Itsekkin koittelin sulatella tätä askaa, mutta kun ei pysty niin ei pysty, meinaan eilinen sapettaa vieläkin ja niin maan perkeleesti. Vaikeammaksi tämän tekee vielä se, että olen tänään ennättänyt pakkonähdä useamman nauru-lööpin kahvitauko lehtien sportti osioisto kera kaiken maailman känkkäränkkä kommentit. Kyllä alkoi jo pientä itkupotku raivaria muodostumaan. Jos otteet eivät parannu, eikä päästä edes aikaisemmin toivomaani tsämppis semifinaaliin / saavuteta paikkaa ensi kaudeksi, niin siinä tapauksessa Mourinho voi painua hevon kuuseen ja odotan innolla uutta miestä peräsimeen, sekä uuden projektin rakennusta (huolimatta siitä onnistuisiko vai tulisiko floppi). Mourinho kylläkin pätevä valmentaja plus muut hölynpölyt siihen päälle, mutta hänen aikana monet hörhöilyt ovat alkaneet ottamaan aivoon. Suoraan sanottuna olen itse enemmän vastaan kuin puolesta.
e: Todettakoon nyt vielä, että tässähän on talvi tuloillaan ja mieli ehtii muuttua talvipakkasen ja loskapaskan välillä muutamaan kertaan. Suveen on vielä aikaa ja paljonkin saattaa kyseisellä aikavälillä tapahtua. Tsämppis arvontaa odotellessa.