Vapaa keskustelu > Vapaa keskustelu

Digikamera

(1/5) > >>

Sami:
Suositelkaas mulle digikameraa.

Ei mutua, vaan jos jollakulla on omakohtaista kokemusta jostain kameroista, niin faktaa otetaan vastaan.

Tai no, kyllä se mutukin kelpaa.  ;)

Hintaluokka 300€ -> 1xxx€, en oikein tiedä vielä.  ;D

Juhana:
Joku huonompi kamera ja pari :tuoppi:. Käyttöjärjestys on :tuoppi: ensin ja sitten kuvat. Kyllä näyttää kuvat kelpokuvilta  :peukku_ylos:

Sami:
Sillähän se ratkes, kännykästä löytyy kamera tohon käyttöön, kiitos!

Esim 500€ saa jo monta  :tuoppi:  :tuoppi:  :tuoppi:  :tuoppi:  :tuoppi:  :tuoppi:

;D

luisfigo:
Osta Nokia 3650, saat jo alle 300€. Tai kamera joku Sonyn n. 500€ hintainen, luulisin että ton hintainen antais parhaan vastineen rahoille

Sami:

--- Lainaus käyttäjältä: luisfigo - 27.12.2003, 21.34.13 ---Osta Nokia 3650, saat jo alle 300€.
--- Lainaus päättyy ---

3650 löytyy jo, sekin vaihtunee kohta 6600:aan, kun kummitädille suosittelin sellaista ja se sitten osti sen ja sitte räpläsin sitä ja tuntu K O V A :lta ja et joo.

Mut siis kamera pitäis saada.

--- Lainaus käyttäjältä: luisfigo - 27.12.2003, 21.34.13 ---Tai kamera joku Sonyn n. 500€ hintainen, luulisin että ton hintainen antais parhaan vastineen rahoille
--- Lainaus päättyy ---

Ei Sonya. Kun siinä on se Memorystick. Mulla on huonoja viboja siitä, ei kokemuksia, mutta viboja.

Mutta 500€-600€ vois olla sopiva summa. Canon S50 on ollu kiikarissa, kellään siitä tuntemuksia?

Sitten se Caanonin EOS300D huutaa mun nimeä ja, mutta sihen saa laittaa jo pitkälle reilun tonnin tarvikkeineen, että...

Mulla on varmaan fantasiiderin puutetta, ku tällästä tänne paasaan.  :o :traktori:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta