Real Madrid > Otteluseurannat
Jornada 32: Real Sociedad - Real Madrid 5.4.2014
Chris:
Mikäs vittu tää dumari on? Näyttää melko nuorelta jampalta, pikkusen tuntuu nyt olevan homma hukassa. :peukku_alas:
Chris:
ILLARRA!!
Omat koirat puree jne! :tuoppi: :tuoppi:
Redondo:
Oma koira. Olisihan se pitänyt arvata ;D :tuoppi: :tuoppi:
Siete:
GOOOOOOOOOOOOLLLLLLLL DE ILLARRAAA!!!!!! :pallo:
Avausmaali parhaimpaan mahdolliseen aikaan!
Madridista #7:
Hokitermein pukukoppimaali. Maistuu, varsinkin hankalan ensimmäisen puoliajan jälkeen. Eihän tuolla vastustajan boksissa tunnu olevan ketään, kun Crisse on poissa.. Bale tuntuu olevan aivan kujalla, eikä tuo joukkueen peli nyt muutenkaan oikeen tunnu luistavan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta