VÄÄRIN! Poikkeavan mielipiteen sanoisit, jos sanoisit vaikka, tietäneesi lähteen, joka on sitä mieltä, ettei sanotaan nyt vaikka Carvalho ole käynyt minkäänlaisia neuvotteluja Real Madridin kanssa.
Se että, alat kitisemään siitä, et "Huhuja pelaaja-siirroista" otsikon alla tosiaankin kerrotaan niistä huhuista, osoittaa vähintäänkin lukutaidon puutetta. Tee vaikka sitten oma ketju, jossa kerrot kuinka huono ja paha Real Madrid on, niin saat vaikka kuinka monen eri nimerkin nimillä käydä yksinäsi parjaamassa aina sitä mukaan, kun se banniminen (toivottavasti pian!) tapahtuu.
Yks juttu vielä: Ei oo kovinkaan viisasta arvostella joukkuetta YHDEN kauden perusteella. UEFAl on olemassa seurajoukkue ranking, jossa pisteet lasketaan pelattujen otteluiden perusteella eikä sinun meille tutuksi tekemällä stetson-systeemillä. Arvaatkos kumpi joukkue on korkeammal, Real Madrid vai Arsenal? Jos (ja kun) ei oo tietoo niin tässäpä linkki: http://www.eurotopfoot.com/club.php3
Haloo!!Tämän uutisjutun pistin ihan zoukkina kun olin huvittunut asiasta...Niin minähän oikein kitisin,sen kertoo kaikki ne hymiötkin mitä käytin..

Epeli, vedä toinen herne toiseen sieraimeen nyt!
Onko pääsi tosiaankin puuta...

Minä en ole sanonut mielipidettäni Carvalhosta vaan siitä että Arse on mielestäni parempi kuin Real tällä hetkellä.Ja taas sinä katsot historiaan vetämällä seura rankingin mukaan.Siinähän on laskettu pisteet monien kausien ajalta,ehkä kymmennen,joten sehän ei kerro tämän hetkistä totuutta.Real saa pelata monta paskaa kautta ennen kuin se on edes toisena..

Niin ja minähän olen haukkunut täällä Realia niin paljon että pitäs varmaan pistää pystyyn oma topicci..Arsenal on parempi kuin Real, siis aivan älytöntä haukkumista...

Kun mulla nyt sattuu olemaan eri näkökulma tähän asiaan niin olen lukutaidoton, jalkapallosta mitään tietämätön ja asiantuntemattomampi kuin espanjan lehdistö (joka on jo aika pahasti sanottu..

) niin kuka täällä ottaa asian niiiiiiin henkilökohtaisesti?Kuka?
P.S. käy hakee taas joku tilasto historiasta..