Owenia huhutaan jo Juventukseen, lainalle. Mitäköhän paskaa nyt kirjotetaan tai on liikkeellä. Noh se tiedossa oleva asia; Moro todennäköisesti lähdössä...
Espanjalaiset senkus vähenee. Enää Casillas, Salgado, Helguera, Pavon, Celades, Guti sekä Raul "kokoonpanomiehiks" laskettavia jos Moro lähtee... Lienee aika siirtää stadion muualle.