Kirjoittaja Aihe: Viestin poistaminen  (Luettu 9345 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
Viestin poistaminen
« : 16.09.2012, 21.44.30 »
Olisi hyvä pystyä poistamaan oma viesti/kirjoitus, jos teknisesti mahdollista toteuttaa. Muuten vaan kovasti kiitoksia Suomen laadukkaimmasta jalkapallofoorumista.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
Vs: Viestin poistaminen
« Vastaus #1 : 28.09.2012, 01.25.11 »
Kyllähän tuo on mahdollista ihan vaan asetusta muuttamalla. Eri asia sitten halutaanko semmoista aktivoida.

Ainahan voi editoida oman viestinsä ja/tai käyttää sitä ilmoita valvojalle -linkkiä..

Huoltra

Viestin poistaminen
« Vastaus #2 : 28.09.2012, 08.39.31 »
Alpo ei ollenkaan huono idea..varmaan tästä hyvä esimerkki olisi se että jos minä nyt kirjoittaisin vahingossa väärään topickkiin niin saisin sen itsepoistettua heti niin ei tarvitsisi editoida näitä "sori väärä topic" tyylisiä viestejä..

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #3 : 28.09.2012, 12.59.05 »
Itsekin olen useasti kaivannut ko. toimintoa, joten olisi ehdottomasti hyvä, jos sellainen saataisiin. :peukku_ylos:

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #4 : 28.09.2012, 13.59.43 »
Sellainen voisi olla toimiva, että pystyisi perumaan kirjoituksen silloin, kun on vielä kirjoittaminen kesken.

Jos siis jätettäisiin vielä lisäämättä varsinaista "poista viesti" painiketta.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Redondo

• Vieras
« Vastaus #5 : 28.09.2012, 16.45.25 »
Sellainen voisi olla toimiva, että pystyisi perumaan kirjoituksen silloin, kun on vielä kirjoittaminen kesken.

Jos siis jätettäisiin vielä lisäämättä varsinaista "poista viesti" painiketta.
Eikö tämä onnistu ihan selaimen "paluu"-namiskaa klikkaamalla, vai ymmärsinkö ajatuksen ihan väärin?

Mutta joo, viestin tai kokonaisen ketjun poistaminen olisi toisinaan tarpeen...

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #6 : 28.09.2012, 18.48.25 »
Eikö tämä onnistu ihan selaimen "paluu"-namiskaa klikkaamalla, vai ymmärsinkö ajatuksen ihan väärin?

Mutta joo, viestin tai kokonaisen ketjun poistaminen olisi toisinaan tarpeen...
Kännykällä ei onnistu "paluu" näppäimen painaminen. Niin joo tietokoneella tuo taisikin olla jo mahdollista. Kiitos oikaisusta.

Figuuri

« Vastaus #7 : 28.11.2012, 23.37.06 »
Voi toki olla vanhoja uutisia, mutta itse satuin juuri huomaamaan ison punaisen rastin, viestin kirjoitus laatikon oikeassa yläkulmassa. Nyt siis onnistuu viestin poitaminen kätevästi jälkeenpäin. Tuli juuri kokeiltua ja hyvin pelaa! Olin myöhässä tahi en, kiitos tästä modifikaatiosta moderaattorille kuka ikinä sen sitten tekikään.  :peukku_ylos:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Figuuri

« Vastaus #8 : 13.01.2013, 06.09.40 »
Redondo!

Olisiko mahdollista saada tuonne (tässä tapauksessa Jordana 19) otteluketjuihin ne punaiset rastit joilla poistaa omia viestejä? Jossain muualla tähän featureen olen aikaisemmin törmännyt kuten olen aikaisemmin tuossa jo maininnutkin, mutta viimeisimmän viestisi kehotuksen takia ajattelin lukea Jordana 19:sta läpitte ja oli siellä pari viestiä mitkä olisi voinut poistaa (omia viestejä omasta toimesta).

Jos samaisen featuren saisi joka ketjuun niin olisi fantaschtiscz. Tänks.
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Redondo

• Vieras
« Vastaus #9 : 13.01.2013, 13.01.12 »
Ei taida meikäläisellä ihan krediitit riittää tuollaisiin muutoksiin. Juhanalta pitäisi varmaan asiaa kysellä...