Äänestys

kuka on Realin paras pakki

Carlos
19 (61.3%)
Salgado
6 (19.4%)
Helgueera
3 (9.7%)
Raul Bravo
0 (0%)
Woodgate
0 (0%)
Dioqo
0 (0%)
Pavon
1 (3.2%)
Meija
2 (6.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 29

Kirjoittaja Aihe: Realin paras pakki  (Luettu 5515 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tume15

• Vieras
Realin paras pakki
« : 22.08.2005, 15.02.57 »
kuka siis on omasta mielestä realin paras pakki

HannuTouru

Re: Realin paras pakki
« Vastaus #1 : 22.08.2005, 15.13.37 »
En lähde vertaamaan laitapakkeja ja toppareita keskenään, mutta oma suosikkini laitapakeista on aina ollut R.Carlos.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

STRIKER

« Vastaus #2 : 22.08.2005, 17.46.19 »
Vaikea mennä pistämään yhtä parasta koska topparin ja laitapakin roolit on niin erilaiset, varsinkin Realissa. Tietenkin on selvää että Salgado ja Carlos olisi umpisurkeita keskellä mutta helguera ym. topparit olisi taas laidoilla turhia pelaajia.  Äänestin kuitenkin Carlosta!
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

HannuTouru

« Vastaus #3 : 23.08.2005, 17.16.40 »
Ja sekin on mielipide asia onko Carlos pakki. Taitaa olla enemminkin koko vasen laita Carlosin aluetta.

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #4 : 24.08.2005, 09.11.37 »
on vähän ristiriitanen kysymys koska....kaikki vastaa et carlos....mut onko se niinku kunnon puolustaja..joka hoitaa aina oman pakin tonttinsa kunnialla...muistan ite ainaki et viime kauden juve-peli kaatu just siihen et carlos hyökkäs liian kovaa ja menetti pallon ja juve rankas. mä sanosin et salgado tai pavon on realin parhaat pakit

HannuTouru

« Vastaus #5 : 24.08.2005, 15.36.54 »
on vähän ristiriitanen kysymys koska....kaikki vastaa et carlos....mut onko se niinku kunnon puolustaja..joka hoitaa aina oman pakin tonttinsa kunnialla...muistan ite ainaki et viime kauden juve-peli kaatu just siihen et carlos hyökkäs liian kovaa ja menetti pallon ja juve rankas. mä sanosin et salgado tai pavon on realin parhaat pakit
Pavon?

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #6 : 24.08.2005, 18.18.43 »
Pavon?

jep jep....pavon!....okei eihän se mikään maailman luokan huipputoppari oo mut on se mun mielestä kehittyny tosi paljon parin kauden aikana.......ainaki se ansaitsis vähä arvostusta.....no ehkä tääki johtuu siitä että satun pitämään jätkän asenteesta suhtautumisesta mediaan.....on kohtis vaikee varmaan pelaa jos kaikki sanoo kokoajan et oot susipaska....mut mun mielestä se ei oo..hoitaa tonttinsa yleensä ihan kunnialla :peukku_ylos:...ja kattokaas himakoneella peukutki toimii

HannuTouru

« Vastaus #7 : 25.08.2005, 15.56.43 »
Pavon?

jep jep....pavon!....okei eihän se mikään maailman luokan huipputoppari oo mut on se mun mielestä kehittyny tosi paljon parin kauden aikana.......ainaki se ansaitsis vähä arvostusta.....no ehkä tääki johtuu siitä että satun pitämään jätkän asenteesta suhtautumisesta mediaan.....on kohtis vaikee varmaan pelaa jos kaikki sanoo kokoajan et oot susipaska....mut mun mielestä se ei oo..hoitaa tonttinsa yleensä ihan kunnialla :peukku_ylos:...ja kattokaas himakoneella peukutki toimii
Jos pystyis pelaa aina samalla tasolla kun esimerkiks Barcaa vastaan viime kaudella, niin olis huipputoppari. Harmi, että niitä mustia hetkiä sattuu vielä liikaa.

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #8 : 26.08.2005, 08.25.11 »
I totally agree! viime kauden Barca-peli oli hyvä. mut sil on mustia hetkiä aivan liikaa.

viltsu1

• Roberto Carlos
« Vastaus #9 : 27.08.2005, 09.48.24 »
Ääni menee Roberto Carlosille!
Toivotaan parasta, mutta pelätään pahinta!

RONALDO

« Vastaus #10 : 10.10.2005, 19.21.41 »
Robertto Carlosille tulin ääneni antamaan :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Roberto

« Vastaus #11 : 11.10.2005, 16.13.16 »

Joo, pitäähän puolustajan osata ennen kaikkea muuta säätämistä puolustaa, ja siinä suhteessa Salgado on paras. Osaa ajoittaa nousut niin, että ehtii tarvittaessa melko usein alaskin katkomaan mahdollisia vastaiskuja. Carlos on huonompi puolustamaan, ja joskus pihalla kun lumiukko, mutta saa paljon hyvää aikaan hyökkäyspäässä. Hyötysuhde menee selvästi Salgadon piikkiin lähinnä paremman pelinluvun ja puolustustaitojen ansiosta. Molemmat on kumminkin kovia pelimiehiä, joita ei mikään Cicinho korvaa  :tuoppi: :peukku_ylos: :pallo:
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

luisfigo

« Vastaus #12 : 11.10.2005, 16.18.05 »
Mä henk. koht. tykkään katsoa Salgadon peliä. Se on harvoja pelaajia jotka laittaa sen valkoisen peliasun joka matsissa likoon.

R. Carlos on taas sellanen "kohelo" välillä, pallon menetyksiä sattuu tai oikeastaan harha syöttöjä mutta sit taas joskus jokin loistava suoritus korvaa ne mokat. Toppareista en viitti sanoa mitään ::)
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

fernando

« Vastaus #13 : 11.10.2005, 17.42.40 »
Mahdoton sanoa kuka on paras. Mutta Helguera on suosikki jota äänestin.

Roberto

« Vastaus #14 : 11.10.2005, 18.14.29 »
Mä henk. koht. tykkään katsoa Salgadon peliä. Se on harvoja pelaajia jotka laittaa sen valkoisen peliasun joka matsissa likoon.

R. Carlos on taas sellanen "kohelo" välillä, pallon menetyksiä sattuu tai oikeastaan harha syöttöjä mutta sit taas joskus jokin loistava suoritus korvaa ne mokat. Toppareista en viitti sanoa mitään ::)

Salgadosta on hyvä artikkeli uudessa Goalissa, joka ainakin vahvistaa herran asemaa meikäläisen suosikkina. Kannattaa lukea! Tuommoisia pelaajia ei ole useita.  :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #15 : 12.10.2005, 10.58.32 »
Meikä kyl arvostaa Salgadoa tosi korkeelle!! Maailman paras oikea pakki!  :peukku_ylos:

Hamassa tulevaisuudessa kun puolustuskalusto siirtyy eläkepäiville toivon et Sergio Ramos on lunastanut paikkansa eliittipuolustajana..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Roberto

« Vastaus #16 : 12.10.2005, 17.30.31 »
Meikä kyl arvostaa Salgadoa tosi korkeelle!! Maailman paras oikea pakki!  :peukku_ylos:

Hamassa tulevaisuudessa kun puolustuskalusto siirtyy eläkepäiville toivon et Sergio Ramos on lunastanut paikkansa eliittipuolustajana..

Ramos on näitä fantsuja jotka tykkää naistenvaatteista ja mainoksissa keikistelystä kuten jotkut muutkin.  :peukku_alas:

Pablo Garcia, siinä on kunnon pakki tai pivote!  :tuoppi:

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #17 : 12.10.2005, 19.05.20 »
Voi nyt vittu mikä mielipide..  :-\
Ei kai siinä mitään pahaa ole, että pukeutuu trendikäästi?
Ihan tiedoksi vaan, että me ei eletä enää 50-luvulla..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

R10

• Ronaldo de assis Moreira
« Vastaus #18 : 14.10.2005, 10.23.12 »
Minun omasta mielestä paras pakki on ehdottomasti Salgado. Ollut uskollinen Realille jo kauan. Ja ottajia kyllä olisi nyttenkin.

Roberto

« Vastaus #19 : 14.10.2005, 16.36.49 »
Voi nyt vittu mikä mielipide..  :-\
Ei kai siinä mitään pahaa ole, että pukeutuu trendikäästi?
Ihan tiedoksi vaan, että me ei eletä enää 50-luvulla..

Ei ole mikään mielipide, vaan Ramosin omasta suusta tullutta tietoa. Tunnetusti tällainen turha julkisuus on usein haitaksi. Esimerkkinä Becks, jonka peli on ollut perseestä, mutta tällä kaudella kun mies lupasi keskittyä enemmän jalkapalloon ja vähemmän fantsuiluun, on peli kulkenut paljon paremmin.