Kirjoittaja Aihe: UCL, välierät: Borussia Dortmund - Real Madrid, 1.osa 24.4 & 2. osa 30.4  (Luettu 25481 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

chevycama

HUHHUHOIJAKKAA :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori:

chevycama

Toivottavasti toi megaseivi antaa joukkueelle nyt potkua  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
JOO ei. Ei täst tuu vittu yhtään mitään. On Dortmund vaan niiiiiiiin paljon parempi tänään..

PS. Ronaldo on ollut tänään yksi paskimmista. Liekö kohu tullut taas sekoittamaan päätä.

VMP! Ei paljoo jaksa lähiaikoina fudis sit kiinnostaa.. Ehkä Copa Del Rey sit..

Figuuri

Hyvät herrat, ensi vuonna sitten uudestaan.  :traktori:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Heltsu

Joo kyllä huomaa että Ronaldo ei ole lähelläkään 100% kunnossa.

chevycama

Vittu jos pakka ei muutu huomattavasti enskaudelle ni saatana ei ole tulossa silloinkaan yhtään mitään :keskari:
Ei vittu voi olla totta että noi ei saa vittu edes sitä yhtä saatanan maalia :keskari:

Heltsu

Noo Ancelotti astuu puikkoihin ensi kaudella ja vieraissa pelataan 0-0 ja kotona voitetaan 1-0 ja kaikki on taas yhtä juhlaa  :traktori:

chevycama

Noniin viel nyt kaks perkele :peukku_ylos:

Figuuri

Vittu tota Dortmundin veskaria, täys pelle!  :keskari:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

chevycama

VITTU YKS VIEL :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Figuuri

Vielä yksi saatanan perkele!!!!  >:D

chevycama

perkeleen juntit dortmundin homot

TEHKÄÄ SE NYT

chevycama

Vittu mua vituttaa toi viivyttely ei jumalauta mä vihaan SAKSAA :keskari:

chevycama

Helvetin tylsä finaali jossa bayern voittaa bvb:n 7-0 :traktori:

Heltsu

Vittu mua vituttaa toi viivyttely ei jumalauta mä vihaan SAKSAA :keskari:

Eiköhän tuo ole itsestään selvää että JOKAINEN joukkue olisi pelannut kuin Dortmund tuossa kohtaa.

Itse olen loppujen lopuksi ylpeä Realin tämän päivän esityksestä, sai jopa hieman jännittää tänään mitä ei olisi ennen ottelua uskonut.

Pelle

Menipähän oikee joukkue finaaliin tästä parista!  :traktori:

RMA

Helvetti ku ois Reali siinä alussa tehny niistä vitun paikoista maalit! vittu! mutta ei voi mitää, en vuonna sitte.. Toivottavasti lähtee kärjet helvettiin.

Pelinrakentaja

Menipähän oikee joukkue finaaliin tästä parista!  :traktori:

Lähinnä ihmetyttää ettei tätä idioottia ole bannattu...voisiko moderaattori pitää kurissa tätä trollia?

Chris

• 🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆
Jossiteltavaa jäi, mutta se on turhaa. Maalin päähän jäätiin ja siitä voi syyttää taas viime viikon perseilyä tai alun tuhnuilua. Tai ketä vaan, saakutti sentäs niinkun Tsisou sanoisi. Tarjottiin vielä, ei otettu. Vituttaa raskaasti, mutta no can do.

Yksi asia on kuitenkin varma:

SYNTYMÄSTÄ KUOLEMAAN - REAL MADRID!

!  :sydän: :sydän:
¡Hala Madrid y Nada Mas!

"Mies voi rakastaa elämänsä aikana montaa naista, mutta vain yhtä jalkapallojoukkuetta"

Voi helvetti.

Voi helvettien helvetti.

Oishan tuo joukkue sen kolmannenkin maalin ansainnut. Minä ainakaan en voi rehellisesti sanoa että parempi joukkue meni finaaliin.

Mutta huhhuh, olipahan jännittävä loppu ...  :peukku_ylos:  :tuoppi: