Tuossa reilu 5 vuoden takainen johtajaposse suunnittelee kuudensia TJ0-kemuja. Itse maailmanmatkailun vuoksi joudun jättämään pirskeet tällä kertaa välistä, sillä 10 viikon reppureissusta Kaakkois-Aasiassa vasta reilu viikko takana.
Tärkeimmät vinkit tässä onkin jo tullut, eli hyvät pohjalliset kannattaa jostain urheiluliikkeestä hakea ja myös joku digitaalinen peruskello on oiva sijoituskohde. Itse vedin koko vuoden myös omilla kalsareilla, mutta kuulemma intin omat ovat myös hyvät. Marsseille kannattaa varata vaseliinia apteekista ja turautella sitä sitten tarpeen mukaan perseeseen, helpottaa menoa kummasti. Ja sitten näitä motivaatiobuustereita, eli jotain suklaata tai mistä nyt tuleekaan hyvä mieli.
Asenne ratkaisee. Suosittelen ottamaan kaiken ilon irti, vastaavaa et pääse enää kokemaan. Jos ei kertakaikkiaan kiinnosta, niin ole keskikastia, mutta älä vikise ja samalla tee muiden elosta kurjaa. Loppupeleissä se on vain yksi vuosi, joka voi parhaimmillaan tuoda elinikäisiä ystäviä, arvokasta kokemusta johtamisesta ja stressinhallinnasta sekä pääsee puuhaamaan kaikenlaisten aseiden kanssa.
Mulla tullut nyt 5 kertauskutsua, joista 2 ollut pakollisia. Kolmatta pakollista odottelen ensi syksyksi. Lepposia viikon reissuja, vähän käydään radalla ampumassa ja loppuaika istutaan tietokoneilla, kun kapiaisten pyörittämä simulaatio sotatilanteesta elää hetki hetkeltä.