Kirjoittaja Aihe: PES 4  (Luettu 4637 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

el Blanco

Re:PES 4
« Vastaus #20 : 22.10.2004, 09.52.09 »
Jotenkin tuntuu, että tämän vuoden fifassa on kyllä todella paljon puutteita tai ainakin erittäin ärsyttäviä ominaisuuksia. Yksi niistä on se, että liigamoodissa ottelukalenterit ovat aivan perseestä. Aloitin La Ligan, jossa on mielikuvituskalenteri koska oikeata ja aitoa tämän vuoden ottelukalenteria ei fifassa ole liigamoodissa ja sainkin huomata, että pari kolme ensimmäistä matsia menee ihan normaalisti kerran kotona ja kerran taas vieraissa, mutta seuraavaksi onkin vuorossa peräti kolme liigapeliä peräkkäin kotikentällä ja sen jälkeen seuraavat neljä vieraissa jne. Todella epärealistista, eihän homma voi tuolla lailla mennä! Eipä ole peliä toteutettu loppuun asti kunnolla laisinkaan. Ja maajoukkueistakin puuttuu aika monta tärkeää maata, kuten Hollanti, Korea, Japani ja pari E-Amerikan maata. Turnaus- ja liigamoodit ovat siis muutenkin erittäin kömpeliä vähäisten tilastotietojen takia. Yksi ominaisuus ärsyttää myös vielä erittäin paljon: turnauksessa, kun lohkovaihe on ohi ja pleijarit alkaa niin yhtäkkiä lohkotilanteita ei ole enää näkyvillä...ne ovat kadonneet tyystin tilastoista! Kyllä jää EA-Sportsilla paljon vielä parannettavaa seuraaviin fifoihin. Itselleni tämän vuoden versio oli aika paha pettymys.

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #21 : 13.11.2004, 13.51.52 »
Tää ny ei koske PES 4:sta, mut pelasin tota Football Manager 2005: sta ensi kertaa kaverin luona ja mulla meni heti lanttu jumiin ku pelaajia rupes olemaan enemmän lasaretis ku pelikunnos.. Siinä vissiin pitää koko ajan inssata niitä harjoituksia vai?? ???
« Viimeksi muokattu: 13.11.2004, 13.52.00 kirjoittanut Kärsä (VSA) »
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

KesantoVesa

« Vastaus #22 : 13.11.2004, 17.48.06 »
Kuulemma kannattaa odottaa ainakin 2 patchia ennen kuin alkaa pelaamaan FM:ää :'(

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #23 : 13.11.2004, 18.27.03 »
Just.. Meikäkin vaan kokeilin perus Realilla et millanen on.. Kaikki hyökkääjät oli loukkaantuneita parin matsin jälkeen..  :(

Tuntu vähä vaikeelta alux... No pitää sit venata vaan pätsejä... :-\

Hartikainen

• Oma teksti
Re: PES 4
« Vastaus #24 : 15.07.2005, 13.14.20 »
Nostetaanpas maailman parhaimman pelin topikkia ylöspäin.
Kertokaas mulle miten Beckhamilla tehdään vaparista maali, ite oon erikoistunu Carloksella ampumaan pallon pömpeliin, mutta kun kokeilen Beckhamilla niin pallo lähtee minne sattuu.
Syksyllä tulee vissii PES 5, odotan kuola valuen.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

STRIKER

« Vastaus #25 : 15.07.2005, 20.34.31 »
Kertokaas mulle miten Beckhamilla tehdään vaparista maali, ite oon erikoistunu Carloksella ampumaan pallon pömpeliin, mutta kun kokeilen Beckhamilla niin pallo lähtee minne sattuu.
Becksillä tehdään vaparista maali syöttämällä pallo Hombre Balalle ja antamalla sen tehä loput... ::)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #26 : 16.07.2005, 16.04.55 »
Jos vetää läheltä niin pitää perus painaa "alaspäin nuolta" aluks et veto lähtee sellasena et se putoo nopeesti/on löysä veto.. Silloin se nousee muurin yli helposti.. Ja mittari ei mul ainakaan mee koskaan yli puolenvälin..

Sit jos vetää kauempaa esim. 25m-> niin meikä rämpyttää vetonappii silleen et se pikkuhiljan nousee siihen puoleenväliin... Silloin se veto ei lähde sellasena laakana...

Tolla tavalla (suurinpiirtein) oon ite oppinu Teivitillä vetään... Noitakun kokeilee ja treenaa vähä niin kyl se siitä lähtee... JIAH!! Ja ensi viikon sunnutaina PES4 -turnaus Vaasan parhaassa pubissa D.O.M. :ssa...