Florentino on tarjonnut Ronaldinholle 'sopimusta', jossa mies pelaa seuraavaan kauden vielä PSG:ssä, mutta sen jälkeen siirtyy Realiin, kun Realissa on tällä hetkellä niin useita EU:n ulkopuolelta tulevia pelaajia... Sekä Real, että ManU ovat tarjonneet miehestä 20 milliä, Realin tarjous lienee PSG:lle parempi, kun se saa pitää tärkeimmän miehensä yhden kauden lisää... (luulisin

)
Eri asia on, mikä on Ronaldinhon kanta asiaan, vaikka mies onkin sanonut haluavansa pelata Realissa...
