Kirjoittaja Aihe: Käyttäjien esittelyt  (Luettu 19028 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Figuuri

Käyttäjien esittelyt
« : 13.04.2014, 14.07.46 »
Terve toverit! Täällä ilmoittautuu helsinkiläinen, rapia kolmekymppinen ja rähjäinen paukapää. Taidan olla toisen sukupolven gloryhunter, Zidanen imussa Real Madridin faniksi ja siitä lähtien satunnaisempaa seuraamista lähinnä tsämppiksen muodossa. Fanitus ja muu sosiaalinen vuorovaikutus seuraa koskevista asioista on tapahtunut lähinnä pienen kaveripiirin voimin, tämän seurauksena seuran historia ja muu tietämys tekee matkaa jälkijunassa. Tämän foorumin löysin joskus 2011, selaisin satunnaisesti mitä ihmiset kirjoittelivat, kerran koklasin rekisteröidä ja jonkun bugin takia homma meni vidyiksi. Toinen yrittämä vasta joskus 2012 kauden kultajuhlissa ja siitä lähtien olen spämmäillyt tasaiseen tahtiin. Saakutti sentäs, ei mulla muuta.
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

PUMPULI

• ¡Hala Madrid!
Vs: Käyttäjien esittelyt
« Vastaus #1 : 13.04.2014, 19.27.33 »
Helou! 8)

Tämän nimimerkin takaa kirjoittelee päälle kolmekymppinen kaiffari Porvoosta(kotoisin ja sielultaan Sawolainen!!! >:D), tosin stadissa tulee hengailtua aika usein......

Futista seuraillut skidistä asti, lähinnä maajoukkueita. Real tuli mukaan tossa Figon imussa ja siitä lähtien se on ollut menoa........ Vieläkin elävästi mielessä -02 chämppäri finaali! :sydän:

Foorumille rekisteröidyn näköjään 2006, en kyl muista miten tänne eksyin! ;D
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

A.Di Maria

• You dont know man, if you weren't here!
« Vastaus #2 : 14.04.2014, 15.15.08 »
Buongiorno! Täällä kirjottelee 19 vuotias hihhuli Oulusta. Realista aloin kiinnostumaan muistaakseni vuonna 2011-2012 kauden aikana, mutta kunnolla ryhdyin kannattajaksi 2012 kauden alussa ja ikimuistoisin ottelu oli se champparin lohkopeli kotona ManCityä vastaan :D Samoihin aikoihin aloin myös kiinnostumaan jalkapallosta ja kiitos kuuluu maailman upeimmalle seuralle Real Madridille.  :peukku_ylos: Sitä ennen tullut seurailtua futista vain maajoukkuemerkeissä 2008 EM kisoista lähtien. Niin ja mun kans saa lähtee vaikkapa bisselle, kun täällä niin mukavia tyyppejä lähes kaikki ovat :) Foorumin taisin ihan sattumalta löytää, kun etsiskelin keskustelupalstoja real madridista  :tuoppi: Siitä lähtien olen seuraillut lähes jokaista liigamatsia ja samalla aina kiva lueskella ottelutopiikeita ja omalta osaltani pahoittelut, kun ne ovat joskus menneet enemmän tai vähemmän offtopiikeiksi ja paskan jauhamiseksi :D

sanaseppo

« Vastaus #3 : 14.04.2014, 17.39.23 »
Morjesta! Täällä on 18 vuotias opiskelija Savosta. Jalkapallon parissa on tullut koko elämä vietettyä kaiken muun ohessa ja on tullut sitä jo harrastettua 12 vuotta ja nyt pelaan miesten 3. divaria. Voisin sanoa syntyneeni Real-faniksi, eli pienestä asti mulle pallo on pistetty jalkaan ja realin pelejä pistetty katsomaan ja siitä se sit lähti. Eli en ole koskaan kannattanut muita seurajoukkueita ja aktiivisemmin Realia rupesin seurailemaan 13 vuotiaana. Jalkapallon pohjalle olen myös käynyt tuomarikoulutukset joku 4 vuotta sitten ja olen 10-20 junnupeliä ollut tuomaroimassa, mutta se sai jäädä. En ole kovin aktiivinen täällä ollut kun on kaikkea muuta ollut paljon elämässä mutta aina sillon tällöin käyn vähän vettä heittämässä kiukaalle. ;)
« Viimeksi muokattu: 04.05.2014, 20.41.17 kirjoittanut sanaseppo »
"With the greatest respect to women, football is the most beautiful thing in the world."- Slaven Bilic

Red0ndo

• Vieras
« Vastaus #4 : 14.04.2014, 18.45.13 »
Morjes!

23-vuotias pirkanmaalainen täällä. Jalkapallo ollut tietysti pienestä pitäen iso osa elämää ja faija ilmoitti suunnilleen heti kun kävelemään opin mut johonkin nappulaliigaan. Pelasin parikymppiseksi asti, kunnes opiskelut veivät mukanaan. Siinä abiturienttina "lukulomalla"  oli tekemisen puutetta ja löysin streamien kautta Valioliigan ja myös Espanjan liigan. Tämän foorumin löysin kun etsin näiden isompien seurojen suomalaisia sivuja vain huomatakseni, että Chelsealla taitaa ainoastaan olla vastaavanlainen olemassa. Real Madrid on Espanjan sisällä se seura josta olen aina tykännyt mm. ensimmäisen idolini David Beckhamin myötä, joten aloin seuraamaan palstaa tiiviimmin. Manchester Unitedin voin nimetä varsinaiseksi lempijoukkueekseni sitten isommassa kuvassa. Aluksi ainoastaan luin, mutta sitten iski houkutus myös kirjoitella vastapainona joillekin kapeakatseisille näkemyksille mitä täällä kirjoiteltiin.

honni

« Vastaus #5 : 14.04.2014, 20.17.41 »
Iltaa Madristat  8) Tässä näin 21 vuotias sälli turusta.. Realia kannattanut vuodesta 2000.Tietysti Roberto carlos oli suurin syy miksi rakastuin tähän joukkueseen  :sydän: Foorumin löysin ihan googlen kautta 2010, ja siihen jäätin välittömästi koukkun  :peukku_ylos:
'' I Don't Want To Be Remembered As A Good Goalkeeper, I Want To Be Remembered As A Great Person. ''
- Iker Casillas

brass

« Vastaus #6 : 14.04.2014, 21.28.33 »
Morjesta!
Olen 20 vuotias kaveri.  Nykysellään Turkulainen opiskelujen takia, mutta suurimman osan elämästä Kuopion seudulla asunut. Jalkapallo on ollu tavalla tai toiselle 5 vuotiaasta asti elämässä mukana ja niin kauan kuin muistan on Real ollut kaikkein lähimpänä sydäntä. Varmaankin johtuen 2000-luvun vaihteen menestyksestä ;D . Seurannut nyt aktiivisesti Realin pelejä neljä viisi vuotta löydettyäni streamien ihmeellisen maailman ja jossain vaiheessa tuli tilattua canal+ ja Virkkusen selostukset viimeistään vei seuraamisen ihan uudelle tasolle  ;D

Heinämies

• Calma
« Vastaus #7 : 14.04.2014, 21.48.12 »
Iltaa arvon herrasväki! Harvoin kirjoittelevan Heinämiehen takaa löytyy 32 vuotias "nuorimies" Pirkanmaalta. Ensikosketus futikseen tuli jo muksuna, kun joka sunnuntaiseen tapaan isä käänsi telkkarista TV2:n päälle ja seurattiin porukalla Sumusaari - liigan huippupelejä. Parhaiten näistä hetkistä jäi mieleen kuinka "tuomari on sokea" ja "mäkin olisin tehnyt tuosta maalin". Kiitti faija, melkein vihasin koko lajia.

Sitten vuonna 2000, kesken kanavasurffauksen, näin kuinka eräs Portugalilainen ilmiö viiletti maajoukkuepaidassaan laitaa pitkin ylös, samalla ohittaen pari brittiläistä puujalkaa. Jumalauta mikä showmies! Herra, jonka vuosi rakastuin jalkapalloon, Luis Figo. Pelin jälkeen kaivoin internetin ihmeellisestä maailmasta kyseisen kaverin seuran selville, FC Barcelona. Vau, futista siis pelataan muuallakin kuin Englannissa ja se näyttää kauniimmalta. Tuolloin päätin, että seuraan tämän yksilön pelejä seuraavalla kaudella.

Eräänä heinäkuisena aamuna luin lehdestä, kuinka Kuninkaalliset Valkoiset olivat hankkineet Figon vahvuuteensa. "Tää Real Madrid on varmaan kova kun ne tajuaa kanssa laadun päälle". Sitä sitten mentiinkin pari ensimmäistä kuukautta Figoa seuraten ja niiden parin kuukauden jälkeen, tähän päivään asti, sydän on sykkinyt Valkoisille.

Foorumille sattumalta, aluksi seurailemaan ja sitten jostain hetken mielenhäiriöstä rekisteröidyin. Ei vituta.  :peukku_ylos:

Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

pälle

« Vastaus #8 : 14.04.2014, 23.44.37 »
Hei, olen 1990 syntynyt urheilullinen nuorimies Helsingistä. Jos olet hyvännäköinen, nuori nainen pääkaupunkiseudulta ja etsit vaikkapa kaljaseuraa, laita ihmeessä privaa. ;)

Olen pelannut jalkapalloa 4-vuotiaasta asti. Ensimmäiset muistikuvani jalkapallosta ovat 90-luvun puolivälistä, kun YLE näytti Litmasen matseja. Sen jälkeen Brasilia ja Ronaldo veivät sydämeni, enkä ehkä koskaan tule hyväksymään vuoden 1998 MM-kisojen finaalia tai sitä edeltäviä tapahtumia. Zinedine Zidane oli pitkään ja hartaasti epäsuosiossa. 2000-luvun taitteessa muistan fanittaneeni Rivaldon Barcelonaa, Batistutan Romaa ja Hyypiän Liverpoolia. Real Madrid oli ZZ:n takia epäsuosiossa.

2002 Ronaldon siirryttyä Real Madridiin alkoi homma hiljalleen kääntyä. Enhän voinut vihata joukkuetta, johon suosikkini siirtyi. Sitten kun Urheilukanava alkoi näyttää La Ligaa ja näin suosikkini (oliskohan ollut 04-05, kun Luxemburgon joukot pelasivat Real Betisiä vastaan eka peli) tiesin asian olevan selvä. Vaikka kannatin Real Madridia ihastelin silti suuresti Ronaldinhon ja Decon taituruutta Blaugranan riveissä. Myöhemmin pelaajien siinä joukkueessa vaihduttua, on senkin seuran ihastelu loppunut.

Suurimmat muistot on varmasti jääneet kauden 06-07 mestaruudesta. Kaksi piinaavaa kautta oli Barca vienyt ja tuollakin kaudella taistelu oli varmaan tiukin koskaan missään. Ja kun se lopulta Realille kääntyi oli ilo ylimmillään. Samoihin aikoihin Canal + hankki Suomen maajoukkueen oikeudet ja vaadinkin faijaa hommaamaan kyseisen kanavapaketin. Silloin aloin myös kunnolla seurata maajoukkuetta.

Viestihistoriaani selatessasi huomaa, että alussa olen vasta opetellut nettiinkirjoittoittelun saloja. Nykyään pysyttelen yleensä taka-alalla, mutta joskus tulen korjaamaan jengin värilaseja ja selkeästi vääriä näkemyksiä. Ei se mitään, tunteet ovat toki urheilun suola, mutta joskus todellisuuden vääristely pistää ärsyttämään. Noh, rapatessa roiskuu jne.

Koska en nyt keksi parempaakaan loppukaneettia, kun ajatukset alkavat karkailla: hala madrid ja neidot privailkaa  :sydän:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Massimo

• Juan Carlos ja Real Madrid edustavat puhtautta ja
« Vastaus #9 : 15.04.2014, 04.10.30 »
Terveppä terve vaan täältäkin!

Täällä kirjoittelee todellinen penkkiurheilija Varsinais-Suomesta. Ikää on kertynyt mittariin 28vuotta, mutta mieleltäni olen ehkä nipin napin yli parinkymmenen ;). Niin se aika vierii nykyään niin kamalan nopeaan. Itse lähinnä tykkään lueskella tätä palstaa, eli hirveästi en ole varsinaisiin keskusteluihin osaa ottanut. Eli kyylä linjalla on tullut oltua täällä jo useamman vuoden, ennen kuin tunnukset kehitin :)

Realin varsinaisen kannattamisen aloitin muistaakseni 90-luvun loppupuolelta, siltä kaudelta, jolloin Madrid nosteli Mestareiden liigan pyttyä Dortmundin kustannuksella 1-0. Maalintekijänä kunnostautui Predrag Mijatovic, joka tuolloin oli itselle tietynlainen fanittamisen kohde yhdessä  Davor Sukerin, Roberto Carloksen, Fernando Redondon,Raulin sekä silloisen todellisen ''supersubin'' Fernando Morientesin kanssa.

Itselle erityisesti niin hyvässä kuin pahassa mieleen jääneitä hetkiä ovat ollet:

-Katastrofaalinen tippuminen puolivälierissä kaudella 1998-1999 Kiovan Dynamolle, jossa pelasi tuolloin Andriy Shevchenko. Muistaakseni iski molemmissa osaotteluissa vielä maalinkin.

-Redondon kantapää kikka ohi ManU:n Henning Bergin, ja vapauttava syöttö El Sieten tärkeään vierasmaalin Old traffordilla.

-Barcan pudottaminen CL-liigan finaalista kaudella 2001-2002, sekä samaiselta kaudelta finaalin voitto Leverkusenista 2-1 Zidanen puolvolley maalilla.

-Brassi Ronaldon hattu vieraissa Old traffordilla, olikos se nyt kaudella 2002-2003.

-Del Bosquen sopimuksetta jättäminen sekä Claude Makelelen, Hierron, Morientesin pois päästäminen seurasta, jolloin alkoi varsinainen valmentaja ruletti. Oli Queirozia,Luxemburgoa ym.

-Liigamestaruus kaudelta 2006-2007 Huhhuh,eritoten Realin kevätkausi, sekä tokavika kierros ;)

Lempipelaajani kautta aikain: Redondo, Figo, Suker, Mijatovic, Raul, Guti, Salgado, Cannavaro, Morientes, van Nistelrooy, R. Carlos, Casillas, Sergio Ramos, CR7, Modric, Carvajal sekä Isco ja Morata.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2014, 18.03.22 kirjoittanut Massimo »
Juan Carlos ja Real Madrid edustavat sellaista puhtautta ja ylevyyttä, jota Katalonian mustalaiset eivät ikinä tule saamaan.

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #10 : 16.04.2014, 17.52.07 »
Morjesta vaan! Täällä kirjoitteleen Savonlinnan kautta Kuopioon muutaman vuosi sitten päätynyt, oikeastikin Alpo-niminen, 30-vuotias oman elämänsä filosofi, professori ja keisari.

Realia aloin kannattaa ainoana seurana siinä 2000-luvun vaihteessa. Olin eka Valkoisten kannattaja kaveriporukassa ja perheessä. Luultavasti mun vuoksi myös toinen pikkuveljistä on nykyään Realin fani. Zidanen ja R. Carlosin taiteellisuus vei minut ja siitä asti on vihattu Barcaa!!

Foorumin löysin jo muistaakseni 2005 kesällä ja tällä nimimerkillä eli omalla äidin antamalla etunimellä olen ollutkin täällä kohta jo 8 vuotta!  8)

Laitoin ensimmäisen oikeasti tunnistettavan kuvan itsestäni nettiin noin kuukausi sitten. Eli jääköön tähän tämä.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2014, 17.53.38 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Vasenpakki

« Vastaus #11 : 17.04.2014, 23.29.23 »
Hymyssä suin  ;D eilis illasta asti olen pyöriskellyt. Tämän foorun löysin vasta äskettäin mutta Realin n. 2010 käydessäni Madridissa peliä katsomassa. Kokemus oli ikimuistoinen ja mukaanssatempaava ja samalla matkalla olen yhä. Muutoin olen malaispoika pks seudulta.

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #12 : 19.04.2014, 18.43.44 »
Saanen esittäytyä. Olen kesällä 30-v täyttävä jalkapallon ystävä Helsingistä.

Real Madrid on ollut oma suosikki vuodessa 1998, kun näin Mijatovicin kaatavan Juven mestareiden liigan finaalissa. Kolme kertaa olen Madridissa käynyt pelejä katsomassa ja ensimmäistä kertaa jo vuonna 2001. Olen nähnyt livenä oikeastaan kaikki Madridin suuruudet vuodesta 98. Siitä olen ylpeä. Omaan pelipaidat Roberto Carlosin, Raulin, Ramosin ja Higuainin nimellä varustettuina.

Madridin kannattaminen ei ole aina ollut helppoa, mutta mitä pidemmälle fanitus on mennyt, sitä paremmin osaan suhtautua jo tappiohinkin. Toisinaan meni päivät pilalle, kun manas joitain tuloksia.

Jollain tavalla olen aina ollut tätä suuren rahan siirtopolitiikkaa vastaan ja pidän itseäni jonain muuna kuin Galacticona. Pyrin striimeillä seuraamaan ne pelit, mitkä vain työkiireitä kerkiän. Näin vanhempana tuntuu, että ei vaan jaksa katsoa näitä iltapelejä, jos on aikainen herätys. Valitettavasti.

Madrid on lämmittänyt sydäntä eniten vuosina 98, 2000, 2001, 2002, 2003. Vuonna 2007 liigan voittaminen Barcalta tuntui erityisen hyvältä, sekä tottakai seuraava kausi siitä eli 2008. Vuoden 2011 Cupin voitto maistui hyvältä, kun se otettiin rakkaalta veriviholliselta. Barcan vihaus on tullut suuremmaksi, mitä pidemmälle vuodet etenee. Viime keskiviikko oli upea, vaikka jouduin senkin missaamaan unen takia.

Omat suosikit valkoisissa ovat ehdottamasti: Hierro, Raul, R. Carlos, Casillas ja Guti. Nykyisistä eniten lämmittää: Ramos, Marcelo, Modric, Cristiano, Morata ja Bale. Jos joku unohtui, niin anteeksi heiltä.

Sydän on ollut valkoinen vuodesta 98, eikä sen väriä sen jälkeen olla kertaakaan kyseinalaistettu. Foorumilla olen nykyään enemmän taka-alalla, koska ensikiihkon jälkeen sanottavat tuppaa olemaan aika vähissä.

HALA MADRID!
« Viimeksi muokattu: 19.04.2014, 18.45.40 kirjoittanut El Madridista »

Siete

• Teemu Pukki baby
« Vastaus #13 : 19.04.2014, 23.35.06 »
¡Hola a todos! Tämän nimimerkin takana on 17-vuotias opiskelija Kirkkonummelta. Real Madrid on aina ollut ehdoton suosikkini sillä synnyin ja asuin hieman yli vuoden Madridissa. Espanjassa on myöhemmin tullut lomailtua useaan otteeseen. Kahdella viimeisimmällä Madridin visiitillä vuosien 2010 ja 2013 marraskuussa kävin Bernabeulla katsomassa kotipelit Athletic Bilbaota sekä Real Sociedadia vastaan, jotka molemmat päättyivät 5-1 Realin hyväksi Ronaldon iskiessä hatun kummassakin ottelussa.

Pelaan jalkapalloa kotikyläni paikallisessa harrastusjoukkueessa, mutta kiinnostuin jalkapallosta ja erityisesti Real Madridista toden teolla vasta kun aloin pelata FIFA-sarjan pelejä vuonna 2007 (haasteet sitten yksityisviestin kautta ;)). Aluksi katsoin vain Mestarien liigaa Ylen kanavilta ja vihdoin tuon 2010 Madridin vierailun jälkeen tilattiin Canal+. Ensimmäinen sieltä katsottu ottelu oli tietenkin karmiva 5-0 tappio kauden ensimmäisessä El Clasicossa.

Kannatan seuraa ylitse yksittäisten huippupelaajien. Varsinaista idolia minulla ei ole, mutta nykyjoukkueen suurimpiin suosikkeihin kuuluvat Ronaldo, Ramos, Casillas, Bale ja Modric. Zlatan on yksi suurimmista suosikeistani pelityylinsä ja luonteensa takia. Muita kannatuksen tai gloryhunttauksen kohteita ovat HJK sekä Suomen maajoukkue. Soneralle oli viime vuonna kausikortti, mutta tulevaisuudessa aion katsoa heidän pelejään aika valikoiden vielä Boströmin ollessa penkin päässä. Maajoukkueen EM-karsintoihin oli puolestaan pakko ostaa kausikortti kun ensimmäistä kertaa pelataan tosissaan kisoihin pääsystä! Myös kaikki Suomessa järjestetyt isommat jalkapallotapahtumat, kuten Supermatsit ja Eloklassikot tulee aina katsottua paikan päällä.

Foorumille taisin löytää 2011-2012 kauden aikana, sillä kukaan tuttu ei ole yhtä intohimoinen madridista kuin minä itse. Seurasin viestiketjuja varjojen puolelta aika pitkään, kunnes päätin rekisteröityä viime kevään lopulla. Nimimerkilläni ei ole erityistä taustaa tai tarinaa vaan valitsin sen puhtaasti siksi, että se oli monen epäonnistuneen ehdotukseni jälkeen ensimmäinen, joka sattui olemaan vapaana. En käytä tätä nimimerkkiä missään muussa yhteydessä kuin tällä foorumilla.
★ 1956 ★ 1957 ★ 1958 ★ 1959 ★ 1960 ★ 1966 ★ 1998 ★ 2000 ★ 2002 ★ 2014 ★ 2016 ★ 2017 ★ 2018 ★

Chris

« Vastaus #14 : 22.04.2014, 18.59.05 »
Pian 22v pojankloppi Seinäjoelta, Etelä-Pohjanmaalta. Realiin rakastuin kun Zizou kiskasi volleyllä pallon Leverkusenin häkkiin ja varmisti UCL-mestaruuden, toki joukkueessa oli sellaisia pelaajia kuten Carlos, Raulito, Iker, Hierro jne sekä vanha kunnon valkoinen baletti. Tuosta lähtien on ollut vain yksi seura, eikä se koskaan muutu.

Tätä foorumia ensiksi hetken aikaa lueskelin kunnes sitten tein tunnuksen ja jonkun ajan päästä aloitin myös kirjottelemaan ihan säännöllisesti. Nykyään monta kertaa päivässä luetaan foorumin viestet ja huudellaan boxiin kaikkea turhuuksia.  :tuoppi:

Lyhyet ja nopeat:

Pizza vai hampurilainen? Pizza
Kalja  vai lonkero? Lonkero tietty, kalja on paskaa.
Blondi vai brunette? Molemmat käy.

Joo, ei muuta. Jatkakkee.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Guti_vision

« Vastaus #15 : 26.04.2014, 14.11.30 »
Ranskan 98-kisoissa Robi Carlos teki vaikutuksen, ja sen pohjalta Real nousi suosikiksi. Tuota ennen olin jossain määrin symppaillut Arsenalia, koska ManU oli yleensä jyrännyt telkkupeleissä joita oli tullut katsottua. Vielä kerkeis 27-klubiin, mutta jos koitettais silti pysyä sieltä poissa.

Carlos, Casillas, Guti ja Raul. Muita ei tarvita.
Madridista since -98

Arto41

• A Por Ellos Oe!!!
« Vastaus #16 : 05.05.2014, 11.25.37 »
Hola!

En ole varsinaisesti uusi jäsen, mutta kadotin jossain vaiheessa pitkäksi aikaa mielenkiinnon foorumeiden lukemiseen. Nyt on ollut upeaa seurata oman seuran otteita ja ehkä senkin takia tämä foorumi nostaa taas päätään minun silmissä. Nimimerkin takana on päälle kolmekymppinen Tampereen-poika joka on ollut fanaattinen RM fani oikeastaan koko 2000-luvun. Raul, Ronaldo, Morientes, Salgado, Figo, Carlos, Zidane tulee mieleen aivan ensimmäisenä kun mietin mistä tämä "hulluus" on lähteny liikkeeelle. Olen käyny kolmasti paikan päällä kattomassa valkosten esityksiä (vastustajina Villareal,Atletico,Getafe) ja niistä on jääny pelkästään upeita muistoja mieleen. Seuraava haave on päästä seuraamaan joko Ucl-peliä tai El Classicoa.

Olen aina miettinyt, että olisi huikeaa saada kokoon Suomesta kunnon Real Madrid faniporukka ja lähteä yhdesssä pelireissuun. Omasta kaveripiiristä löytyy futsimiähiä vaikka muille jakaa, mutta suurin osa kannattaa jotain aivan herjajengejä :)

RMadrid

« Vastaus #17 : 07.06.2014, 00.21.00 »
Täälä esittäytyy kohta 21 vuotta mittariin napsahtava kaveri Etelä-Pohjanmaalta (huomasin että Chris on samalta suunnalta  :peukku_ylos: ) joka on varsinaisesti vuonna 2010 alkanut Realia fanittamaan, omaa jalkapallotaustaa löytyy lähes 10 vuotta jääkiekon ohella, yleisesti jalkapalloa on tullu seurattua aina ja Roberto Carlos on varmasti ollu yksi niistä joka sai kiinnostukseni heräämään Realia kohtaan.
I drink wine and I know things

JuGGa92

« Vastaus #18 : 02.09.2014, 15.54.25 »
Morjens! Mä olen Jukka, 22- vuotias helsinkiläinen ja real madridin kannattajana vuodesta 2000 lähtien. ikimuistoisimpina hetkinä ovat 2002 ja 2014 chämppäri mestaruudet. Lempipelaajia on ollut mm. Carlos, Becksi, Zidane, Casillas, CR7 ja Bale. Mahtavaa ku löysin tän sivuston, missä voi puhua muiden madridistojen kanssa!

HALA MADRID!

Nathorr

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #19 : 03.09.2014, 15.50.54 »
Katsos, tällänenkin.

Moro! Olen 22-vuotias, alunperin haminalainen, nykyisin lappeen Rannoilla opiskeleva tietoteekkari. Jalkapalloa olen seurannut aktiivisen epäaktiivisesti vuoden -98 MM-kisoista lähtien, veri vierähti valkoiseksi juurikin Zidanen volleyn aikoihin vuonna 2002. 2000-luvulla välillä katsellut myös Milanin suuntaan, mutta viimeistään 2006 mielessä oli vain yksi joukkue. Tänä lyhyenä aikana onkin keretty tutustumaan netin kautta seuran historiaan enemmänkin, joista hienoimpana aikana pidän ehdottomasti Valkoisen baletin vuosia.

Lempipelaajani tietenkin Zidane, nykyisistä madridistoista sydän sykkii eniten symppis-Marcelolle ja Pablolle, "My Name Is Pablo, What Am I Doing Here?"

Rekisteröitynyt näemmä 2010. Alkuun olin hyvinkin aktiivinen, mutta inttivuosi vähän vähensi kirjoittelua. Nykyisin heitän silloin tällöin kommentti tsätissä ja välillä päden ihan foorumilla. Päivittäin tulee luettua uusimmat huhut ja faktat seurasta.
"They prayed for miracles and miracles arrived. Real Madrid, the team of dreams."