Ja paskat. Jos Raúl siirtyy, lopetan jalkapallon seuraamisen siihen ja keskityn vaikkapa kotoiseen pesäpalloon.
Tätä ei varmasti ikipäivänä tule tapahtumaan, en edes tiedä tarpeeksi kieltäviä sanoja.

Pienikin vihjaus Raúlilta riittää tekemään lähes kaikki kannattajat hänen kanssaan samalle puolelle.
Raúlin myynnillä Real Madrid menettäisi kaikki uskollisimmat kannattajansa, mukaan luettuna kaikki Sociot, sekä varmasti myös tukullisen niitä vähemmän uskollisia kannattajia. Se olisi Pereziltä niin viimeinen tikki, ettei hän saisi ainuttakaan ääntä seuraavissa presidentinvaaleissa jotka ovat muistaakseni jo ensi kesän jälkeisenä kesänä. Tämä on jo niin mahdoton ajatus, ettei Perezkään sitä tee, se olisi hänen presidentinuransa loppu mahdollisesti muutamassa päivässä. Mistä tietää vaikka hänen elämänsäkin päättyisi vähän Raúlin myynnin virallistamisen jälkeen.
Juttu on mahdottomuudessaan niin äärettömän mahdoton, että on mahdotonta edes löytää sanoja sen mahdottomuuden kuvaamiseen. Ei tule tapahtumaan, ei varmasti. Ei varmasti. Ei tasan varmasti. Ei sitten niin millään. Ei. Ei todellakaan. Ei. Voisin lyödä asiasta vaikka vasemman kivekseni vetoa.
P.S Kukaan pelaaja ei ole Real Madridia suurempi. Mutta Raúl pääsee lähelle, hyvin lähelle.