Toivottavasti siirtyy. Pelit tähän mennessä on ollu melkoista rävellystä. Kiovaa vastaan vieras-peli näytti jo enimmäkseen jalkapallolta, vaikka liian helposti pääsi vihollinen siinäkin tekemään maaleja. Toi Remonin idea, että Owen, Raul ja Ronaldo yhtäaikaa kentällä on aika mielenkiintoinen. En osaa kyllä sanoa onko se Realin pelin kannalta hyvä vai huono asia.