Äänestys

Mitä luisfigolle pitäisi tehdä tai mitä täällä pitäisi tapahtua?

bannia kaikki
6 (8.2%)
bannia luisfigo yms. muut jotka arvostelee hype-beckhamia
16 (21.9%)
lopettaa forum?
3 (4.1%)
jatkaa samaan malliin
33 (45.2%)
pelata http://195.92.224.73/j20/content/host.asp
5 (6.8%)
jotain muuta mutta mitä
10 (13.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 71

Kirjoittaja Aihe: kaikki vitutus juttu tänne!!!  (Luettu 173558 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

luisfigo

kaikki vitutus juttu tänne!!!
« : 26.02.2004, 18.30.11 »
 ;D :o ??? >:(
Mun mielestä joku voisi alkaa editoimaan esim. itseään luokkaavia viestejä kuten beckahm on vaikkapa umpi h*n*ti tai vastaavaa ja ihan oikeasti sulkea beckhamia käsittelevät topiikit, koska siellä ei ole ikinä ollut hyvää keskustelua :-*
« Viimeksi muokattu: 02.03.2004, 22.17.24 kirjoittanut luisfigo »
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

KesantoVesa

Re:luisfigo?!
« Vastaus #1 : 26.02.2004, 19.34.41 »
Mistäs nyt tuulee??

luisfigo

« Vastaus #2 : 26.02.2004, 19.42.59 »
Enpä tiedä, kun tää meno menee aika surkeaksi täällä forumilla ;D
Paljon olette saaneet pisteitä tossa pelissä? ;D
Mä sain just 41192 pistettä :(
« Viimeksi muokattu: 26.02.2004, 21.50.22 kirjoittanut luisfigo »

KesantoVesa

« Vastaus #3 : 26.02.2004, 21.17.42 »
Aika vaikeeta. sain jotain 20`000. :-\

Royce

• Vieras
« Vastaus #4 : 26.02.2004, 22.19.02 »
Kieltämättä aika "outo" threadi  ::)

VilleL

« Vastaus #5 : 28.02.2004, 09.56.44 »
Ei helvetti. Ihme jätkä toi luisfigo.

luisfigo

« Vastaus #6 : 28.02.2004, 10.02.42 »
Ei helvetti. Ihme jätkä toi luisfigo.
Älä muuta sano ;)

luisfigo

Re:kaikki vitutus juttu tänne!!!
« Vastaus #7 : 14.03.2004, 16.43.42 »
Täällä homma menee vaan alemmas ja alemmas :-\

Royce

• Vieras
« Vastaus #8 : 14.03.2004, 20.39.30 »
Tää on kyl the worst thread eva...  :P

luisfigo

« Vastaus #9 : 14.03.2004, 20.41.10 »
Tää on kyl the worst thread eva...  :P
Uuh yeah Duffman :P

Roberto

« Vastaus #10 : 30.12.2004, 14.19.13 »
Tässä topicissa ei oo muuta ideaa kun tuo loistopeli! Sain  44171, kolmas kerta toden sanoi!
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #11 : 30.12.2004, 17.54.45 »
41072.. Kaveri aika heikos hapes 4 bissen jälkeen.. Sumusaarilla juodaan vissiin aika vahvaa olutta..

Noh sen kyllä näkeekin pelikentillä..  ;D
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

luisfigo

« Vastaus #12 : 30.12.2004, 18.20.44 »
On se jumalauta jos aikunen äijä ei osaa edes kusta :'( Tuli vaan 42347 pojoa

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #13 : 30.12.2004, 18.29.53 »
Oikeesti meikää vituttaa ihan himona kun mulla on suljettu netti 1 kk..

No saan sen auki vuoden alus, mut meikällä oli Shark Tale niminen elokuva jaossa DC:llä ja yhtenä päivänä ihmettelin et kuinka nyt ei netti toimi.. Soitin netin ylläpitäjälle ja se sanoi että Warner Brossilta oli soitettu ja käsketty sulkeen mun netti..  :'(  ;D
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
Re: kaikki vitutus juttu tänne!!!
« Vastaus #14 : 05.10.2005, 09.07.48 »
jos täällä nyt tämmönen vitutus-topiikki on niin.....mua vituttaa nick robinho...ja minkä takia vai??

= koska se on laskenu tasoa ihan levottomasti ja ei mua kohta kiinnosta enää lukee koko otsikoita ku tietää et siellä on vaan robinhon perusteettomia väitteitä.....niitä ois kiva ihan jees lukea jos niissä ois joksus jotain muuta juttua ku pelkkää britit ja barassit juttua.....eli "realin parhaat pelaajat on beksu ja robinho" ilman mitään perusteluita ja sitku joku vastaa et "mun mielest parhaat raul ja casillas".....nii robinho vastaa et "ei oo ku peksu ja robinho" ja taas ilman perusteluita........ja mun mielest se laskee foorumin tasoa ihan perkeleesti koska se ei kuuntele muitten mielipiteitä...ja jankkaa vaan....ja mitä ylläpito ja muut "valvojat " tekee??= ei mitään.....koska heiädn mielestä robiho nostattaa keskustelua....mutta onko tämmönen keskustelua......peksu on paras...ei oo...ompas...ei oo...ompas....avatkaa nyt silmänne ja tajutkaa et mulla ei oo mitään tota robinhoo vastaan niin kauan ku jätkä viittiis edes perustella väitteensä...mutku ei..!!!...se mua vituttaa!!

robinho

• Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
« Vastaus #15 : 05.10.2005, 13.50.52 »
"realin parhaat pelaajat on beksu ja robinho" ilman mitään perusteluita ja sitku joku vastaa et "mun mielest parhaat raul ja casillas".....nii robinho vastaa et "ei oo ku peksu ja robinho" ja taas ilman perusteluita........

Kyllä Casillas on hyvä pelaaja ja tärkeä Realille. Minun mielestäni paras maalivahti maailmassa
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

Barcelona

• Oma teksti
« Vastaus #16 : 06.10.2005, 18.41.50 »
jos täällä nyt tämmönen vitutus-topiikki on niin.....mua vituttaa nick robinho...ja minkä takia vai??

= koska se on laskenu tasoa ihan levottomasti ja ei mua kohta kiinnosta enää lukee koko otsikoita ku tietää et siellä on vaan robinhon perusteettomia väitteitä.....niitä ois kiva ihan jees lukea jos niissä ois joksus jotain muuta juttua ku pelkkää britit ja barassit juttua.....eli "realin parhaat pelaajat on beksu ja robinho" ilman mitään perusteluita ja sitku joku vastaa et "mun mielest parhaat raul ja casillas".....nii robinho vastaa et "ei oo ku peksu ja robinho" ja taas ilman perusteluita........ja mun mielest se laskee foorumin tasoa ihan perkeleesti koska se ei kuuntele muitten mielipiteitä...ja jankkaa vaan....ja mitä ylläpito ja muut "valvojat " tekee??= ei mitään.....koska heiädn mielestä robiho nostattaa keskustelua....mutta onko tämmönen keskustelua......peksu on paras...ei oo...ompas...ei oo...ompas....avatkaa nyt silmänne ja tajutkaa et mulla ei oo mitään tota robinhoo vastaan niin kauan ku jätkä viittiis edes perustella väitteensä...mutku ei..!!!...se mua vituttaa!!

Siinä oli paljon tekstiä oikein kirjoitettuna ja selkeästi esitettynä. Keep up the good work  :peukku_ylos:

Tällanen turhanpäivänen itkeminen varmaan nostaa tasoa? Kaiken huippu on eräs topicci missä oikein vaaditaan bannia Robinholle. Eikö tosiaan ole muuta tekemistä ku kytätä mitä toinen kirjottaa ja sit heti ollaan inisemässä tai henkilökohtaisuuksia latelemassa? Antasit vaan olla,isomies. Tai ainakin luulis että parikymppiset eivät taistele enää teinirintamalla mut olen sit vissiin väärässä.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #17 : 12.10.2005, 20.38.58 »
TÄN FOORUMIN TASO VITUTTAA IHAN PERKELEESTI!!!!!!
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #18 : 12.10.2005, 20.51.12 »
sama juttu! tän foorumin taso on laskenu niin alas ettei tänne tee enää mieli kirjottaa ku joka toinen viesti on nick-robinhon provo/trolli-viesti!
 :peukku_alas: :keskari:

luisfigo

« Vastaus #19 : 12.10.2005, 21.29.08 »
Jooh aina ne väkisinkin osuu silmiin ne "asia" viestit :keskari: