Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista  (Luettu 293865 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Teemu

  • Viestejä: 26
  • Oma teksti
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #120 : 21.06.2003, 20.43.12 »
Real meni ja lainasi Raúl Bravon loppukaudeksi Leedsille. Onneksi palaa takaisin! Eikö Bravolle olisi käyttöä ykkös-joukkueessa ???
hmm..eipä taida löytyä käyttöä....

ZiZou

  • Viestejä: 10
  • Minä rakastan YaBB SE Forumia!
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #121 : 21.06.2003, 20.45.58 »
06/21/2003. Reports from Italy are suggesting Internazionale of Milan are on the verge of completing their first important transfer move of the summer, the acquisition of Ajax skipper Cristian Chivu.

It appears the Serie A club and the Dutch giants agreed on a 15 million Euro deal, while the Romania international is expected to sign a 4 year contract.

The official announcement of the transfer could already be made today.

Elikkä Chivu on Interin mies n. 99 %:sti.

Teemu

  • Viestejä: 26
  • Oma teksti
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #122 : 21.06.2003, 20.55.45 »
 :o :(
Voi hemmetti, ootin niin Chivun siirtoa Realiin.....

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #123 : 21.06.2003, 21.13.50 »
No nyt Interistä vois tulla Cordoba vahvistamaan Realin puolustusta ;)
O-ou

holvius

  • Viestejä: 13
  • LFC / Real
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #124 : 22.06.2003, 13.55.38 »
No nyt Interistä vois tulla Cordoba vahvistamaan Realin puolustusta ;)

Fabio olisi parempi vaihtoehto. On joutunut pelailemaan siellä laidalla josta ei ole pitänyt. Realissa ei olisi sitä ongelmaa.

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #125 : 22.06.2003, 15.00.23 »
oishan Cannavaro jokseenkin hyvä hankinta, mutta tuskin Inter päästää pelaajaa menemään ja hinta olisi varmastikin korkea... Ja toisaalta vähän epäilyttää Realin johdon suhtautuminen tähän puolustuksen vahvistamiseen  ???

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #126 : 22.06.2003, 15.03.37 »
Mikä oli ton Chivu-uutisen lähde?

Pentti

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #127 : 22.06.2003, 15.13.47 »
Fabio olisi parempi vaihtoehto. On joutunut pelailemaan siellä laidalla josta ei ole pitänyt. Realissa ei olisi sitä ongelmaa.

Faabio on omasta mielestäni maailman paras keskuspuolustaja.

Teemu

  • Viestejä: 26
  • Oma teksti
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #128 : 22.06.2003, 15.34.22 »
En oo ennen kuullukkaa mistään Fabiosta, kuka se on?
Mielestäni parhaimpiin nuoriin topparilupauksiin kuuluu Philippe Mexes.
Onko kukaan kuullut hänen siirtyvän muihin seuroihin?? ???

Teemu

  • Viestejä: 26
  • Oma teksti
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #129 : 22.06.2003, 15.35.14 »
Ai Cannavaroako tarkoitatte?

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #130 : 22.06.2003, 17.30.53 »
sitähän he (tai meitsi ainakin) tarkoittavat... eipä muita fabioita ole interin puolustuksessa...

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #131 : 22.06.2003, 22.13.24 »
HOI HOI HOI, ONKOS NYT NIIN, ETTÄ JOAQUÍN ON REALIN MIEHIÄ  8)

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #132 : 22.06.2003, 22.21.17 »
HOI HOI HOI, ONKOS NYT NIIN, ETTÄ JOAQUÍN ON REALIN MIEHIÄ  8)
Voishan se tulla ;D, mut ehkä ennemmin joku pakki
O-ou

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #133 : 22.06.2003, 22.22.41 »
ei mikään vahvistettu uutinen, mut marca kummiski tiedonlähteenä...
 :-[ 8)

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #134 : 22.06.2003, 22.28.43 »
Nii ja tekihän Joaquin tänään kaks siistii maalii :traktori:
O-ou

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #135 : 23.06.2003, 08.35.46 »
En oo ennen kuullukkaa mistään Fabiosta, kuka se on?
Mielestäni parhaimpiin nuoriin topparilupauksiin kuuluu Philippe Mexes.
Onko kukaan kuullut hänen siirtyvän muihin seuroihin?? ???

Huhujen mukaan Arsene Wenger havittelee Mexesiä Arsenalin paitaan. Siellähän niitä ranskalaisia riittää... kysyin ranskailaiselta työkaveriltani, mikä on hänen suosikkiranskalaisjoukkueensa ja hän vastasi että Arsenal  ;)

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #136 : 23.06.2003, 09.38.59 »
Savio neuvottelee Atléticon kanssa:
http://www.planetfootball.com/article.asp?id=151679&clid=186&cpid=23&title=Savio+set+for+Atletico

Lisäksi tuolta sivustolta bongasin uutisen, jonka mukaan Lucio olisi hylännyt tarjouksen Real Madridilta. Ei halua Madridiin pelaamaan. Toinen tod.näköinen vaihtoehto miehelle lienee Juventus artikkelin mukaan.

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #137 : 23.06.2003, 09.41.32 »
Yksinpuhelua...  :tuoppi:  :traktori:

Vicente del Bosque on pääsemässä sopimukseen myös ensi kaudesta. Allaolevan linkin takana olevan artikkelin mukaan sopimus ensi kaudesta allekirjoitetaan keskiviikkona  :peukku_ylos:

http://www.planetfootball.com/article.asp?id=151488&plid=&clid=186&cpid=&title=Del+Bosque+set+for+new+Real+deal

edit: Ai. Tämähän olikin jo tuolla etusivulla. Nooh, kertaus on kaikkien opintojen äiti  ::)
« Viimeksi muokattu: 23.06.2003, 09.44.41 kirjoittanut Petri P »

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #138 : 23.06.2003, 10.09.34 »
Savio neuvottelee Atléticon kanssa:
http://www.planetfootball.com/article.asp?id=151679&clid=186&cpid=23&title=Savio+set+for+Atletico

Lisäksi tuolta sivustolta bongasin uutisen, jonka mukaan Lucio olisi hylännyt tarjouksen Real Madridilta. Ei halua Madridiin pelaamaan. Toinen tod.näköinen vaihtoehto miehelle lienee Juventus artikkelin mukaan.


No jos nyt Saviosta ei saada euroakaan, sentään edes palkat laskevat hieman  ::)
Ja Luciota en nyt niin edes olisi halunnutkaan nähdä Realin puolustuksessa  (viimeistään nyt jos hylkäsi tarjouksen Realilta) ;D, onhan niitä parempiakin, eikä brasseja ole hyvä olla liikaa...  ::)
« Viimeksi muokattu: 23.06.2003, 10.10.19 kirjoittanut Cerzon »

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #139 : 23.06.2003, 10.31.23 »
Ronaldinho todennäköisemmin menee ManUun, sillä Barca ei pysty tarjoamaan tarpeeksi rahaa... tosin allaolevassa jutussa on mainittu myös Real Madridin tehneen 20 miljoonan euron arvoisen tarjouksen 23-vuotiaasta brassista?!  ???  Saman verran on tarjonnut PSG:lle myös ManU, jonka manageri Söör Alex on PSG:n johtoportaan epäsuosiossa, sillä tämä olisi käynyt ilmeisesti luvatta keskustelemassa Ronaldinhon kanssa Confederations Cupin aikana... hmm...

http://www.planetfootball.com/article.asp?id=151788&cpid=23&title=BARCA+CANNOT+MATCH+RON+BID


edit: punta -> euro
« Viimeksi muokattu: 23.06.2003, 10.46.32 kirjoittanut Petri P »