Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista  (Luettu 294026 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Pentti

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #200 : 19.07.2003, 16.47.40 »
Huhuja on liikkunut pitkään että Guti olisi menossa As Roomaan. Morientes olisi myös menossa roomaan. No katsotaan kuinka käy..
Pienoinen yllätys tuo Chivun siirto rooman oli..

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #201 : 19.07.2003, 17.16.06 »
Joo, Espanjassa pidetään Pikku-Ronaldon siirtoa Barcaan jo varmana.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #202 : 19.07.2003, 23.10.34 »
Hohoho se pelle meni Barcaan  ;D
Onnea sinne vaan  ;D

Pentti

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #203 : 19.07.2003, 23.52.06 »
no olihan se periaatteessa hyvä ostos mutta siinä oli 10 miljoonaa liikaa.. 28 miljoonaa vai mitä se makso. Lähes Becksin hinta eli kyllä oli kallis

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #204 : 19.07.2003, 23.59.02 »
Odotetaan vaan koska tänne ilmestyy joku fuckin tärähtäny barca-fanaatikko huorimaan uudesta ostoksesta  ;D

Pentti

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #205 : 20.07.2003, 00.16.57 »
Pakkohan se tänne uudestaan sanomaan että helvetin kallis ostos.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #206 : 20.07.2003, 09.58.12 »
Itse olisin nähnyt kyllä Ronaldinhon mieluummin valkopaidassa kuin sen meikkipellen :traktori:  :traktori:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Pentti

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #207 : 20.07.2003, 11.00.01 »
Luisfigo, olen samaa mieltä. Ronaldinho Realiin ja Becks Barcaan!

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #208 : 20.07.2003, 18.35.03 »

Todellaki mielummin Ronaldinho Realiin ku Beckham! Ronaldinholla ois ollu vielä pelivuosiaki rutkasti enemmän.

Pentti

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #209 : 20.07.2003, 19.22.20 »
eiköhän tämän takia juuri kuin becksillä on edessä ehkä 4 vuotta kun ronaldinholla 10 vuotta..

eagle

  • Viestejä: 44
  • ...
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #210 : 20.07.2003, 21.27.43 »
Koska kukaan ei ole maininnut merkittävintä siirtoa, niin Andres D'Alessandron kaappasi Wolfsburg. Muutaman vuoden päästä suurseurat kyllä maksavat D'Alessandrosta ja paljon.

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #211 : 21.07.2003, 21.48.58 »
Milito ei tule, joten uus keskuspakki tarvitaan...
« Viimeksi muokattu: 22.07.2003, 11.06.44 kirjoittanut Cerzon »

Pentti

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #212 : 22.07.2003, 12.38.13 »
Itseassiassa Milito tuli. Ilta-sanomissakin oli juttua militon ja beckhamin siirrosta ja kuinka becksit pelkäävät ryöstöä. Militon isä oltiin kidnapattu ja milito joutui maksamaan rikollisille 250 000 euron lunnaat.

Vai olenko minä ihan väärässä? miksi Milito ei tulisi? Sen perkeleen polven takiako?
« Viimeksi muokattu: 22.07.2003, 12.42.33 kirjoittanut Pentti »

vuato

  • Viestejä: 51
  • Pallobois (21940)
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #213 : 22.07.2003, 13.22.04 »
Planetfootball.comin mukaan Militon siirto on peruttu.

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #214 : 22.07.2003, 13.44.13 »
Miksi Milito ei tulisi? Sen perkeleen polven takiako?

Aivan...

Pentti

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #215 : 22.07.2003, 15.37.19 »
Vittu saatana perkele. Pakko realin hankkia puolustaja. Milito kuullosti loistavalta ikääkin kun miehellä oli 22.

Muuten kuulitteko siitä että Fadigalla on sydänvikoja ja interin lääkärit eivät anna hänen pelata..
« Viimeksi muokattu: 22.07.2003, 15.38.31 kirjoittanut Pentti »

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #216 : 23.07.2003, 16.37.25 »
Italiassa olis tarjolla pari huippuluokan puolustajaa, Cannavaro tai Samuel. Real on vissiin jo neuvotellu ainaki Cannavarosta, ja vaihdossa olisi menossa Interiin Solari...kyl toi mulle kävis ;D
O-ou

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #217 : 23.07.2003, 21.05.55 »
Joo W. Samuel on maailman paras toppari, joten hänet täytyy hankkia Madridiin! :peukku_ylos:  :peukku_ylos:  :tuoppi:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Royce

  • Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #218 : 26.07.2003, 19.17.06 »
Pasanen Sossuun? Jospa La Ligaa alettais arvostaa tälläkin päin...

Hantta

  • Viestejä: 128
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #219 : 27.07.2003, 00.59.29 »
Joissain huhuissa Realiin on yhdistetty ainakin Valioliigaan nousseen Wolvesin lupaava pulustaja Joleon Lescott. Ilmeisesti muutamat muutkin kovatasoiset seurat ovat olleet Lescottista kiinnostuneita.

Eikös jossain ollut, että £3-5M olisi käytössä pakin hankintaan Realilla? Sillä ei kyllä välttämättä saada, ainakaan kovin helpolla puolustajaa ennen kauden alkua.

Loppukesän paniikkihankintoja luvassa?  :D :peukku_ylos: