Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista  (Luettu 229611 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Royce

• Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #1260 : 18.07.2004, 13.07.42 »
Royce käy täällä vetämässä kaikki päivän huhut ja lehtien täyte paskat suomeksi..   ;D Turhaa...

Jaahas. No jos ei kiinnosta älä lue. Ja mun mielest otsikkona on "Huhuja pelaaja-siirroista" eli vois olla aika hiljasta täs keskustelus jos ei käytäis huhuja läpi.

En sillä etteikö huhut olisi kauden eräänlainen kohokohta, mutta minua hieman huvitti että lehtien "kuulema" jutut on täällä...

Tota et ymmärtänyt. Kuulema on itse käyttämäni sana, ei mitä lehdissä luki. Jos osaat tulkita, "kuulema" lainausmerkeis viittaa epäilevästi lehden kirjoituksiin  ;)
« Viimeksi muokattu: 18.07.2004, 14.16.42 kirjoittanut Royce »

el Blanco

« Vastaus #1261 : 18.07.2004, 13.13.08 »
Royce käy täällä vetämässä kaikki päivän huhut ja lehtien täyte paskat suomeksi..   ;D Turhaa...

Jaahas. No jos ei kiinnosta älä lue. Ja mun mielest otsikkona on "Huhuja pelaaja-siirroista" eli vois olla aika hiljasta täs keskustelus jos ei käytäis huhuja läpi.

Niinpä! Tähän topiciin voi siis laittaa HUHUJA pelaajasiirroista. Vaikka ihan hullujakin huhuja, suurempia tai pienempiä. Eivätkä nuo Realin yritykset hankkia Vieiraa, Carvalhoa, Emersonia ja kumppaneita ole todellakaan olleet pelkkiä perättömiä huhujakaan. Kyllä Españan lehdistökin on varmasti asiantuntevampi kuin nimimerkki Barcelona.

luisfigo

« Vastaus #1262 : 18.07.2004, 15.48.24 »
OT lisää. Bannikaa toi Barcelona
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #1263 : 18.07.2004, 19.37.43 »

Sen verran minäkin olen oppinut että kesän huhuistä 99% on paskaa ja vaikka kyseessä on Real Madrid niin en jaksa uskoa noin monen pelaajan siirtyvän tänä kesänä. Saisitte edes yhden vielä Samuelin lisäksi. Eikös sen Perezin systeemi ole se 1 cala per kesä,joten...

Miksi Vieira vaihtaisi Arsesta Realiin kun Arse on parempi joukkue?Niin rahan takia..No, menis sitten Chelseaan..
Huhut on kauden parhaita paloja.
Barcelona seuroilla on historioissa eroja, Real Madrid on kausittain mestari. Arsenalilla on vain välillä parin kauden mittaisia menestysputkia

En sillä etteikö huhut olisi kauden eräänlainen kohokohta, mutta minua hieman huvitti että lehtien "kuulema" jutut on täällä...vielä kun olis paskalla käynnitkin lueteltuna..  :P Sitten tulee toinen ja sanoo et " tää on liian hyvää ollakseen totta" ja tämä toistuu kertoja jopa useita..  :)

Mutta en minä kiellä niin tekemästä,en toki!Jatkakaa...

Jep,historiassa eroja on,mutta eihän niillä ole vaikutusta tähän päivään.Muistaakseni Real ei voittanut mitään viime kaudella, joten sana kausittain voidaan jättää pois.

Paperilla katsottuna Real on loistava joukkue,mutta sehän ei takaa pelillistä loistokkuutta,kuten viimekaudella nähtiin.Tosin arsenal ei jää paperillakaan huonommaksi,mies miestä vastaan vertailussa.Arsenal pelasi kokokauden hyvää jalkapalloa pelaamalla valioliigan tappioitta läpi ja se jos mikä kertoo joukkueesta,joukkueena pelaamisesta.Kertokaa jos olen väärässä.Tähän te sanotte että valioliiga on huono tasoinen, kun ette pysty kumoamaan väitettäni.

Epeli voi provosoitua kirjoituksistani ihan vapaasti,jos osaat ottaa ne provona.Väittämään ja väittämään, jalkapallossa huippujoukkueiden pelilliset voimasuhteet muuttuvat kausi kaudelta.Toinen on aina paremmassa tikissä kuin toinen.Materiialissa eroja ei juurikaan ole.

entäs Epelin asiantuntemus.Taitaa rajoittua joukkueeseen nimeltä Real Madrid..

Montako Champions League voittoa Arsenalilla? Entä Real Madridilla? Onko Arsenalilla yhtä paljon mestaruuksia valioliigassa, kuin Real Madridilla La Ligassa?
Ja tosta muusta Royce tiivistikin oleellisen, mut toistetaa nyt silti, "Barcelona": Jos ei huhut pelaajasiirroista, tai keskustelu Real Madridista kiinnosta, voit painua helvettiin täältä nalkuttamasta! En minäkään osaa soittaa viulua ja silti en jatkuvasti hauku viulunsoittajia jossain heidän foorumeissaan!
« Viimeksi muokattu: 18.07.2004, 19.43.16 kirjoittanut Epeli »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Barcelona

• Oma teksti
« Vastaus #1264 : 18.07.2004, 21.30.57 »
Epeli,enkö minä sanonut että historiassa on eroja, mutta äijä rupee siitä silti puhumaan.

aika kehno toi sun vertaus, ihanko itse keksit!!Jos oman poikkeavan mielipiteen sanominen on haukkumista/pään aukomista sinun mielestä niin hyvin menee... :P

Banniminen on ihan turhaa,nimittäin aina saa uuden nimimerkin...

P.S. kielsinkö minä sitten kirjoittamasta niitä huhuja...En!olette käsittäneet väärin...  ;)

E-spel

« Vastaus #1265 : 18.07.2004, 23.26.49 »
VÄÄRIN! Poikkeavan mielipiteen sanoisit, jos sanoisit vaikka, tietäneesi lähteen, joka on sitä mieltä, ettei sanotaan nyt vaikka Carvalho ole käynyt minkäänlaisia neuvotteluja Real Madridin kanssa.
Se että, alat kitisemään siitä, et "Huhuja pelaaja-siirroista" otsikon alla tosiaankin kerrotaan niistä huhuista, osoittaa vähintäänkin lukutaidon puutetta. Tee vaikka sitten oma ketju, jossa kerrot kuinka huono ja paha Real Madrid on, niin saat vaikka kuinka monen eri nimerkin nimillä käydä yksinäsi parjaamassa aina sitä mukaan, kun se banniminen (toivottavasti pian!) tapahtuu.
Yks juttu vielä: Ei oo kovinkaan viisasta arvostella joukkuetta YHDEN kauden perusteella. UEFAl on olemassa seurajoukkue ranking, jossa pisteet lasketaan pelattujen otteluiden perusteella eikä sinun meille tutuksi tekemällä stetson-systeemillä. Arvaatkos kumpi joukkue on korkeammal, Real Madrid vai Arsenal? Jos (ja kun) ei oo tietoo niin tässäpä linkki: http://www.eurotopfoot.com/club.php3
« Viimeksi muokattu: 18.07.2004, 23.27.46 kirjoittanut Epeli »

E-spel

« Vastaus #1266 : 18.07.2004, 23.33.31 »
Nonii, vähä "asiaakin" meikäläiseltä välillä: Seitaridiksen agentti ilmeisesti todennut, että Seitaridis siirtyy Portoon. Eli Seitaridis voidaan tällä haavaa unohtaa. ::)

Royce

• Vieras
« Vastaus #1267 : 19.07.2004, 01.11.14 »
Nonii, vähä "asiaakin" meikäläiseltä välillä: Seitaridiksen agentti ilmeisesti todennut, että Seitaridis siirtyy Portoon. Eli Seitaridis voidaan tällä haavaa unohtaa. ::)

Shiat. Real TARVITSEE DMC:n ja kierrätettävän oikean laidan joka pystyy tarvittaes pelaa myös keskel. Taitaa käydä niin, et siirrot tapahtuu vast elokuun puolel (ihan järkevääkin)...

Naurattaa vaan Porton presidentin toteamukset, et Carvalho ei lähde alle 30 milliin ja et Portolla ei ole mitään syytä tehdä kauppaa, koska Carvalho on euroopan paras paikallaan ja, että siirto Madridiin olisi siirto huonompaan seuraan. Phuck  :D

el Blanco

« Vastaus #1268 : 19.07.2004, 09.12.39 »
Xabi Alonso ja Seitaridis ovat siis pois pelistä ja on ilmeisesti Vieirakin. Voi perkule, eikö me saada ketään nyt hommattua?! Carvalho pitäisi ehdottomasti saada, mutta 30 millii on kyllä Portolta yliammuttua. Emersonista en vieläkään osaa sanoa mitään muuta, että saattaa olla ehkä floppiostos ja kaiken lisäksi mies ehdottomasti haluaa Juveen. ::)

Barcelona

• Oma teksti
« Vastaus #1269 : 19.07.2004, 14.16.39 »
VÄÄRIN! Poikkeavan mielipiteen sanoisit, jos sanoisit vaikka, tietäneesi lähteen, joka on sitä mieltä, ettei sanotaan nyt vaikka Carvalho ole käynyt minkäänlaisia neuvotteluja Real Madridin kanssa.
Se että, alat kitisemään siitä, et "Huhuja pelaaja-siirroista" otsikon alla tosiaankin kerrotaan niistä huhuista, osoittaa vähintäänkin lukutaidon puutetta. Tee vaikka sitten oma ketju, jossa kerrot kuinka huono ja paha Real Madrid on, niin saat vaikka kuinka monen eri nimerkin nimillä käydä yksinäsi parjaamassa aina sitä mukaan, kun se banniminen (toivottavasti pian!) tapahtuu.
Yks juttu vielä: Ei oo kovinkaan viisasta arvostella joukkuetta YHDEN kauden perusteella. UEFAl on olemassa seurajoukkue ranking, jossa pisteet lasketaan pelattujen otteluiden perusteella eikä sinun meille tutuksi tekemällä stetson-systeemillä. Arvaatkos kumpi joukkue on korkeammal, Real Madrid vai Arsenal? Jos (ja kun) ei oo tietoo niin tässäpä linkki: http://www.eurotopfoot.com/club.php3

Haloo!!Tämän uutisjutun pistin ihan zoukkina kun olin huvittunut asiasta...Niin minähän oikein kitisin,sen kertoo kaikki ne hymiötkin mitä käytin..  ;D Epeli, vedä toinen herne toiseen sieraimeen nyt!

Onko pääsi tosiaankin puuta...  ;) Minä en ole sanonut mielipidettäni Carvalhosta vaan siitä että Arse on mielestäni parempi kuin Real tällä hetkellä.Ja taas sinä katsot historiaan vetämällä seura rankingin mukaan.Siinähän on laskettu pisteet monien kausien ajalta,ehkä kymmennen,joten sehän ei kerro tämän hetkistä totuutta.Real saa pelata monta paskaa kautta ennen kuin se on edes toisena.. :P

Niin ja minähän olen haukkunut täällä Realia niin paljon että pitäs varmaan pistää pystyyn oma topicci..Arsenal on parempi kuin Real, siis aivan älytöntä haukkumista... ;D

Kun mulla nyt sattuu olemaan eri näkökulma tähän asiaan niin olen lukutaidoton, jalkapallosta mitään tietämätön ja asiantuntemattomampi kuin espanjan lehdistö (joka on jo aika pahasti sanottu..  :P) niin kuka täällä ottaa asian niiiiiiin henkilökohtaisesti?Kuka?

P.S. käy hakee taas joku tilasto historiasta..  :P

Barcelona

• Oma teksti
« Vastaus #1270 : 19.07.2004, 14.20.36 »
Carvalho pitäisi ehdottomasti saada, mutta 30 millii on kyllä Portolta yliammuttua

Tässä olen eri mieltä että 30 liikaa,sillä Carvalho oli ehdottomasti EM-kisojen paras toppari ja on hintansa arvoinen.Realin olisi kannattanut saada kauppa aikaiseksi ennen kisoja niin olisi lähtenyt halvemmalla, mutta mistäpä sitä ikinä tietää.Portolta ihan viisas ratkaisu kun katsoivat kisojen yli ensin,Carvalhon arvo tuplaantui varmasti...
« Viimeksi muokattu: 19.07.2004, 14.21.38 kirjoittanut Barcelona »

Royce

• Vieras
« Vastaus #1271 : 19.07.2004, 14.30.49 »
Tässä olen eri mieltä että 30 liikaa,sillä Carvalho oli ehdottomasti EM-kisojen paras toppari ja on hintansa arvoinen.Realin olisi kannattanut saada kauppa aikaiseksi ennen kisoja niin olisi lähtenyt halvemmalla, mutta mistäpä sitä ikinä tietää.Portolta ihan viisas ratkaisu kun katsoivat kisojen yli ensin,Carvalhon arvo tuplaantui varmasti...

Saat nähdä, kuinka toi hinta laskee ajan kuluessa. Jos Carvalho tahtoo Realiin, on Porton myytävä pelaaja ja siirtoajan lähestyessä umpeutumista hinnat kyllä alenee. Näin se on aina.

Ja Xabi Alonson tapaukseen... En pidä ihan menetettynä kyllä vielä. Hyvinkin mahdollista, että mahdollisesti Sociedad alentaa hintapyyntöään kun Real todennut kauppojen olevan ohitse... Ostoksis pitää vähän käyttää päätä kans eikä ostaa sokkona jolloin Real maksais jokaisesta pelaajasta tuplahintaa oikeaan arvoon verrattuna.

Royce

• Vieras
« Vastaus #1272 : 19.07.2004, 14.33.45 »

Arse on mielestäni parempi kuin Real tällä hetkellä.

Mistä tää tieto o? Arse pärjää hyvin valioliigassa? Se ei kerro koko totuutta...
Eivätpä ole (tietääkseni) pelanneet ulkomailla viime vuosina mestareina.

E-spel

« Vastaus #1273 : 19.07.2004, 15.07.47 »
Barcelona: Montako peliä Real Madrid pelasi Arsenalia vastaan päättyneellä kaudella? Aivan, ei yhtään, joten emme voi tietää kumpi joukkue oli päättyneellä kaudella parempi. Siis on luottaminen aikaisempiin kohtaamisiin (seurajoukkueranking). Tota Carvalho juttua et selvästikään ymmärtänyt yhtään, mikä nyt ei varsinaisest ole mitään uutta. Sanoin, että oletetaan sinun sanovan jonkun lähteen avulla (tai edes ilman), että Carvalho ei ole tulossa Madridiin. Tosiaan sanoithan, ettei Vieira ole tulossa, mutta kun perustelu on luokkaa "Real Madrid on ihan tyhmä ja tarpeeton." niin miten luulet porukan täällä siihen reagoivan?
« Viimeksi muokattu: 19.07.2004, 15.11.36 kirjoittanut Epeli »

el Blanco

« Vastaus #1274 : 19.07.2004, 15.32.57 »
Nimimerkki Barcelonalle: Käytä välilyöntiä pisteiden ja pilkkujen välissä, että saa edes jotain selkoa tekstistäsi vai oletko vielä ala-asteella? Sitten toinen juttu: älä yliarvosta Valioliigaa sillä sitä tunnut todella tekevän. Myönnän toki, että Arsenalin tappioton liigakausi oli huikea suoritus ja vaikea sellainen, mutta samaan suoritukseen joukkue ei olisi pystynyt jos se pelaisi Españan La Ligassa joka on kiistämättä maailman kovatasoisin jalkapallopääsarja. Kaiken lisäksi Arsenal on ikuinen epäonnistuja Euroopan kentillä. Se ei ole ikinä voittanut Mestareidin liigaa eikä sen edeltäjää eikä tule varmaankaan seuraavinakaan vuosina voittamaan. Ei siis pidä sanoa, ettäkö Arsenal olisi parempi kuin Real sillä joukkueet pelaavat aivan toisenlaisissa liigoissa ja joukkueet muutenkin ovat hyvin erilaiset. Paperilla toki joukkueet ovat hyvinkin tasaväkiset ja olisivat myös varmasti kentälläkin jos he pelaisivat oikeasti toisiaan vastaan vaikkapa Mestareiden liigassa. Olen puhunut! :P

KesantoVesa

« Vastaus #1275 : 19.07.2004, 18.48.15 »
Jos mä saisin päättää, niin Barcelonalta evättäisiin pääsy tälle foorumille, koska keskustelun taso lähtee aina laskuun kun Barcelona kirjoittaa tänne epämääräisiä viestejään.

el Blanco

« Vastaus #1276 : 19.07.2004, 19.13.03 »
Barcelonan viestit ei musta oo mitään niin "epämääräsiä" vaan pikemminkin ärsyttäviä. >:( Toki jokaisella on sananvapautensa, mutta raja menee täälläkin, hei! Lisäksi Barcelona voisi hiukan enemmän perustella sitäkin miksi Arsenal muka on tällä hetkellä "parempi" kuin Real. Kaiken lisäksi nyt on off-season, eikä joukkueita voida vielä niin hyvin lähteä vertailemaan. Noh, nää sössötykset ei kyllä kuulu tähän topiciin joten antaapa olla tältä osin! :P

el Blanco

« Vastaus #1277 : 19.07.2004, 19.29.41 »
Väliin kerrottakoon, että Drogban siirto Abra- Chel$kiin varmistui.

luisfigo

« Vastaus #1278 : 19.07.2004, 19.53.18 »
Väliin kerrottakoon, että Drogban siirto Abra- Chel$kiin varmistui.
Damn
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

el Blanco

« Vastaus #1279 : 19.07.2004, 19.59.18 »
Mourinho haluaa joukkueeseensa vielä yhden puolustajan pois lähteneen Desaillyn tilalle. Siihen virkaan on veikkailtu yhtä Kreikan sankareista: Dellasia! :o