Kirjoittaja Aihe: Oletko käynyt/menossa Madridiin?  (Luettu 170783 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Music

• ¡Hala Madrid!
Re: Oletko käynyt/menossa Madridiin?
« Vastaus #40 : 23.10.2005, 10.51.28 »
Voi! Kyllä tässä todella käy kateeksi - jotkut on Madridissa ja odottaa huippuottelun alkamista maailman hienoimman stadionin lähellä. Ei varmastikaan voi noita Espanjan matseja näihin suomalaisiin verrata - Madrid-Valencia -ottelu tulee taatusti olemaan huikea kokemus. Toivottavasti todellakin Real pyörittää Valenciaa parhaalla mahdollisella tavalla. Parhaat hetket ottelussa tulevat varmasti olemaan Madridin maalit; toivottavasti niitä monia tänään nähtäisiinkin.

Mut joo... Oikeen hauskaa matsia vaan sulle!

el Blanco

« Vastaus #41 : 23.10.2005, 10.52.07 »
EoM :peukku_ylos: :peukku_ylos:

mikajar

« Vastaus #42 : 24.10.2005, 12.59.40 »
Moikka kaikille!

Olen suunnitellut matkaa Madridiin hiukan ennen joulua. Olisi ilmeisesti pari Realin kotipeliä sopivasti silloin. Liput vähän mietityttää, olen noita linkkejä katsellut mistä saa liput tilattua. Ottavat ilmeisesti välistä aika paljon??? Vai ottavatko? Minkä hintaiset liput on paikan päällä ja uskallanko jättää lippujen hankkimisen paikan päälle? Otteluina olisi Osasuna ja Racing...

el Blanco

« Vastaus #43 : 24.10.2005, 20.56.54 »
En ole tässä asiassa mikään asiantuntija enkä omaa henkilökohtaisia kokemuksia, mutta Osasuna- ja Racing-kaltaisiin matseihin melko varmasti saa lippuja vielä luukulta paikan päältä. Sinne vaan jonottamaan ottelupäivän aamuna. ::)

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #44 : 24.10.2005, 21.44.51 »
Kyllä sä liput saat melko varmasti.. Ite sain liput Valencia peliin edellisenä päivänä..
Juhana muuten, en löytänyt Pepeä mistään..  ???
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ikercito

« Vastaus #45 : 26.10.2005, 14.09.41 »
MIKAJAR!!!

Etsiskelin näiltä sivuilta tietoa just tuosta lippujen hommaamisesta Realin matsiin, ja minäkin olen menossa ennen joulua Madridiin(ainakin niin oon suunnitellu) ja yritän päästä noihin samoihin matseihin.Realin nettikaupan kautta on liput sikahintaisia, joten minäkin olen ajatellut jättää lippujen hankkimisen paikan päälle.Silti epäilyttää, et saako niitä enää...Onneksi on kaksi peliä silloin.

Oletko varannut jo lennot ja majoituksen?Oletko aiemmin käynyt Madridissa?Itse olen ihan ekakertalainen.Toivottavasti meitä on sit ainakin pari suomalaista siellä matseissa kannustamassa sillon joulukuussa...

Samuel

« Vastaus #46 : 31.10.2005, 16.28.48 »
Moi,

Onkohan kenelläkään kokemuksia lipun hankkimisesta Real-Barca matsiin? Olisin Madridissa tuona viikonloppuna (20.11.), kun ottelu pelataan ja paikapäälle olisi kova halu päästä!!

Joo tiedän, että se on varmaan yks maailman hankalimpia matseja saada lippuja, mutta pitänee sitä ainakin yrittää. Netissä on kaikenmaailman kauppiaita, joiden kautta lippu irtoaisi reippaalla 300 eurolla, mutta se menee pikkaisen kipukynnyksen yli.

Kaikki kokemukset ovat tervetulleita!

Kiitos,

Sami

Paco

« Vastaus #47 : 31.10.2005, 21.26.18 »
Itsellä ei ole kokemusta Barcelonan matsiin lippujen saamisesta, mutta Real Madrid-Villarreal peli, jota olin katsomassa huhtikuussa oli loppuunmyyty kai noin kaksi viikkoa ennen peliä ja lippuja myytiin vain seuran jäsenille lippuluukulta. Kävimme pelipäivän aamuna Bernabeulla ja silloin siellä oli useita mustanpörssin kauppiaita, joilla oli lippuja eri paikoille. Ja hintakin oli alhaisempi kuin esim. netistä ennakkoon ostetut liput. Tietysti satavarma ei voi olla lippujen aitoudesta, varsinkaan jos ei ole koskaan aikaisemmin Espanjassa jalkapalloa käynyt katsomassa. En minäkään tiennyt olivatko liput aidot ennen kuin pääsin onnellisesti porteista sisään, mutta riski oli ottamisen arvoinen  :D Tietenkään Villarreal ja Barca -pelejä ei voi verrata, mutta kannattaa yrittää mustasta pörssistä, jos lippuja ei muuten tunnu irtoavan ja jos kerta olet silloin Madridissa.

Samuel

« Vastaus #48 : 02.11.2005, 13.45.35 »
Itsellä ei ole kokemusta Barcelonan matsiin lippujen saamisesta, mutta Real Madrid-Villarreal peli, jota olin katsomassa huhtikuussa oli loppuunmyyty kai noin kaksi viikkoa ennen peliä ja lippuja myytiin vain seuran jäsenille lippuluukulta. Kävimme pelipäivän aamuna Bernabeulla ja silloin siellä oli useita mustanpörssin kauppiaita, joilla oli lippuja eri paikoille.

Joo luonnollisesti yritämme lippua myös mustasta pörssistä ennen matsia. Kiinnostaisi tietää onko jollakulla kokemusta Real-Barca lipun hankkimisesta mustasta pörssistä? Olemme paikalla jo edellisviikon tiistaina, joten täytynee päivystää Bernabeulla suht. tiiviisti lippua metsästämässä..

Finale

« Vastaus #49 : 02.11.2005, 22.40.24 »
itse kävin katsomassa viime keväänä RMA - Atletico Madrid. Tilasin liput osotteesta http://www.madrid-football-tickets.com/ ja hyvin toimi.. melko kallista hommaa kylläkin.  :pallo:

Mä tilasin tosta samasta osotteesta. Ei tosiaan mitään halpaa ollut, mutta ainakin liput saatiin ilman turhia vaivoja ja helposti. Eikä tarvinnut Madridissa sitten pelätä, että matsi olisi loppuunmyyty, kun oli liput valmiina... :)

Voisiko joku vielä selittää yksityiskohtaisemmin miten palvelu toimii, tuliko liput hotellille vai lähetettiinkö ne suomeen? Kokemukset ovat ilmeisesti olleet positiivisia, ajattelin varmistaa liput kanssa jo suomesta käsin maksaa mitä maksaa. Tod.näk alkuvuodesta tulee lähdettyä madridiin.

kjwp

• ReAl mAdRiD
« Vastaus #50 : 18.11.2005, 19.52.27 »
Aikoisin mennä madridiin ens kasänä ja jos rahaa riittää niin ehkä realin matsii :D

Pegasus

« Vastaus #51 : 18.11.2005, 20.58.41 »
Onko kellään mitään viime hetken vinkkejä mitä Madridissa kannattaa tehdä. Lähden aamulla klo 7, ohjelmassa on Real-Barca  ;D.
Härkätaistelut on vissiin tältä vuodelta käyty, mutta ehkä sieltä jotain muutakin löytyy.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #52 : 19.11.2005, 11.50.03 »
Aikoisin mennä madridiin ens kasänä ja jos rahaa riittää niin ehkä realin matsii :D
Kesällä ei kyl paljoa pelejä pelata.
i Hala Madrid !

Music

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #53 : 19.11.2005, 13.01.45 »
Onko kellään mitään viime hetken vinkkejä mitä Madridissa kannattaa tehdä. Lähden aamulla klo 7, ohjelmassa on Real-Barca  ;D.

Todellako! :o Onko sulla jo liput? Vauuu... Täällä ollaan nyt TODELLA kateellisia. Jaksathan kirjottaa raportin matkasta? Madrid on varmasti todella mielenkiintoinen paikka klassikossa, sitä ennen ja jälkeen. Itse ottelu on varmasti jotain uskomatonta, toivotaan, että Madrid voittaa jälleen!

Madridissa mä en ainakaan tehnyt muuta erityistä kuin norkoilin päivät Bernabéun luona. Kierreltiin kaupungilla ja käytiin katsomassa joitain paikkoja. ;D

Finale: Liput tuli ainakin meille hotellille. Se oli oikeen kätevä tapa ja jos (eli siis KUN) menen uudestaan, aion käyttää samaa palvelua.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2005, 13.03.50 kirjoittanut Music »

Pegasus

« Vastaus #54 : 26.11.2005, 12.00.39 »
Lyhyt raportti: Liput oli hotellissa > käyttämämme nettilippukauppa toimi siis kuin junan vessa. Lippuja olisi saanut stadionin ulkopuolelta 40€:lla, meidän lipuissa oli hinta 30€ välittäjä myi niitä 350€/kpl, joten lievä ero??!!
Paikat meillä oli D ´´torreksen`´ piippuhyllyllä maalin takana. Matsin näki tosi hyvin, Ronaldinhon kikat nki lintuperspektiivistä hyvin. Meteli oli kyllä käsittämätöntä, ehkä enemmänkin olisi löytynyt, jos peli olisi saanut toisen voittajan. Barcan kannattaja lauma, noin muutama tuhat henkeä , vihellettiin kumoon aina kun Barca huudot alkoi ärsyttään.
Bernabeu on ehdottomasti kokemisen arvoinen mesta.

Finale

« Vastaus #55 : 12.12.2005, 19.13.11 »
Halpalentoyhtiö Blue 1 laajentaa toimintaansa Maaliskuussa 11 uudella matkakohteella ja kaikkien suomi madritistojen iloksi listalta löytyy Madrid. Suomestahan ei aikaisemmin ole päässyt lentämään suoraan Madridiin joten nyt kevään matkasuunnitelmat vain helpottuivat.

Vielä linkki
http://www.blue1.fi/blue/lehdisto/lehdistotiedotteet/blue1kasvaa/

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #56 : 13.12.2005, 15.11.52 »
Halpalentoyhtiö Blue 1 laajentaa toimintaansa Maaliskuussa 11 uudella matkakohteella ja kaikkien suomi madritistojen iloksi listalta löytyy Madrid. Suomestahan ei aikaisemmin ole päässyt lentämään suoraan Madridiin joten nyt kevään matkasuunnitelmat vain helpottuivat.

Vielä linkki
http://www.blue1.fi/blue/lehdisto/lehdistotiedotteet/blue1kasvaa/
Itse en ole käynyt kertaakaan Madridissa, mutta Madridin pelin olen nähnyt 11vuotiaana kun olin Mallorcalla. Myös olen nähnyt Teneriffan pelin kun olin siellä . Eli mun kokemus espanjan peleistä on hyvin pien :( Toki sen Teneriffa pelin jälkeen voin todeta,että Secundassakin pelataan hienoa peliä .
Itse haluaisin käydä joskus RM:n pelissä Madridissa. Vanhemmat haluavat lähtä jonnee Kanarian saarille eikä Madridiin, mutta jatkan jankutust ;D
i Hala Madrid !

RONALDO

« Vastaus #57 : 13.12.2005, 21.35.52 »
-
« Viimeksi muokattu: 24.10.2006, 23.23.48 kirjoittanut RONALDO »

RONALDO

« Vastaus #58 : 13.12.2005, 21.37.38 »
 :traktori:
« Viimeksi muokattu: 21.09.2014, 00.03.20 kirjoittanut RONALDO »

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #59 : 13.12.2005, 21.45.48 »
(Jatkan tätä viestiä kun painoin äskön jotain näpäintä mikä lähetti ton äskösen)

Psst. Tossa on tommoinen nappula viestin oikeassa yläreunassa, jossa lukee "Muokkaa". Ihan vaan näin tulevaisuuden varalta ;)

Ja itse aiheeseen liittyen: maaliskuun loppupuolella olisi tarkoitus lähteä pitkälle viikonloppureissulle Madridiin ja matkaohjelmaan sisältyy matsi Real Madrid-Deportivo La Coruña 8) :peukku_ylos: