Kirjoittaja Aihe: Kausi 2005/06  (Luettu 96026 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RONALDO

Re: Kausi 2005/06
« Vastaus #440 : 20.03.2006, 16.10.54 »
Njääh, Real ei mun m8ieestä tarvi Josee, Lopez Caro vois mun puolesta vaikka vielä ens kaudella jatkaa tai sitten Mursu takas.

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #441 : 20.03.2006, 19.22.38 »
Jose Mourinholla ja Abramovitchilla on mennyt sukset uutisten mukaan pahasti ristiin. Tippuminen Champion liigasta sai Venäläisen epäilemään Jose sedän kykyjä ja eilinen vierastappio Fulhamille oli lisännyt bensaa liekkeihin entisestään.

Kesällä olisi kuulemma lähtö edessä ja yhtenä vaihtoehtona on tarjottu Interiä. Mitä mieltä porukat on jos Jose nähtäisiin valkoisten penkin päässä ensi kaudella. ???

Mourinhohan on valmentaja juuri sellainen jota vihaa juuri niin kauan kunnes se valmentaa omaa joukkuetta, sitten ne hölmöt kommentit ja häviämisen vihaaminen muuttuvat niin hienoiksi asioiksi. Kokemusta tähtien kaitsemisesta Joselta ainakin löytyy ja vaikka viime vuosina Josella on ollut käytössä ylivertainen materiaali niin Portossa näytöt aika vahvoja.

Kyllä Del Bosque on se valmentaja kenellä on paras CV Real Madridiin.

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #442 : 20.03.2006, 19.24.32 »
Mourinholle: ei kiitos. Sitä nirppanokka-apinaa en kaipaa Madridiin. Sitäpaitsi tuskin Abrahomovitsikään on niin tyhmä, että antaa Josélle potkut yhden Fulham-pelin takia.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

RONALDO

« Vastaus #443 : 20.03.2006, 19.25.10 »
Sitäpaitsi tuskin Abrahomovitsikään on niin tyhmä, että antaa Josélle potkut yhden Fulham-pelin takia.

Ei sitä koskaan tiedä  ::)

HannuTouru

« Vastaus #444 : 20.03.2006, 22.11.38 »
Enpä usko, että José-setä on saatavilla, mutta jos näin olisi, niin tervetuloa vaan.

Niin, monet tosiaan pitävät häntä melko vittumaisena valmentajana ja persoonana, mikä on toki täysin ymmärrettävää. Silti, Mourinho jos kuka osaa voittaa, ja oikeastaan vain voittamisella on hänelle väliä. Kaikki tähtää vain ja ainoastaan voittamiseen. Median Mourinho hallitsee täysin; sopivan kärkkäitä kommentteja, syytöksiä ja muuta värikkäitä kommentteja - mikä olisikaan parempi keino saada huomio käännettyä itseensä, ja täten luoda pelaajille rauhallisempi ympäristö. En väitä, etteikö Mourinho joskus sanoisi suoraan mitä ajattelle, mutta suurin osa Mediaan annetuista kommenteista on tarkkaan hakittuja tekoja. Joidenkin mielestä ärsyttävää, minun mielestäni nerokasta.

Omissa papereissani vain kaksi valmentajaa menevät muorin edelle toivelistalla. Capellon ottaisin Madridin peräsimeen ihan milloin vaan. Kiistatta maailman paras valmentaja, ylisanoja on turha alkaa enää lisää keksiä. Toinen toive olisi tietysti saada nallekarhu suostuteltua takaisin, ja Perezin lähdön jälkeen se voisi ihan hyvin onnistuakin.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

robinho

• Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
« Vastaus #445 : 21.03.2006, 15.29.24 »
Jose Realiin niin alkaa mestaruuksia tulla. Ylivoimaisesti maailman paras valmentaja
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #446 : 21.03.2006, 16.39.37 »
Jose Realiin niin alkaa mestaruuksia tulla. Ylivoimaisesti maailman paras valmentaja
Kyllä pokaaleja saattaapi tulla jos yks pelaaja lähtee pois ja Jose tilalle, mutta kun Jose on valmentaja niin peliä on aivan tylsää katsoa.
i Hala Madrid !

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #447 : 21.03.2006, 17.29.23 »
Ainakin Del Bosquella on huomattavasti kovemmat saavutukset ja vahva Real Madrid-tausta. Real Madrid ei kaipaa Mourinhon ylimielisyyttä. :traktori:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

GameSpot

• Vieras
« Vastaus #448 : 21.03.2006, 18.22.01 »
Kuinka moni uskoo oikeasti Realin voittavan el Clasícon 1.4 Camp Noulla?

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #449 : 21.03.2006, 18.29.54 »

Tapahtui se viime vuonnakin..  ;)

Uskon ja toivon Barcan kaatuvan, mutta helppoa ei tule olemaan..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

mikko29

« Vastaus #450 : 21.03.2006, 18.30.03 »
En ainakaan minä, tasuri ei olisi huono tulos. Toki toivoisin realin voittoa mutta jos ollaan objektiivisia niin...

Ainahan real voi yllättää,(kuten teki häviämällä zaragozalle 6-1 ???)

Tapahtui se viime vuonnakin.. ;)

Barca on tosin ollut aivan omaa luokkaansa 2005 alkukeväästä saakka... Siitä vaiheesta lähtien kun davids tuli barcaan lainalle niin kaikki on ollut pelkkää ylämäkeä :peukku_alas:
« Viimeksi muokattu: 21.03.2006, 18.33.40 kirjoittanut mikko29 »
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #451 : 21.03.2006, 18.48.54 »
No minä ainakin uskon Realin voittavan. 4-2. Ronaldo, ZZ 2x ja Raul ratkaisevat.
i Hala Madrid !

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #452 : 21.03.2006, 19.18.03 »

Millä perusteella? Ei ainakaan saavutusten. Del Bosquen näytöt ovat selvästi parhaat.

SantiagoBernabeu

« Vastaus #453 : 22.03.2006, 06.39.35 »

Millä perusteella? Ei ainakaan saavutusten. Del Bosquen näytöt ovat selvästi parhaat.
Katsoppahan miesten saavutukset suhtetutettuna valmentajauran pituuteen.

RONALDO

« Vastaus #454 : 22.03.2006, 08.45.40 »

Minä ainakin! veikkaan että Real voittaa 1-2 maalit tekee Raul ja Ronaldo

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #455 : 22.03.2006, 11.51.20 »
Lainaus
Katsoppahan miesten saavutukset suhtetutettuna valmentajauran pituuteen.

Minua ei se uran pituus kiinnosta pätkääkään. Nyt tarvitaan parasta valmentajaa Real Madridiin. Del Bosquen saavutukset ovat paremmat ja mikä parasta ne ovat tehty Real Madridin kanssa.

Galacticos

• Gracias Zizou!
« Vastaus #456 : 22.03.2006, 13.49.49 »
Että tämmöstä olisi tarjolla:

Real Madridin seuraava valmentaja valittu

Jalkapalloseura Real Madridin puheenjohtaja Fernando Martin kertoi keskiviikkona valinneensa seuran ensi kauden päävalmentajan, mutta ei halunnut vielä julkistaa valitun nimeä.

- Tiedän kenestä tulee seuraava valmentaja, Martin sanoi El Mundo -lehdelle.

Martin aloitti Real Madridin puheenjohtajana helmikuussa, kun Florentino Perez jätti tehtävän. Martin kertoi, että seuraavalla päävalmentajalla on enemmän valtaa kuin Perezin aikakaudella.

-Valmentajalla on avainasema joukkueen koostamisessa. Ei ole tarkoituksenmukaista, että valmentaja vetää yhteen ja seura toiseen suuntaan ...hänellä pitää olla painoarvoa, eikä hänen tielleen ole syytä asettaa muita henkilöitä, Martin selvitti.

Martin toivoo, että nykyinen valmentaja Juan Ramon Lopez Caro jatkaisi seurassa muissa tehtävissä. Lopez Caron seuraajaksi vahvimmin ehdolla olleista AC Milanin Carlo Ancelotti, Arsenalin Arsene Wenger ja Liverpoolin Rafa Benitez eivät enää ole kilvassa mukana. Myös Juventuksen Fabio Capello on vihjannut jäävänsä Italiaan.

Suosikeiksi ovat nousseet entinen Real-valmentaja Vicente del Bosque, entiset Real-pelaajat Bernd Schuster ja Hugo Sanchez sekä Englannin maajoukkueesta vapautuva Sven-Göran Eriksson. Martin kertoi tavanneensa Del Bosquen, mutta vain kysyäkseen neuvoa.

(MTV3-STT-Reuters)

STRIKER

« Vastaus #457 : 22.03.2006, 14.09.02 »
No niinpä tietenkin, juuri kun olen hehkuttanut, että haluan Caron jatkavan niin tulee tietoon, että seuraava valmentaja on valittu eikä se ole Lopez Caro  :P
Svennistä en halua, koska hän on ruotsalainen ja hänen naamnsa ei miellytä minua. Berndt Schusterista en mitään tiedä ja Hugo Sanchezista tiedän vain hänen pelaajaurastaan. Tietääkö kukaan ovatko Schuster ja Sanchez valmentaneet aiemmin? Del Bosque ei taida tulla, mutta hyvä että häneltä kysyttiiin edes neuvoa...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

« Vastaus #458 : 22.03.2006, 14.18.15 »
No niinpä tietenkin, juuri kun olen hehkuttanut, että haluan Caron jatkavan niin tulee tietoon, että seuraava valmentaja on valittu eikä se ole Lopez Caro  :P
Svennistä en halua, koska hän on ruotsalainen ja hänen naamnsa ei miellytä minua.

Yleensä en ihmisiä ulkonäön perusteella tuomi mutta nyt olen samaa mieltä kanssasi, ja hän ei oikein osaa pitää kuriakaan yllä kun Rooney ja Beckham tappelivat jossain Englannin harjoitusottelussa niin Svennis vaan itkeskeli sielä nurkassa  :P

el Blanco

« Vastaus #459 : 22.03.2006, 14.49.43 »
Bernd Schuster on käsittääkseni vielä melko kokematon valmentajana, nykyäänhän saksalainen on Getafen peräsimessä. ;)

Hugo Sánchezin valmennustaidoista ei ole kauheasti tietoa, vaikka voisihan joku ahkera vaikka käydä vakoilemassa jostain tilastosyövereistä Sánchezin valmentaman joukkueen otteita (taisi olla Pumas, joka muuten 2004 kävi pokkaamassa Trofeo Santiago Bernabéun).

Svenniksellä on ammattitaitoa, mutta hän tuskin on aivan oikea mies Madridiin. Näin ollen moni varmasti allekirjoittaneen kanssa haluaisi del Bosquen takaisin valmentajanpallille.