Ei sitä tiedä, jos palkattais joku uus englantilainen tammikuussa Mascheranon lisäksi. Morientesin halut siirtyä muuanne kyllä ymmärtää. ucl maalikuninkuus viime kaudella, ja nyt joutuu vain lämmittämään penkkinä.
Iker tuskin koskaan siirtyy mihinkään.