyt NIIIIN paljon sattunut kun on jo kolme Mestis-mestaruutta Jukureilla ennestään. Parempi voitti ja se oli KalPa... 8)

tiia

• iHala Madrid!
« Vastaus #64 : 11.04.2004, 18.28.54 »
JA KÄRPÄT MESTARIKSI  ;D ;D ;D
tuntuupa näin oululaisena hienolta vaikken mikään lätkänainen olekaan ;)

Kärpille :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 11.04.2004, 19.01.22 kirjoittanut tiia »

el Blanco

« Vastaus #65 : 12.04.2004, 17.04.40 »
Suuret onnittelut Kärpille ja Kärppä-faneille mestaruudesta!! Hattua täytyy nostaa...olitte kauden paras joukkue isolla J:llä! ;D

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #66 : 12.04.2004, 21.26.38 »
Hjuva Kärpät! Eipä tuohon muuta! Tasainen finaalisarja lukuunottamatta pahaa notkahdusta Turkkuses'... Olisi ollut kiva olla paikan päällä hallissa (tai edes Oulussa sunnuntaina).

:tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:

Rootface

« Vastaus #67 : 13.04.2004, 09.44.06 »
Kärpät on rautaa,
Kärpät on rautaa!!!  ;D

el Blanco

« Vastaus #68 : 13.04.2004, 15.48.47 »
Ensi kaudella NHL:ään tulee lakko (toivotaan sitä, jooko?) ja Ruudut ja Jokinen ainaski tulee IFK:hon ja silloin kyllä Punapedot ottavat Kanada-maljan luolaansa!!! Ei mahda Oulunkaan pojat Stadin Kingeille silloin mitään!! Hohohoho.... :D ;) :) 8) ;D :P

Rootface

« Vastaus #69 : 13.04.2004, 17.02.55 »
No joo, saa ny nähä miten käy tuon lakon kans, pahalta näyttää. Tiedä sitten kuinka tuo lakko sotkee joukkueiden rostereita, jos se lakko sattuiskin kestämään vain osan kautta. Ne joukkueet, joissa ei ole montaa "lakkolaista" voivat taas kauden lopussa olla vahvoilla, jos lakko on jo loppunut, vai mitä häh?!  ;) Voihan niitä tarvittaessa Kärppiinki joitakin tulla, kyllä se mestaruus aina on vahva näyttö, jopa NHL-äijille. Jos sieltä vaikka tulis Poro, Laiska-Lasse, Niinimaa, Kukkonen, Essi Pirnes, Pitkänen.. etc etc. Näitähän vois jossitella nyt vaikka kuinka, mutta antaa ajan vielä vähän kulua, niin ollaan vielä hitusen viisaampia.  ;D
Itse henk.koht. toivon ettei koko lakkoa tulis, menis nimittäin ihan plörinäksi koko ens kausi sm-liigassa. Seurat ois ihan sekasin noitten ukkojen kans, kun niitä joka kolosta ois tulossa.

el Blanco

« Vastaus #70 : 13.04.2004, 17.30.16 »
Mun mielestä tuo lakko olis aika kiva ja "jänskän jännä" asia, kun huippumiehiä alkaa lirua SM-liigaankin. Eihän se hyvä juttu NHL:n kannalta oo ja Rapakon takana olevien kiekkofanien kannalta, mutta olisi aika mielenkiintoista seurata sitä hommaa kun huiput valtaa Euroopan sarjat. Koivu menis Tepsiin, Ruudut ja Jokinen IFK:hon, Timonen ja Kapanen menis KalPaan Mestiksen puolelle, Pitkänen Kärppiin. Tie Domihan sanoi, että aikoo tulla Jokereihin jos lakko tulee. Hölmö äijä!!! Ei Narrit sellaista jätkää tarvitse. Mielummin tulis Hifkiin rymistelemään kovalla pelityylillään. Tuliskohan noita muitakin tähtiä kuin suomalaisia tämän Domin lisäksi? Näillä asioilla kyllä voi spekuloida vaikka miten ja se nyt jää nähtäväks tuleeko koko lakkoa vai ei ja jos tulee, kestääkö se ylipäätänsä koko kauden ajan. Seuraavaksi kuitenkin jääkiekollinen huomioome suuntautuu NHL:n tämän vuotisiin pudotuspeleihin ja sitten parin viikon päästä alkaviin MM-kisoihin. Kesän jälkeen meitä odotteleekin sitten todellinen herkkupala: Hockey World Cup!!! Odotellaan ja katellaan... 8)

luisfigo

« Vastaus #71 : 13.04.2004, 19.35.55 »
Hyvä että Kärpät voitti! Pohjoinen antoi etelälle päihin, yleensä joka asiassa pohjoista syrjitään.
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

el Blanco

« Vastaus #72 : 13.04.2004, 19.47.21 »
Hyvä että Kärpät voitti! Pohjoinen antoi etelälle päihin, yleensä joka asiassa pohjoista syrjitään.

Mun mielestä tuo menee vähän kaupunkirasismin puolelle ja siinä (kaupunkirasismissa) ei ole mitn järkeä! Mua kyllä ärsyttää, kun koko ajan hoetaan tähän malliin: "Tämä on Pohjois-Suomen voitto ja mestaruus. Kärpät voitti Pohjois-Suomelle."
Mä en kyllä jaksa luke tommosia hokemia...Oulukin nyt vaan sattuu olemaan pohjoisessa ja sen kiekko- ja urheilukulttuuri on erilainen kuin esim. Stadissa. Ei tästä sen enempää nyt! :P

luisfigo

« Vastaus #73 : 13.04.2004, 21.38.46 »
Meinasin vaan sitä että ikinä ei kuunnella mitä pohjoinen on mieltä yleensä kaikki päätetään siellä prkl helsingissä >:(
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

el Blanco

« Vastaus #74 : 14.04.2004, 08.33.19 »
Meinasin vaan sitä että ikinä ei kuunnella mitä pohjoinen on mieltä yleensä kaikki päätetään siellä prkl helsingissä >:(

Stadi onkin Suomen piäkaapunki! ;D ;D

Hantta

« Vastaus #75 : 18.04.2004, 11.52.13 »
Vieläkö Winnipeq Jets on finaaleissa mukana?

el Blanco

« Vastaus #76 : 19.04.2004, 08.13.37 »
Vieläkö Winnipeq Jets on finaaleissa mukana?

Kyllä on! Winnipeg pelaa tänä vuonna Stanley Cup finaaleissa ja vastassa on Quebec Nordiques. Näin se homma menee vaikka molemmat taitavat olla Itäisen konfferenssin joukkueita! :) 8) :D ;D
Hekoheko...

Roopeldo

• Ei oo muutaku Kärpät
« Vastaus #77 : 20.04.2004, 15.34.50 »
Ihanata oli ku kärpät voitti.Oli muuten mahtavat juhlat oulun torilla viime torstaina.Itse lähdin 100 km:n päästä juhlimaa...about 20 000 henkilöä oli paikalla. :)Ja muutenki oli nii petskeleen mahtavaa. :) ;D.Ja aivan loistavaa ettei menny taas tonne suomen keskipisteeseen"tsadiin"!... JEEEEEEEAH...Itsehän muuten olin katsomassa sunnuntainakin sitä finaalia.
- MIKSI HJALLIS kutsuu kesäisin Teemu
Selänteen mökilleen? -Hän haluaa sinne maailman parhaan laiturin.

Roopeldo

• Ei oo muutaku Kärpät
« Vastaus #78 : 20.04.2004, 15.36.59 »

Täysin samaa mieltä...hjallis sanoo muukkkoselle että Pyörälä saa pelikieltoo ni muukkonen vastaa että nii tietenki saa.(jos joku ei tiedä kuka se muukkonen on, niin voin kertoa:sm-liigan kurinpitopäälikkö).
- MIKSI HJALLIS kutsuu kesäisin Teemu
Selänteen mökilleen? -Hän haluaa sinne maailman parhaan laiturin.