Kirjoittaja Aihe: Jornada 24: Real Madrid C.F. - RC Celta 16.2.2020  (Luettu 3367 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
Vs: Jornada 24: Real Madrid C.F. - RC Celta 16.2.2020
« Vastaus #40 : 17.02.2020, 16.04.30 »
Celta pelasi kyllä upeasti ja erityisesti toinen maali oli hieno.

Balen asenne hyökätä ja puolustaa oli tänään hyvällä tasolla.
Hazardin paluu oli ihan ok.
Vinicius ei jotenkin saa konetta käyntiin kun tulee vaihdosta sisään.
Casemiro ja Ramos pelasivat ylimielisesti ja seurauksena 2 maalia.

Maalintekijät tulevat usein kärkien ulkopuolelta kun vastustajan puolustus makaa alhaalla.

Celta pelasi juuri niin kuin heidän kuuluukin ja toteuttivat sen hienosti. Hienoja maaleja ehdottomasti molemmat.

Balesta minulla ei ole eilisenkään osalta juuri mitään hyvää sanottavaa. Olisi saanut saada punaisen siitä törkeästä liu’usta, niin ehkä olisi vähän herännyt todellisuuteen. Walesilaisen potentiaalista ulosmitataan tällä hetkellä noin 1 %.

Maalintekijät ovat tulleet jo niin pitkän aikaa muualta kuin hyökkäyksestä, että ei tässä ole kyse pelkästään vastustajan pelityylistä.

Yläkulma

Vs: Jornada 24: Real Madrid C.F. - RC Celta 16.2.2020
« Vastaus #41 : 17.02.2020, 20.42.14 »
Juu, ei mitään pois Celtalta.

Omissa papereissani tuo eilinen lahkeeseen paskominen meni kokonaan Zidanen piikkiin.
Jos Hazard piti jollain korvata, niin ehdottomasti Isco. Vinin kanssa ollaan aina tuloksellisesti yhden vajaalla. Viniä voi peluuttaa jossain kahden - kolmen maalin johdossa, mutta ei siinä kohtaa kun pitäisi saada jotain aikaan.

Itse olisin siirtynyt 4-4-2 ja korvannut Balen Modricilla. Bale aloituksessa on ihan ok, mutta jos Suomeen asti näkyy ettei tulosta synny, niin turha hänen iltaa on kentällä väkisin pitkittää.

Mendy/Marcelo sekoilu oli tietysti kaiken huippu, mutta ei siitä sen enempää.

Koko puolustuslinja oli kiinnostuneempi hyökkäyksestä kuin puolustuksesta. Onhan se positiivista jos ratkaisijoita löytyy laajalta rintamalta, mutta jos puolustajien ja keskikentän on pakko tehdä maalit, niin ei se vaan riitä.

Eihän tämä edes harmittaisi jos Barca pelaisi hyvää futista, mutta kyllähän se syö rotan lailla jos ihan itse antaa otteen liaanissa liukua.