Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista  (Luettu 293962 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #160 : 26.06.2003, 10.34.21 »
huuhhuhh.... vittu jos toi on totta  ??? >:(  :keskari:
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Paula

  • Viestejä: 48
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #161 : 26.06.2003, 11.11.10 »
Käsittääkseni mies hankittiin ManUun tuomaan ulkomaalaista "vivahdetta" valmennusportaaseen. Ja samalla tietämystä eteläisemmän Euroopan pelikulttuurista ja -taktiikoista. Olettaisin. Quieraziahan haastateltiin jossain UCL viikkomagasiinissa talven aikana. Tuolloin hän kertoi kai tarkemminkin roolistaan, mutta en enää muista mitä sanoi...

Ok, kiitos selityksestä.

Juu, kyllä tuo kuulostaa aika hurjalta.  Nyt vasta näin sen missään muualla ja tuo missään muualla oli aina niin oikeassa oleva Tribal Football, joten on jo hieman helpompi uskoa että se olisi täyttä roskaa ;).

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #162 : 26.06.2003, 19.48.02 »
Ja paskat. Jos Raúl siirtyy, lopetan jalkapallon seuraamisen siihen ja keskityn vaikkapa kotoiseen pesäpalloon.

Tätä ei varmasti ikipäivänä tule tapahtumaan, en edes tiedä tarpeeksi kieltäviä sanoja.  >:(

Pienikin vihjaus Raúlilta riittää tekemään lähes kaikki kannattajat hänen kanssaan samalle puolelle.

Raúlin myynnillä Real Madrid menettäisi kaikki uskollisimmat kannattajansa, mukaan luettuna kaikki Sociot, sekä varmasti myös tukullisen niitä vähemmän uskollisia kannattajia. Se olisi Pereziltä niin viimeinen tikki, ettei hän saisi ainuttakaan ääntä seuraavissa presidentinvaaleissa jotka ovat muistaakseni jo ensi kesän jälkeisenä kesänä. Tämä on jo niin mahdoton ajatus, ettei Perezkään sitä tee, se olisi hänen presidentinuransa loppu mahdollisesti muutamassa päivässä. Mistä tietää vaikka hänen elämänsäkin päättyisi vähän Raúlin myynnin virallistamisen jälkeen.

Juttu on mahdottomuudessaan niin äärettömän mahdoton, että on mahdotonta edes löytää sanoja sen mahdottomuuden kuvaamiseen. Ei tule tapahtumaan, ei varmasti. Ei varmasti. Ei tasan varmasti. Ei sitten niin millään. Ei. Ei todellakaan. Ei. Voisin lyödä asiasta vaikka vasemman kivekseni vetoa.

P.S Kukaan pelaaja ei ole Real Madridia suurempi. Mutta Raúl pääsee lähelle, hyvin lähelle.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

zaqqy

  • Viestejä: 13
  • Oma teksti
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #163 : 26.06.2003, 21.25.49 »
Ronaldinho Realiin=Raul ManUn

Tämähän on suuren luokan spekulaatiota, mutta en yllättyisi jos Madridin Brassi pelaajat olisivat vaatimassa Ronaldinhon hankintaa.


Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #164 : 26.06.2003, 21.52.55 »
en yllättyisi jos Madridin Brassi pelaajat olisivat vaatimassa Ronaldinhon hankintaa.
Ehkä he haluavat Ronaldinhon, mutta tuskin haluavat luopua Raulistakaan :-\
O-ou

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #165 : 27.06.2003, 08.59.53 »
Ronaldinho Realiin=Raul ManUn

Tämähän on suuren luokan spekulaatiota, mutta en yllättyisi jos Madridin Brassi pelaajat olisivat vaatimassa Ronaldinhon hankintaa.


Ronaldinhon siirron Realiin voi unohtaa, tai sitten on todella tyhmä siirto. Eiköhän keskikentällä ole tarpeeks hyvä aloituskokoonpano ja Florentinohan on itse tarjonnut Ronaldinholle ensi vuodeksi sopimusta... Ei täksi...

Ja JOS NIIN PASKASTI KÄVIS, ETTÄ RAÚL MENIS MANUUN siirtyisin seuraamaan uppopalloa  >:(

Teemu

  • Viestejä: 26
  • Oma teksti
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #166 : 28.06.2003, 22.26.28 »
Raul Manuun... ??!!

Teemu

  • Viestejä: 26
  • Oma teksti
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #167 : 28.06.2003, 22.27.46 »
Olisikohan Philippe Mexes jo sen luokan tähti että hän voisi tulla Realiin?

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #168 : 05.07.2003, 13.10.44 »
Ohhoh Chelsea on sitten saanut massia 225 miljoonaa euroa pelaajahankintoihin uudelta omistajaltaan saas nähdä mitä paskoja menevät ostamaan kilpailuhengessä Realia vastaan... Kluivert vois olla hyvinkin todennäköinen...
Liekö toi Nestasta tehty 50 millin tarjous ollut ManU:n vaiko Chelsean...  ???
« Viimeksi muokattu: 05.07.2003, 13.11.00 kirjoittanut Cerzon »

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #169 : 05.07.2003, 13.51.55 »
Hyvät rahat Chelsealle :) Nyt minun "2. suosikit"  saisi hankkia muutaman kovan vahvistuksen :)
« Viimeksi muokattu: 05.07.2003, 13.53.39 kirjoittanut Petri »
REAL MADRID

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #170 : 06.07.2003, 14.02.56 »
Kyllä Valencia pyrkii hienosti hoitamaan Eto'O:n siirron siten, että Real ei sais mitään välistä kuten kuuluis >:(

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #171 : 07.07.2003, 12.00.05 »
Taitaa Ronaldinho olla jossain vaiheessa Realin miehiä  ::)

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #172 : 07.07.2003, 12.19.59 »
Onkos kenelläkään tietoo, että loppuuko jonkun keskikenttämiehen sopimus ens kauden jälkeen...Kenen tilalle Ronaldinhoa ollaan suunnittelemassa?
O-ou

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #173 : 07.07.2003, 22.07.13 »
Oliskohan Becks siirtynyt lihotus kuurille ja vaihtopenkin päähän?
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #174 : 08.07.2003, 12.27.44 »
Onkos kenelläkään tietoo, että loppuuko jonkun keskikenttämiehen sopimus ens kauden jälkeen...Kenen tilalle Ronaldinhoa ollaan suunnittelemassa?

Ei kenelläkään lopu, liekö et esim. zidanesta pyritään tuolloin eroon, jotta saadaan jonkinlainen siirtokorvaus ennenkuin miehin sopimus päättyy...  ::)
Ellei jatkosopimusta synny...  ???

Keskikentällä on kyl tungosta ja Real pyrkii vähentämään pelaajiaan ja uskoisin, et Macca, Celades, Flavio sun muut poistuvat viimeistään vuoden päästä... Macca ainakin kun sopimus loppuu ;D

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #175 : 09.07.2003, 08.57.16 »
No nyt on Milito, saa nähdä millainen mies on tarkalleen kyseessä. Joka tapauksessa on nyt selvää, että enää ei keskuspakkeja hankita lisää...
Liekö aloituskokoonpanon mies  ???

Helguera - Milito, Helguera - Pavon, Pavon - Milito
 ???

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #176 : 09.07.2003, 09.39.45 »
Chelsea on tarjonnut 11 miljoonaa puntaa Geremistä...Mielipiteitä asiasta, olisiko hyvä juttu, että mies myytäisiin?

Omasta mielestäni Geremin voisi myydäkin Chelseaan, ainakin tulisi rahaa mahdollista Ronaldinho kauppaa ajatellen... :peukku_ylos:
O-ou

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #177 : 09.07.2003, 11.47.07 »
Chelsea on tarjonnut 11 miljoonaa puntaa Geremistä...Mielipiteitä asiasta, olisiko hyvä juttu, että mies myytäisiin?

Omasta mielestäni Geremin voisi myydäkin Chelseaan, ainakin tulisi rahaa mahdollista Ronaldinho kauppaa ajatellen... :peukku_ylos:

Ei pitäis myydä. Puolustus on hutera ja näkisin mieluummin Geremin kentällä kuin Salgadon. Ja varsinkin kun mies on kykenevä pelaamaan myös keskikentällä tai jopa keskellä! Ja Realin kokoonpanolle ei tekis pahaa omata muutama fyysisempi pelaaja   :)

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #178 : 09.07.2003, 11.48.03 »
Mahdolliseen Ronaldinhon ostoon ens kaudella (uskoisinn et menee ManU:un tai Chelseaan) saaatais rahat kummiskin sponsoreilta ja pelipaitojen myynnillä...  ;)

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #179 : 09.07.2003, 14.09.26 »
No joo, toiki kuulostaa aika hyvältä ???
O-ou