Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista  (Luettu 293992 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #140 : 23.06.2003, 14.22.50 »
06/21/2003. Reports from Italy are suggesting Internazionale of Milan are on the verge of completing their first important transfer move of the summer, the acquisition of Ajax skipper Cristian Chivu.

It appears the Serie A club and the Dutch giants agreed on a 15 million Euro deal, while the Romania international is expected to sign a 4 year contract.

The official announcement of the transfer could already be made today.

Elikkä Chivu on Interin mies n. 99 %:sti.
Uusimpien tietojen mukaan Chivulla on kaks vaihtoehtoo: Barca ja Inter...toivottavasti barca häviää taas tämän(kin) pelaajan jollekin muulle joukkueelle ;D :peukku_ylos:  :traktori:
O-ou

Teemu

  • Viestejä: 26
  • Oma teksti
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #141 : 23.06.2003, 15.09.44 »
Eikös Barcalla ole jo tarpeex toppareit esim. Cristanval ja De Boer?

Teemu

  • Viestejä: 26
  • Oma teksti
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #142 : 23.06.2003, 15.10.13 »
Siinä kyl ei oo ku 2....

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #143 : 23.06.2003, 20.22.06 »
Eikös Barcalla ole jo tarpeex toppareit esim. Cristanval ja De Boer?
Ja näistä kahdesta toinen on vaihtamassa jengii(De Boer)
Todennäköisemmältä näyttää, että Chivu ois menos ennemmin Barcaan kuin Interiin ???

Ronaldinhokin on enää kolmen joukkueen haarukassa(Real, Manu ja PSG) Barca tippui tästä taistosta rahahuoliensa kanssa ;D
O-ou

Teemu

  • Viestejä: 26
  • Oma teksti
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #144 : 23.06.2003, 22.15.55 »
Ronaldinhohan on mitä todennäköisimmin menossa Manuun...

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #145 : 23.06.2003, 22.17.08 »
Florentino on tarjonnut Ronaldinholle 'sopimusta', jossa mies pelaa seuraavaan kauden vielä PSG:ssä, mutta sen jälkeen siirtyy Realiin, kun Realissa on tällä hetkellä niin useita EU:n ulkopuolelta tulevia pelaajia... Sekä Real, että ManU ovat tarjonneet miehestä 20 milliä, Realin tarjous lienee PSG:lle parempi, kun se saa pitää tärkeimmän miehensä yhden kauden lisää... (luulisin ;D)

Eri asia on, mikä on Ronaldinhon kanta asiaan, vaikka mies onkin sanonut haluavansa pelata Realissa...  ::)

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #146 : 24.06.2003, 08.47.42 »
Hmm... Vai semmoinen sopimus on tarjottu? Kellä EU:n ulkopuolisella Realin pelaajalla on enää yksi vuosi sopimusta jäljellä..?  ::)

Toivottavasti tämä Ronaldinho-kauppa unohdetaan nyt kun joukkue tarvii kipeästi huippuluokan puolustajaa...

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #147 : 24.06.2003, 10.44.14 »
eipä taida olla sellaisia...  ???
Roberto Carlosilla ja Ronaldolla ei ainakaan...
Cambiassolla tietääkseni jatkuu, mutta Solarista ja Geremistä en osaa sanoa...  ::)
Vai liekö Flavio? ???

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #148 : 24.06.2003, 11.52.27 »
Taitaapa olla Aimarin päivät Valenciassa pelatut, sillä uskoisin, että miehelle on kysyntää 25 milj ? hintalapulla...  ::) vaikka hintaa onkin...

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #149 : 24.06.2003, 17.07.13 »
Juan Sebastian Veron on menossa Italiaan, joko Interiin tai Juveen ::)
« Viimeksi muokattu: 24.06.2003, 17.09.28 kirjoittanut Sewe »
O-ou

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #150 : 25.06.2003, 17.04.40 »
Carlos on sitten Realin uus valmentaja ;DToivottavasti Quiroz osaa käsitellä tähtiä yhtä hyvin kuin VDB ???
Sopimus julkistetaan tänään klo.19.30

edit:Quieroz
edit2:Queiroz
« Viimeksi muokattu: 25.06.2003, 17.07.31 kirjoittanut Sewe »
O-ou

Paula

  • Viestejä: 48
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #151 : 25.06.2003, 18.08.37 »
Mitäs hommia se Queiroz siellä Manussa muuten teki? Kattelin kyllä sitä CL makasiinia Neloselta sillon kun sen haastattelu, mutta kun Manun tyyppi tuli kehiin, tuli vaihdettua kanavaa niin ku varmaan monen muunkin ;).

vuato

  • Viestejä: 51
  • Pallobois (21940)
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #152 : 25.06.2003, 20.35.02 »
Bolton ei ostakkaan Ivan Campoa joten hänkö on Hierron korvaaja  ::)
« Viimeksi muokattu: 25.06.2003, 20.35.26 kirjoittanut vuato »

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #153 : 25.06.2003, 21.04.54 »
ei shiiiiööööööööt  :o

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #154 : 25.06.2003, 21.09.30 »
Mitäs hommia se Queiroz siellä Manussa muuten teki?

Apuvalmentaja
O-ou

Paula

  • Viestejä: 48
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #155 : 25.06.2003, 21.36.33 »
Mitäs hommia se Queiroz siellä Manussa muuten teki?

Apuvalmentaja

Juu sen verran olin kyllä kuullut et apuvalmentajana siellä oli, mutta tietääkö kukaan mikä työnjako Quierasilla ja Fergusonilla oikein oli?

Paula

  • Viestejä: 48
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #156 : 26.06.2003, 04.48.20 »
No mitäs ihmettä tämä on? Raulia ollaan viemässä kahdeks vuodeks Manuun?  :o. Jokseenkin vaikea uskoa.

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #157 : 26.06.2003, 08.03.44 »
No mitäs ihmettä tämä on? Raulia ollaan viemässä kahdeks vuodeks Manuun?  :o. Jokseenkin vaikea uskoa.

Jos toi on totta niin...  :keskari:  :peukku_alas:  :keskari:  >:(

edit:Täällä jossain oli juttuu, että jos Raul lähtee niin lähtee iso osa faneistakin...ottaa päähän ??? >:(
« Viimeksi muokattu: 26.06.2003, 08.06.52 kirjoittanut Sewe »
O-ou

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #158 : 26.06.2003, 08.48.32 »
Mitä prkl?! Ei Raúlia voida myydä/vuokrata mihinkään. Fanit eivät antaisi tätä koskaan anteeksi Perezille ja Valdanolle. Tuon artikkelin lopussa Perez toteaa, että Raúl tulee olemaan Real Madridissa uransa loppuun asti. Toivottavasti näin.

Juu sen verran olin kyllä kuullut et apuvalmentajana siellä oli, mutta tietääkö kukaan mikä työnjako Quierasilla ja Fergusonilla oikein oli?

Käsittääkseni mies hankittiin ManUun tuomaan ulkomaalaista "vivahdetta" valmennusportaaseen. Ja samalla tietämystä eteläisemmän Euroopan pelikulttuurista ja -taktiikoista. Olettaisin. Quieraziahan haastateltiin jossain UCL viikkomagasiinissa talven aikana. Tuolloin hän kertoi kai tarkemminkin roolistaan, mutta en enää muista mitä sanoi...

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #159 : 26.06.2003, 09.23.08 »
Jotenkin vaikea uskoa, että Raul lähtisi ::)
REAL MADRID