Kirjoittaja Aihe: Futiskirjat  (Luettu 2522 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

el Blanco

Futiskirjat
« : 01.06.2004, 19.01.51 »
No joo...haluisin kysellä mitä kaikkia futiskirjoja mahdatte omistaa. Olisi mukava tietää, koska itse tykkään aina tutkia tilastoja ja lukea erinäisiä juttuja kaikista jalkapallokirjoista. Omasta kirjahyllystäni löytyy seuraavat jalkapallo-opukset:

-Jalkapallon MM-kisat 1930-1994
-Jalkapallon MM-kisat 2002
-Eduardo Galeano: Jalkapallo valossa ja varjossa
-Simon Kuper: Matka pallon ympäri
-Futebol - brasilialainen elämäntapa
-Pelén "elämäkerta"
-Kuningas jalkapallo
-Jari Litmanen - Kultakenkä
-Sami Hyypiä - Voikkaalta Valioliigaan

Siinä oli meitsin futiskirjat, jotka kaikki olen tarkasti lukenut. Oma suosikkini noista on Futebol, joka kertoo erittäin hyvin brasilialaisesta jalkapallosta ja sen kulttuurista sekä suurimmista pelaajista. ;D

Aslakki

• Valitut
Re:Futiskirjat
« Vastaus #1 : 02.06.2004, 01.20.40 »
Eipä tuolta hyllystä taida tällä hetkellä löytyä kuin joku futistriviakirja ja Phil Ballin White Storm. Jos nyt jostain onnistuisi rahaa hankkimaan niin voisihan noita hankkia lisääkin. Ainakin Ballin Morbo kiinnostaisi ja edellisessä listassa oli myös joitain kirjoja joihin voisi harkita rahaa käyttävänsä.

KesantoVesa

« Vastaus #2 : 02.06.2004, 16.43.47 »
Löytyy Kuningas jalkapallo sekä mm-kisat98. Lisäksi jotain pienempiä opuksia. Kirjastosta usein lainailen futikseen liittyviä teoksia.

Pete

• Oma teksti
« Vastaus #3 : 07.06.2004, 16.09.05 »
No joo...haluisin kysellä mitä kaikkia futiskirjoja mahdatte omistaa. Olisi mukava tietää, koska itse tykkään aina tutkia tilastoja ja lukea erinäisiä juttuja kaikista jalkapallokirjoista. Omasta kirjahyllystäni löytyy seuraavat jalkapallo-opukset:

-Pelén "elämäkerta"
-Kuningas jalkapallo

Siinä oli meitsin futiskirjat, jotka kaikki olen tarkasti lukenut. Oma suosikkini noista on Futebol, joka kertoo erittäin hyvin brasilialaisesta jalkapallosta ja sen kulttuurista sekä suurimmista pelaajista. ;D

Onhan noista joitain tullut luettua, mutta omana ei ole kuin muutama. mitä kautta muuten hommasit omakses Futebol- brasilialainen elämäntapa  -kirjan? luin sen joskus ja oli sen verran hyvä, että sen voisi hankkia omaksi.

el Blanco

« Vastaus #4 : 07.06.2004, 17.11.47 »
Sain sen joululahjaksi ja kirjakaupoissahan noita myydään! ;)

Puhkin

« Vastaus #5 : 07.06.2004, 21.00.09 »
Itseltäni löytyy: Jalkapallon MM-kisat 2002, Jalkapallon MM-kisat 1930-1994 ja joku ihmeen tietovisa kirja..

el Blanco

« Vastaus #6 : 08.06.2004, 14.54.42 »
Lisäisin valikoimaani vielä teoksen "HJK Mestareiden Liigassa". Mielenkiintoinen opus, joka kertoo Klubin tiestä UCL:ään ja miten joukkue siellä sitten pelasi.

el Blanco

« Vastaus #7 : 18.07.2004, 13.07.28 »
Meikäläinen toivoi synttärilahjaksi Beckhamin elämäkerran. ;D :-*

el Blanco

« Vastaus #8 : 13.08.2004, 09.59.19 »
Meikäläinen toivoi synttärilahjaksi Beckhamin elämäkerran. ;D :-*

...ja meikäläinen myös sai sen lahjaksi. Oon jo lukenu ja ihan mielenkiintoinenhan se oli. Muutamia säväyttäviä paljastuksiakin oli joukossa mukana, kuten se miten huonoiksi Alex Fergusonin ja Becksin välit menivät. Suosittelen luettavaksi kaikille! ;)

Roberto

« Vastaus #9 : 30.12.2004, 13.51.15 »
Omasta kirjahyllystäni löytyy seuraavat jalkapallo-opukset:

-Pelén "elämäkerta"
-Kuningas jalkapallo

En omista mitään kirjoja. Kaikki nuo olen lukenut, ja maininnan ansaitsevat lisäksi "Elä laakase naatitaan" sekä Arto Tolsan urasta kertova nide.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #10 : 31.12.2004, 00.27.32 »
Joululahjana sain kirjan "Pois paitsiosta, vuosi suomalaisesta jalkapallosta"